سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ چهارشنبه 85/6/29 نظر

تعدادی قالب جدید به سیستم پارسی بلاگ اضافه گردید که با توجه به تکنیک های طراحی به کار گرفته شده از سرعت بسیار مناسبی در هنگام بارگذاری برخوردار می باشند.
به کاربران عزیزی که تمایل دارند وبلاگشان سریع تر بارگذاری گردد پیشنهاد میگردد، حتما قالب های جدید را تجربه نموده و کاربرانی نیز که قصد طراحی قالب دارند می تواند از الگوی طراحی این قالب ها استفاده نمایند.

   

 


پس از اضافه شدن امکاناتی مانند: اتوماتیک کردن موسیقی وبلاگ، درج تصویر صاحب وبلاگ در وبلاگ ، امکان اضافه کردن توضیحات مورد نظر وبلاگ نویس به صفحه اصلی وبلاگ (درباره خودم)، و تغیرات در بخش مدیریت محتوایی وبلاگ ها امکانات زیر نیز به مناسبت اعیاد شعبانیه به سیستم اضافه شد.

*****ادامه خبر...*****

اخبار پارسی بلاگ چهارشنبه 85/5/18 نظر

سبحانه و تعالی

فراخوان کنگره ی بین المللی سنگ نوشت

 

کنگره ی بین المللی وب نویسی سنگ نوشت با همکاری سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ، با محوریت ستایش مقاوت مردم مبارز لبنان و فلسطین و جنبش های حزب الله و حماس در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی برگزار می گردد.

 وب سایت یا وبلاگی که لااقل یک مطلب اعم از داستان، شعر و یا مقاله ی اجتماعی در مورد مقاومت لبنان و فلسطین در آن ها منتشر شده باشد می توانند با ارئه ی اثر در این کنگره شرکت کنند. لازم به ذکر است که بخش ویژه ای برای وب سایت ها یا وبلاگ هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند، در نظر گرفته شده است.

 اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در این کنگره که باید برای دبیرخانه ی کنگره ارسال شود، عبارت اند از:

 نام و نشانی الکترونیکی وب سایت یا وبلاگ

نشانی اینترنتی صفحه ی مقاله ی درج شده در وبلاگ یا وب سایت

نام و شماره ی تماس مدیریت وب سایت یا وبلاگ

 آخرین مهلت شرکت در کنگره 31 ام شهریور ماه 1385 می باشد.

 معیارهای برگزیدن وب سایت یا وبلاگ های برتر ، علاوه بر کیفیت آثار ارائه شده ، سطح گرافیکی ، توجه به ماهیت رسانه ای و هم چنین تعداد بازدیدکنندگان وب سایت یا وبلاگ می باشد.

 دبیر خانه ی سنگ نوشت :

 دبیرخانه ی کنگره در فضای مجازی :  www.louh.com

 هم چنین برای برقراری ارتباط مستقیم در فضای مجازی می توانید با پست الکترونیکی sangnevesht@louh.com نیز تماس حاصل فرمایید.

 دبیرخانه ی اجرایی کنگره :

 تهران ، تقاطع حافظ و سمیٌه ، حوزه ی هنری ، مرکز آفرینش های ادبی ، دفتر سایت لوح

شماره ی تماس : 88809580

 

 اختتامیه ی سنگ نوشت :

در پایان پس از اعلام نظر کمیته ی داوری ، طی مراسمی از هفت وب سایت یا وبلاگ برگزیده ، ضمن اهدای جوایز ، تقدیر به عمل خواهد آمد.

هم چنین به برترین وب سایت یا وبلاگ در زمینه ی مقاومت ، تندیس سنگ نوشت تعلق خواهد گرفت.

مکان برگزاری اختتامیه : تالار اندیشه

تاریخ برگزاری اختتامیه : 26 ام مهر ماه 1385 ، ساعت 16


سلام.

متاسفانه عصر پنجشنبه متوجه شدیم که سرور ما در شبکه دیده نمی شود. تماسهای مختلف و متعددی برقرار شد و نهایتاً با توجه به تعطیلی آخر هفته، با تلاش دوستان فنی در دیتاسنتر مشکل در شامگاه جمعه حل شد.
سرور ما قبلاً با یکی از سوئیچ های سیستم مشکل داشت و ما فکر می کردیم که این بار نیز همان است، اما اینطور نبود و قضیه مربوط به فایروال میشد.

در هرصورت از همه دوستان گرامی، بعلت وقفه در ارائه خدمات معذرت خواهی می کنیم و امیدواریم دیگر با چنین مشکلاتی برخورد نداشته باشیم.


اخبار پارسی بلاگ چهارشنبه 85/4/28 نظر

مشکل فنی که مدتی در بخش ثبت نام وبلاگ ها به وجود آمده بود باعث ایجاد مشکل برای کاربران جدید سایت گردیده بود.

ضمن پوزش از همه ی عزیزانی که در این مدت با مشکل مواجه شده بودند، عامل این مشکل پیدا شده و ان شاء الله به زودی رفع خواهد شد.

دوستانی که در این مدت پس از ثبت نام با مشکل ورود به بخش مدیریت، به دلیل قبول نکردن مشخصات روبرو بوده اند می توانند با مراجعه به بخش پشتیــبانی فنی  سایت راه حل را جویا شوند.


اخبار پارسی بلاگ چهارشنبه 85/4/14 نظر
تعدادی قالب جدید که عمدتا ساده و کم حجم می باشند به سیستم اضافه گردید.

این قالب های زیبا که اکثرا توسط رضا امین زاده طراحی گردیده است با موافقت ایشان به سیستم پارسی بلاگ ترجمه گردید و برای علاقه مندان به قالب های ساده در بخش قالب های ساده قرارگرفت. ضمنا دو قالب مذهبی نیز دربخش قالبهای مذهبی به سیستم اضافه گردید.

هم اکنون تعداد کل قالبهای پارسی بلاگ 70 قالب می باشد.

پارسی بلاگ،‏پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ


بخش پشتیبانی فنی زنده پارسی بلاگ راه اندازی گردید.

پست الکترونیک پشتیبانی فنی: parsibloghelp@yahoo.com

شما می توانید سوالات فنی خود را به صورت آن لاین از طریق پیغام رسان یاهو با بخش فنی تیم پارسی بلاگ درمیان گذاشته و پاسخ خود را دریافت نمائید. این بخش در اکثر ساعات اداری پاسخ گوی سوالات و مشکلات فنی شما در خصوص امکانات فنی و ابزار بی شماره پارسی بلاگ می باشد.

parsibloghelp@yahoo.com

همچنین تعدادی قالب جدید برای علاقه مندان به قالب های ساده نیز به سیستم اضافه گردید. اکثر این قالبها از قالب های ساده ی سیستم های دیگر می باشند که توسط علاقه مندان به قالب های ساده به پارسی بلاگ تبدیل گردیده اند.
همکنون تعداد کل قالبهای پارسی بلاگ 69 قالب می باشد.

پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ


اسلایدر