سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 85/9/30 نظر

     فهرست موضوعی یادداشت ها و نمایش تصویر و نام و پست الکترونیک نویسندگان وبلاگ گروهی در وبلاگ ها امکانات جدیدی می باشد که به تازگی به سیستم اضافه گردیده است.

** برای مشاهده ی جزئیات خبر کلیک نمائید

اخبار پارسی بلاگ یکشنبه 85/9/26 نظر

برخی از تغییرات جدید سایت پارسی بلاگ

1- امکان دسترسی نویسنده های وبلاگ گروهی به نظرات خصوصی رسیده برای متن های خود
2- امکان استفاده نویسنده های وبلاگ گروهی از امضاء الکترونیک
3- امکان استفاده از پاسخ مدیر ِ صفحه نظرات برای نویسنده های وبلاگ گروهی
4- برطرف کردن مشکل صفحه پیوندهای روزانه (لینک باکس) در صفحات وبلاگ های دیگر
5- امکان درج شکلک (Bullet) در کنار لینک های صفحه لینک باکس وبلاگ
6- عدم نمایش مجدد صفحه نظرات بعد از ارسال پیام به صورت اتوماتیک و اضافه شدن لینک بازگشت به صفحه نظرات در صفحه پیام های خصوصی
توضیحات بیشتر

یکی از سوالهایی که به کرات از سوی وبلاگ نویسان و بینندگان وبلاگ ها مطرح میشود نحوه و ملاک های انتخاب نوشته های منتخب و همچنین وبلاگ منتخب می باشد. علاوه بر راهنمایی موجود در بخش راهنمایی سریع - که با کلیک بر روی آیکون در صفحه اصلی برای بخش های موجود فعال میگردد- و پاسخ هایی که به عزیزان سوال کننده داده شده ولی باز هم گویا این سوال تکراری برای خیلی از عزیزان به وجود می آید لذا برای پاسخ به این سوال لازم است که دوستان با نحوه ی مدیریت محتوایی وبلاگ های پارسی بلاگ - که خود یکی از تفاوت های بارز پارسی بلاگ با دیگر سیستم های وبلاگ نویسی می باشد - بیشتر آشنا شوند. نحوه ی مدیریت محتوایی وبلاگ های پارسی بلاگ...

اخبار پارسی بلاگ دوشنبه 85/9/6 نظر

همونطور که در صفحات پارسی بلاگ می بینید، طرح جدید گرافیکی سایت بر روی سایت قرار گرفت که علاوه بر تغییر گرافیکی از لحاط فنی نیز تغیراتی در سایت انجام دادیم که پیش بینی میشه باعث افزایش سرعت و کارایی سایت بشه. البته فعلا سایت در حال تست است و از همه ی شما عزیزان و کاربران خواهش می کنیم اشکالاتی رو که با اون رو برو می شید رو در اسرع وقت به ما گزارش کنند.
برای گزارش های مشکلات فنی یا پیشنهاد های خود از طریق های زیر می تونید اقدام کنید.

1- وبلاگ اخبار پارسی بلاگ news.parsiblog.com
2- وبلاگ مدیر سایت modir.parsiblog.com
3- پشتیبانی فنی سایت ParsiBloghelp@yahoo.com
4- صفحه نظرات و پیشنهادات parsiblog.com/Contacts.aspx

و اما تغیرات جدید سایت :
1- تغیر در گرافیک سایت
2- اضافه شدن آیکونِ نمایش جنسیتِ نویسنده وبلاگ، در کنار لیست های صفحه ی اصلی
3- اضافه شدن آیکونِ باز کردن همه ی وبلاگ های موجود در لیست های صفحه ی اصلی
4- اضافه شدن آیکونِ باز کردن همه ی صفحات پارسی یار موجود در لیست های صفحه اصلی
5- امکان خصوصی کردن پیام ارسال شده
6- اضافه شدن لینکِ باز کردن همه در بخش های لینکدونی و لینک های روزانه وبلاگ ها
جزئیات خبر ...

اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 85/8/18 نظر

         امکان ارسال و دریافت پیام به لیست دوستان پارسی یار یکی از امکانات سایت می باشد. اگر صندوق پیام های پارسی یار شما حاوی پیامی باشد پس از ورود به صفحه مدیریت، خود به خود صفحه جدیدترین پیام ها برای شما به نمایش در خواهد آمد. همانگونه که شاید طی این چند روز متوجه شده باشید این صفحه در روزهای تغیراتی داشته است که بخشی از آن تغیر در طراحی صفحه و بالطبع افزایش سرعت صفحه می باشد و بخش دیگر اضافه شدن بخش مسدود کردن دریافت پیام به ابزار مدیریتی این صفحه می باشد.
با این ابزار که با ایکون  در صفحه مشخص می باشد شما می توانید به راحتی ارسال پیام از شخص ارسال کننده ی پیام را قطع کنید و تا رفع مسدودی از وی دیگر پیامی اعم از فردی یا گروهی از وی دریافت ننمائید.
همچنین دگمه های پاسخ به پیام ، آرشیو کردن پیام ، حذف پیام و حذف تمام پیام ها نیز به صورت آیکونی و به شکل های زیر در آمدند.
(= پاسخ به پیام) (= آرشیو کردن پیام)  (= حذف پیام)(  = حذف تمام پیام ها)
برای دریافت مجدد پیام از شخص مسدود شده باید به بخش پیام های پارسی یار در صفحه مدیریت و صفحه ی بلوک شدگان مراجعه کنید . 
         ** یکی دیگر از تغییرات جدیدی که این روزها در پارسی بلاگ مشهود می باشد اضافه شدن تعداد بازدیدهای دیروز وبلاگ ها در وبلاگ می باشد.
تا قبل از این در وبلاگ های پارسی بلاگ تعداد بازدیدهای امروز و کل بازدیدها به صورت اتوماتیک در وبلاگ به نمایش در می آمد اما از این به بعد تعداد بازدیدهای روز قبل هر وبلاگ به صورت اتوماتیک در وبلاگ به نمایش در خواهد آمد. 
         ** قابل توجه کاربرانی که قالب وبلاگ خود را ویرایش نموده اند:چنانچه قالب وبلاگ خود را ویرایش نموده اید و در آن تغیری ایجاد کرده اید با اضافه کردن کد مربوط به تعداد بازدیدهای دیروز به قالب خود، وبلاگ شما هم تعداد بازدیدهای دیروز را نمایش خواهد داد. 
         کد تعداد بازدیدهای دیروز  <*YesHit*>
        ** همچنین از این به بعد در صفحه اصلی به جای 10 وبلاگ پربازدید روز قبل تعداد 25 وبلاگ که بیشترین بازدید را  در روز قبل دارا بوده اند به نمایش در خواهند آمد.

شما حق دارید رضایت خود را از ما طلب نمائید! منتظر تغییرات و خبرهای جدید سایت پارسی بلاگ باشید.


با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر معرفی وبلاگ های فعال، بخش پربازدیدترین وبلاگ های دیروز نیز به صفحه اصلی سایت پارسی بلاگ اضافه گردید.
در این بخش لیست ده وبلاگی که در روز قبل بیشترین بازدید را داشته اند به همراه تعداد بازدیدهای آن وبلاگ، به نمایش در خواهند آمد.

» » بدیهی است قرار گرفتن وبلاگی در لیست پربازدیدترین ها به معنی برتری این وبلاگ ها بر سایر وبلاگ ها و همچنین تایید متون و محتوای وبلاگ نمیباشد و صرفا ده وبلاگ پربازدید در این لیست به نمایش در خواهند آمد.


افزایش سرعت صفحه درج شکلک
: پس از انجام تغیرات در صفحه درج شکلک ها - که معمولا کاربران از آن برای درج شکلک در متن یاداشت خود استفاده میکنند - سرعت صفحه افزایش قابل قبولی یافت.

شما حق دارید رضایت خود را از ما طلب نمائید! منتظر تغییرات و خبرهای جدید سایت پارسی بلاگ باشید.


