سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

باسلام و آرزوی قبولی طاعات وعبادات کاربران عزیزپارسی بلاگ باطلاع می رساند،بنابراعلام آقای مهندس فخری مدیر پارسی بلاگ از روز سوم مردادماه جاری امکان تهیه نسخه پشتیبان ازمحتوای وبلاگ و پیام رسان برای کاربران فراهم شده است. بنابراین پس از این کاربران می تواند از محتوای وبلاگ و پیام رسان خود نسحه پشتنیبان تهیه نموده وفابل پشتیبانی را برروی سیستم خود ذخیره نمایند.قابل ذکر است این امکان از جمله خدمات طلایی سایت محسوب می گردد.برای آشنایی بیشتر کاربران ارجمند با این امکانات جدید،آموزش مختصر نحوه ی دسترسی و تهیه پشتیبان به شرح ذیل ارائه می گردد.

تهیه پشتیبان از وبلاگ :

1- برای دسترسی به بخش تهیه پشتیبان از ستون مدیریت وبلاگ و پیام رسان درصفحه خانگی برروی گزینه خدمات طلایی کلیک کنید و بابازشدن زیر مجموعه برروی ایجاد نسخه پشتیان از وبلاگ کلیلک کنید.با انتخاب کل یادداشت ها شما می توانید از کل وبلاگتان به صورت یکجا مبادرت به تهیه پشتیبان کنیدودرصورتی که تمایل دارید از بخش خاصی از وبلاگتان پشتیبانی بگیرید برروی گزینه بایگانی وبلاگ کلیک کنید.

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/18.jpghttp://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/19.png

2- با انتخاب نوع پشتیبان به پنجره پشتیبان گیری منتقل می شوید.دراین قسمت با استفاده ازگزینه های مربوطه و انتخاب نوع پشتیبانی اعم از کل وبلاگ یا بایگانی و بلاگ و تعیین محدوده بایگانی و درنهایت تاییدو درخواست پشتیان گیری و کسر هزینه خدمات مربوطه ازحساب کاربری شما،نسخه مورد نظر تهیه و درفهرست پشتیبانتان درج می شود.باکلیک برروی لینک درج شده می توانید فایل مربوطه را دانلودوبرروی سیستم شخصی خود ذخیره نمایید.

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/20.png

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/21.png

لینک نمونه فایل پشتیانی گرفته شده از بایگانی وبلاگ اخبارپارسی بلاگ را اینجا مشاهده نمایید.

تهیه پشتیبان از پیام رسان :

 با ورود به بخش خدمات طلایی و انتخاب تهیه پشتیبان از پیام رسان با گزینه های چهار گانه ای مواجه می شوید که به شما اختیار انتخاب پشتیبان گیری از قسمت مورد نظردرپیام رسانتان را می دهد.با کلیک برروی هرکدام به پنجره پشتیبان گیری منتقل می شوید.دراین قسمت نیز مانند بخش قبل کافی ست با انتخاب نوع پشتیبانی مورد نظرو تایید انتخاب و کسر هزینه خدمات مربوطه مبادرت به تهیه قایل پشیبانی نمایید.بعد از تایید لینک پشتیانی درفهرست پرونده پشتیان شما قابل دسترسی خواهد بود. می توانید آن را دانلود و برروی سیستم خود نیز ذخیره نمایید.

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/23.png

لینک نمونه فایل پشتیبانی گرفته شده از پیام های ارسالی اخبار پارسی بلاگ را اینجا مشاهده نمایید.


باسلام و آرزوی قبولی طاعات. به اطلاع کاربران عزیزسایت می رساند،گزارش عملکرد کمّی اولین ماه فعالیت دبیران دور سوم مجله پارسی نامه در وبلاگ این مجله به نشانی http://www.parsiname.parsiblog.com منتشر و دراختیار عموم کاربران قرار گرفت برای مشاهده متن کامل و نموداری های مربوطه اینجا کلیک کنید.

