سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ سه شنبه 89/9/2 نظر

بنام خدا
الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة مولانا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و اولاده المعصومین علیهم السلام
با تبریک عید سعید غدیر خم به حضور تمامی کاربران گرامی پارسی بلاگ، به این مناسبت مبلغی عیدی برای عزیزان در نظر گرفته شده است که با مراجعه به صفحه خانگی، میتوانند آن را به صندوق اعتباری خود واریز نمایند و از آن استفاده کنند.
فعلاً با اعتبار موجود، امکان حذف تبلیغات وبلاگ و اجاره فضای بارگذاری برای کاربران وجود دارد و در آینده خدمات دیگری نیز افزوده خواهد شد.

عید غدیر خم


بنام خدا
سرانجام پس از ماهها تلاش شبانه روزی، نسخه جدید بخش مدیریت پارسی بلاگ آماده شد. در این نسخه سعی بر آن بوده که فضایی ساده، جذاب و سریع برای کاربران عزیز سایت فراهم آید. علاوه بر آن بهینه سازی هایی در بخش ارسال و ویرایش یادداشتها انجام شد.
ساختار قالب و تگهای پارسی بلاگ برای مدیریت قالب، کاستی هایی داشت که با مهندسی مجدد سیستم قالبها، امکانات جدید و انعطاف پذیری بسیار بالا برای طراحی قالبهای پارسی بلاگ فراهم آمد و زین پس میتوان قالبهایی بسیار جذاب و زیبا با استانداردهای جدید طراحی نمود.
در ساختار جدید قالبها، امکان گنجاندن پیامها، تصاویر، فیلمها و مواد رسانه ای ارسال شده در بخش پیام رسان به وبلاگ کاربر فراهم گردیده است.
بعض از تنظیمات قالبها هم به بیرون از کد قالب و در یک فرم جداگانه بنام "تنظیمات قالب" انتقال یافت، تا کاربران برای اموری مانند تغییر بنر وبلاگ، درج کد شمارنده، درج کد نظر سنجی و نیز گذاشتن اسکریپتهای خاص ، نیازمند به ویرایش کد قالب نباشند. علاوه بر آن، بخش ویرایش کد قالب هم بهینه سازی شد.
در بخش خدمات طلایی هم قبلاً امکان حذف تبلیغات با پرداخت مبلغی جزئی فراهم آمده بود. با توجه به تقاضاهای بسیاری که از سوی کاربران درباره امکان تخصیص فضای بارگذاری(آپلود) در گذشته صورت گرفته بود، هم اینک این امکان با پرداخت مبلغی اندک فراهم گردید.
علاوه بر آن، امکان انتقال اعتبار بین کاربران مختلف فراهم آمد تا روند گردش اعتبار بین کاربران نیز تسهیل یابد و بهتر بتوانند از امکانات سایت بهره گیرند.
برای دیدن توضیحات بیشتر بصورت تصویری، به وبلاگ پشتیبانی فنی سایت مراجعه فرمایید.


سلام
امروز از ساعت حدود ده صبح، با یک حمله ترافیکی شدید به این آدرس از سایت، مواجه شدیم که باعث شد ساعاتی از امروز با اختلال خدمات مواجه بشود. اینگونه حملات به سایتهای محبوب و پربازدید در بسیاری از کشورهای جهان و سایتهای مهم اینترنتی انجام میشود و با توجه به ماهیت عمومی و اشتراک خدمات جهانی، کشف، و جلوگیری از آنها زمان و هزینه زیادی را به مدیران سایتها تحمیل می نماید.
با تلاش مستمر مسئولان، فعلاً آدرسهای حمله کنندگان مسدود شده و امیدواریم که دیگر شاهد چنین حملاتی نباشیم.


اخبار پارسی بلاگ یکشنبه 89/7/18 نظر

بنام خدا
امروز یکشنبه بعد از ظهر 18 مهرماه، به خواست خدا عملیات تغییر مکان سیستم سخت افزاری پارسی بلاگ انجام خواهد شد. این کار که به منظور ارتقای سرعت و کیفیت خدمات انجام می گیرد، ممکن است ظرف چند روز آینده باعث اختلالاتی در دسترسی خدمات سایت بشود.
علت این اختلالات، تغییر آدرسهای اینترنتی سایت است که با توجه به ذخیره آدرسهای قبلی در مراکز خدمات داده در سراسر کشور، به روزرسانی این آدرسها ممکن است از چند ساعت تا چند روز به طول انجامد.
تلاش شبانه روزی ما، در جهت کسب رضایت کاربران است.
از شکیبایی شما کاربران عزیز متشکریم.


بنام خدا

مانند اکثر سایتهای پر بازدید و پر مخاطب، پارسی بلاگ نیز گاه و بیگاه دچار حملات مغرضان یا سواستفاده کنندگان یا بیماران روحی قرار می گیرد و  البته حملات به وب سایتها انواع مختلف دارد.
بعضی از  علتها می تواند موارد زیر باشد :

  • آسیب زدن به اطلاعات
  • سرقت اطلاعات
  • اختلال در سرعت و کیفیت خدمات
  • توقف سرویس دهی
  • استفاده از منابع فنی سایت برای مقاصد شخصی
  • و...

انگیزه های متفاوتی هم میتواند پشت سر این کار باشد. از سرگرمی و خودنمایی تا رقابتهای شخصی و گروهی و فکری و سیاسی و ...
دیروز جمعه عصر شاهد نوعی از حملات فوق به منظور سواستفاده از منابع سایت بودیم که جلوگیری از آن مستلزم تغییراتی در سیستم امنیتی شد و متعاقب آن برای ساعاتی، سرویس دهی سایت متوقف شد.
با پیگیری های مکرر خوشبختانه قبل از ظهر امروز شنبه مشکل حل شد و سرویس دهی سایت به حالت عادی در آمد.
از صبر و شکیبایی کاربران عزیز و همراهان وفادار پارسی بلاگ صمیمانه ممنونیم و امیدواریم در آینده دیگر شاهد اینگونه اختلالات نباشیم.
تلاش شبانه روزی ما برای ارائه خدمات هر چه بهتر و پیشرفته تر است و به زودی حامل خبرهای خوشی در این زمینه خواهیم بود، ان شا الله.


اسلایدر