سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 85/9/30 نظر

     فهرست موضوعی یادداشت ها و نمایش تصویر و نام و پست الکترونیک نویسندگان وبلاگ گروهی در وبلاگ ها امکانات جدیدی می باشد که به تازگی به سیستم اضافه گردیده است.

** **

     فهرست موضوعی یادداشت ها:
     یکی از امکانات جدید و بسیار کاربردی که به پارسی بلاگ اضافه گردید امکان نمایش فهرست موضوعی یادداشت های وبلاگ در وبلاگ ها می باشد.
با این امکان لیست موضوع بندی شده ی متون وبلاگ ها در وبلاگ به نمایش در خواهد آمد و بینندگان وبلاگ ها به راحتی میتوانند مطالب مورد نظر خود در وبلاگ ها را بیابند.
موضوع های هر یادداشت نیز توسط صاحب وبلاگ ایجاد خواهند شد و هر کاربری می تواند برای هر یادداشت به دلخواه خود موضوع ایجاد نماید.
به عنوان مثال در یک وبلاگ با موضوع نرم افزار ، صاحب وبلاگ در صفحه موضوعات یادداشت برای یادداشت های خود موضوع نرم افزارهای رایگان موبایل را ایجاد می نماید. سپس یادداشت های مورد نظر خود را به این موضوع منسوب می نماید. به صورت خودکار فهرست موضوعی یادداشت های وبلاگ به همراه موضوع فوق با نمایش تعداد یادداشت های موجود در آن، در وبلاگ به نمایش در خواهد آمد و بازدیدکنندگان وبلاگ با کلیک بر روی لینک نرم افزار های رایگان موبایل به کلیه ی یادداشت هایی که به این گروه منسوب شدند دسترسی خواهند داشت.

     تذکر: رای نمایش فهرست موضوعی در وبلاگ بوجود تگ مربوط به فهرست موضوعی یادداشت ها در وبلاگ ضروری می باشد. اگر قالب وبلاگ خود را ویرایش نموده اید حتما تگ زیر را در مکان مورد نظر در وبلاگ خود قرار دهید تا فهرست موضوعی در وبلاگ شما به نمایش در آید.
تگ اصلی فهرست موضوعی : <*NoteSubList*>
تگ فرعی محدوده: <SL_P></SL_P> (تگ های ضروری صرفا برای حذف کردن کادر مربوط تگ اصلی خود، در صورت خالی بودن می باشند و وجود آنها در وبلاگ ضروری نمی باشد)

همچنین برای افزایش سرعت وبلاگ ها بخش موضوعات یادداشت از سیستم حذف گردید.

     نمایش تصویر و نام نویسندگان وبلاگ گروهی:
     چنانچه وبلاگ شما نیز یک وبلاگ گروهی است و در صورتی که از قالب های پیش فرض پارسی بلاگ استفاده می کنید حتما شاهد تغییر در بخش ِ درباره خودم ِ وبلاگتان شده اید. نگران نباشید! مشکلی در وبلاگ شما به وجود نیامده است. این تغییر یکی از امکانات جدید سایت پارسی بلاگ می باشد.

     نمایش تصویر و نام نویسندگان وبلاگ گروهی یکی از امکانات جدید سایت پارسی بلاگ می باشد. مشخصات نویسندگان وبلاگ های گروهی بر اساس آنچه مدیر وبلاگ گروهی در صفحه مشخصات نویسندگان وبلاگ گروهی وارد نموده است در وبلاگ به نمایش در خواهد آمد. علاوه بر نام نویسنده ،‏ تصویر منتسب به او نیز در وبلاگ به نمایش در خواهد آمد. (برای وارد کردن آدرس تصویر نویسندگان وبلاگ گروهی به صفحه ی وبلاگ گروهی در بخش مدیریت وبلاگ خود مراجعه نمائید)

     تذکر: تصویر و نام نویسندگان وبلاگ گروهی در مکان تگ <*UserAbout*> وبلاگتان به نمایش در خواهد آمد. چنانچه این تگ در وبلاگ وجود نداشته باشد تصویر و نام نویسندگان وبلاگ گروهی نیز در وبلاگتان نمایش داده نخواهد شد.


اسلایدر