اخبار پارسی بلاگ سه شنبه 85/8/9 نظر

در روزهایی که گذشت تغیراتی در سایت پارسی بلاگ صورت گرفت که تعدادی از آنها به شرح ذیل می باشد.
          1- ایجاد آرشیو بخش پیوندهای روزانه برای وبلاگ ها به صورت اتوماتیک
          2- تغیر در صفحه پیوندهای روزانه و نمایش تعداد کلیک بر روی هر لینک (چنانچه بر روی لینکی کلیک نشده باشد عدد صفر نمایش داده نخواهد شد)
          3- امکان ویرایش عنوان یاداشت های آرشیو شده
          4-
حل مشکل فنی پیام های خصوصی ِ یاداشت های آرشیو  شده
          5- اضافه شدن قالب های جدید و افزایش قالب های سریع و ساده و مذهبی
          6- تغیر فنی در تعدادی از قالب ها و افزایش سرعت زمان لود شدن آنها
          7- تغیر در صفحه نظرات و افزایش سرعت صفحه
          7- نمایش پر یا خالی بودن بخش امضاء الکترونیک بوسیله تغیر شکل آیکون مخصوص امضاء الکترونیک
         
                                   
                                          جزئیات بیشتر خبر...

مشکل لینک مستقیم به یادداشت های آرشیو شده که به علت تغییرات در سیستم آرشیو ایجاد شده بود و همچنین مشکل درج تصویر که به تازگی از سوی برخی از کاربران گزارش می شد رفع گردید.
این دو مشکل که اخیرا در سیستم به وجود آمده بود و مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده بود به حمدالله مرتفع گردید. از کاربران گرامی تقاضا میشود چنانچه با مشکلات مشابه برخورد می نمایند حتما مورد را با بخش پشتیبانی فنی در میان بگذارند تا هرچه سریعتر نسبت به حل مشکل اقدام شود.
با تشکر

پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ


از این به بعد کاربران پارسی بلاگ به راحتی میتوانید لوگوهای فلش دوستان خود را نیز به صورت اتوماتیک به جمع لوگوهای وبلاگ خود اضافه نمایند.
با توجه به اتوماتیک بودن بخش لینک دونی وبلاگ های پارسی بلاگ، تا بحال امکان درج لوگوی های فلش به عنوان لوگوی دوستان به صورت اتوماتیک وجود نداشت. با توجه به درخواستهایی که برای ایجاد این امکان گردیده بود، این تغیر نیز به گونه ای در سایت انجام پذیرفت که کاربران پارسی بلاگ بدون نیاز به هیچگونه کد نویسی و یا تغیر در قالب وبلاگ خود و تنها با درج آدرس در بخش لینکدونی وبلاگ خود، اقدام به نمایش لوگوهای فلش دوستان خود در وبلاگشان نمایند.

همچنین امکان کپی کردن کد مربوط به بخش پیوندهای  روزانه نیز به وبلاگها اضافه گردید تا دوستانی که تمایل به قراردادن بخش پیوندهای روزانه یک وبلاگ (لینک باکس) در وبلاگ خود دارند، به ساده ترین شکل به این کدها دسترسی پیدا کنند.


امکان انتقال مطلب از دیگر وبلاگها و دیگر سیستم های وبلاگ نویسی مانند پرشین بلاگ، میهن بلاگ، بلاگفا و بلاگ اسکای به وبلاگ برای کاربران فراهم شد.
از این به بعد کاربرانی پارسی بلاگ به راحتی قادر خواهند بود که مطالب وبلاگهای خود را به صورت تکی یا گروهی به وبلاگ پارسی بلاگشان منتقل کنند.

با این امکان بعد از نوشتن آدرس وبلاگی که قصد انتقال مطالب آن به وبلاگ خود را دارید و کلیک کردن گزینه ی نمایش، لیست کلیه متون موجود در صفحه ی اصلی وبلاگ مذکور برای شما به نمایش در خواهد آمد و شما با انتخاب یادداشت های مورد نظر جهت انتقال، عمل انتقال به وبلاگ را انجام خواهید داد. (تصویر 1 - 1 )


( 1-1 )

ضمنا برای راحتی کاربران در انتقال مطلب به صورت گروهی به وبلاگ، محدودیت عدم درج بیش از 3 یادداشت در روز نیز از سیستم حذف گردید.

پارسی بلاگ،‏پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ


اسلایدر