نمودار 2


به نام خدا

سلام

طبق اخبار رسیده از مدیر سایت، اشکال به وجود آمده درسیستم ارسال پیام خصوصی به صورت گروهی که موجب عدم ارسال این نوع پیام ها از تاریخ چهارم خردادماه 91 شده بودپس از 48 روز شناسایی و این اشکال روز گذشته به طور کامل مرتفع گردیده و به همین علت کلیه پیام های که دراین مدت ارسال نشده بود به طور یکجا به بخش پیام های خصوصی دریافت کنندگان ارسال گردیده است. مدیرسایت همچنین اعلام نمود به منظور جبران بخشی از مشکل به وجود آمده مبلغ یکصد ریال به ازای هرپیام ارسال نشده دروقت مقرر به حساب کاربران ارسال کننده پیام واریز و شرح آن درقسمت صورتحسابِ صفحه خانگی قابل مشاهده است. مهندس فخری همچینین ابراز امیدواری کردکه از این قبیل مشکلات فنی درآینده به وجود نیاید.گقتنی ست هزینه ارسال هرپیام خصوصی به صورت گروهی تنها 30 ریال است.


به نام خدا

 سردبیرمجله پارسی نامه با انتشار یاداشتی در وبلاگ این مجله ضمن انتشار گزارش عملکرد کلی فعالیت دبیران دوردوم مجله ازآنان قدردانی و تشکر کرد. خانم موسوی ضمن ارائه اطاعاتی از روند شکل گیری دورم مجله که در پایان خردادماه به اتمام رسید،روند کلی فعالیت های دبیران این دوره را خوب ارزیابی نموده و طی این یادداشت از زحمات دبیران مجله قدردانی نمود.درپایان این یادداشت گزارش کلی عملکرد دبیران دوره دوم طی ششماه فعالیت نیز منتشر شد. گفتنی ست دوردوم مجله ازابتدای دی ماه 90 آغاز و تاپایان خردادماه 91 ادامه داشت.تصویر زیر آمارکمی فعالیت دبیران دوره دوم دربخش های مختلف را نمایش می دهد.

برای خواندن یادداشت مورد نظر اینجا کلیک کنید.

برای دیدن تصویر دروضعیت شفاف تر اینجا کلیک کنید.گزارش عملکرد دبیران دوره دوم مجله پارسی نامه


اخبار پارسی بلاگ شنبه 91/4/17 نظر

به نام خدا

کاربران گرامی سایت سلام

فهرست اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی مهدویت،ویژه نیمه شعبان که به همت کاربرارجمندسرکارخانم ابرارو مشارکت فعال کاربران عزیزبه خوبی برگزارگردید به شرح ذیل اعلام می گردد. لازم به ذکر است جوایز کلیه برندگان که با مشارکت برگزارکننده و سایت تأمین گردیده است و به شرح ذیل به حساب کاربری ایشان منظور شده است.

نفرات اول : افزایش مبلغ 25000 هزارتومان به حساب کاربری

نفرات دوم : افزایش مبلغ 18000 تومان به حساب کاربری

نفرات سوم : افزایش مبلغ 15000 تومان به حساب کاربری

نفرات چهارم : افزایش مبلع 5000 تومان به حساب کاربری

پاسخ صحیح سوالات مطروحه را می توانید اینجا مشاهده کنید.

ازسرکارخانم ابراروعزیزانی که دربرنامه ریزی ،اجرا و شرکت درمسابقه و تأمین جوایز به هرصورتی نقش داشتند تشکر و قدردانی می شودو برای یکایک ایشان آرزوی موفقیت داریم . امیدواریم به بهانه ی شرکت دراین مسابقه موجب نشرمعارف مهدوی و استفاده کافی از کتاب ارزشمنددادگستر جهان فراهم امده باشد.ان شاء الله .

برای مشاهده شفاف تصویرجدول اسامی برگزیدگان اینجا کلیک کنید.

 

اسامی برندگان مسابقه مهدویت

خبرتکمیلی : با توجه به اعلام برگزار کننده مسابقه،اسامی دونفر ،کاربر گرامی الهه وکاربرگرامی قلب شکسته به عنوان نفر پنجم با امتیاز 16.5 به فهرست برگزیدگان اضافه شدکه جوایز ایشان نیر به مبلغ 5000 تومان به حساب کاربری شان منظورگردید.


کاربران عزیز پارسی بلاگ سلام

از روز گذشته امکان نمایش زمان باقی مانده تا اذان به افق شهری که شمادرآن ساکن هستید فراهم گردیده است وهنگام اذان،صدای ملکوتی اذان با صدای آقای کاظم زاده پخش خواهد شد.این امکان درذیل صفحه پیامرسانی کلیه اعضاء قابل مشاهده است. چنانچه شهر محل سکونتتان را تعیین نکرده باشید،بصورت پیش فرض تهران برای آن درنظر گرفته شده است. شما می توانید با کلیک برروی عنوان شهر و انتقال به صفحه مشخصات فردی نسبت به تعیین شهر مورد نظر اقدام نمایید.قابل ذکر است حین اذان،چنانچه به هر دلیل مایل به شنیدن صوت نیستید، می توانیدبرروی گزینه ی"عدم پخش اذان" به رنگ قرمز رنگ که درزمان پخش نمایش   می یابد کلیک کنید.امیدواریم توجه ودلدادگی به هنگامِ نماز و اهتمام دراقامه نماز اول وقت نصیب همه اعضاء گرانقدرپارسی بلاگ دراقصی نقاط ایران اسلامی گردد.

 

نمایش زمان باقی مانده تا اذان وپخش اذان

 

 

 


اخبار پارسی بلاگ دوشنبه 91/4/12 نظر

به نام خدا

کاربران فهیم و ارزشمند پارسی بلاگ سلام

به اطلاع می رساند،مسابقه ی مهدویت، ویژه نیمه شعبان به ابتکاروهمت کاربرارجمند سایت سرکار خانم ابرارباهدف مطالعه و ترویج معارف مهدوی طراحی و درحال برگزاری ست.لینک محتوای سئوالات مسابقه دربالای صفحه خانگی کلیه اعضاء قابل دسترسی می باشد.از همه ی اعضاء سایت دعوت می شود تابا مطالعه کتاب ارزشمند دادگستر جهان نوشته آیت الله ابراهیم امینی دراین مسابقه شرکت نمایندو به سوالاتی که از منبع معرفی شده طراحی گردیده پاسخ دهند.اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه برگزاری مسابقه به شرح ذیل ارائه می گردد:

مسابقه مهدویت

دسترسی به سوالات و منبع:  

برای دسترسی به سولات علاوه برلینک درج شده دربالای صفحه خانگی می توانید برروی این لینک کلیک کنید : http://abraar.parsiblog.com/Posts/189/

40 سوال چهار جواب از منبع معرفی شده ( کتاب دادگستر جهان ) برای دانلود کتاب دادگستر جهان برروی این لینک کلیک کنید : http://www.seratesalehin.ir/index.php?newsid=54

زمان برگزاری :

از 12 تا 14 شعبان المظم سولات دراختیار شرکت کنندگان خواهد بود و می بایست پاسخ سولات را به طور کامل دربخش نظرات پست محتوی سوال وبلاگ قرار دهند.برای ارسال پاسخ روی این لینک کلیک کنید:

http://abraar.parsiblog.com/Comments/189/

اعلام نتایح :  

نتایج مسابقه درروز نیمه شعبان به اطلاع عموم خواهد رسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا هرگونه سوال می توانید به نشانی http://abraar.parsiblog.com/Feeds/6418367 مراجعه نمایید.

 

جوایزمسابقه :

جوایز مسابقه به شرح ذیل توسط کاربربرگزار کننده و سایت بصورت مشترک تأمین می گردد.

10 نفر اول با امتیاز 20، نفری 20 هزار تومان افزایش اعتبار
8 نفر دوم با امتیاز 19، نفری 15 هزار تومان افزایش اعتبار
8 نفر سوم با امتیاز 18، نفری 10 هزار تومان افزایش اعتبار

برای کلیه شرکت کنندگان دراین مسابقه آرزوی موفقیت داریم .

 


اسلایدر