سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

با سلام خدمت کاربران و مراجعه کنندگان گرامی و تبریک روز بزرگ شیعه، عید غدیر خم خدمت همه‏ی شما عزیزان.
با توجه به درخواستهای برخی کاربران مبنی بر افزایش فضای آلبوم تصاویر وبلاگ، تصمیم بر این شد که فضای آلبوم تصاویر به نحوی پویا در اختیار کاربران قرار گیرد و آنها بتوانند خود، این فضا را افزایش دهند. به همین خاطر از این به بعد، کاربرها با افزایش زیرمجموعه ی وبلاگشان فضای آلبوم تصاویرشان را نیز اضافه خواهند کرد.
زیر مجموعه ی وبلاگ، افرادی هستند که از طریق وبلاگ شما به پارسی بلاگ دعوت می شوند و به ازای هریک از این افراد دعوت شده، که به عضویت پارسی بلاگ درآیند 100 کیلو بایت به فضای آلبوم تصاویر وبلاگ (که به صورت پیش‏فرض 500 کیلو بایت است) اضافه خواهد شد.
برای دعوت دوستان به پارسی بلاگ و ایجاد زیر مجموعه، دو روش وجود دارد که در صفحه‏ی «دعوت از دوستان» هر دو روش توضیح داده شده است. ادامه مطلب...

سایت پارسی بلاگبعد از ظهر روز گذشته - دوشنبه 04/آذر/87 دیتا سنتر سایت پارسی بلاگ دچار اختلال شد و سرور سایت پارسی و تعدادی از سایتها که در این دیتا سنتر، سرور دارند برای ساعاتی قطع شدند و امکان دسترسی به سایت و وبلاگهای پارسی بلاگ وجود نداشت. این مشکل با تلاش مسئولان محترم این دیتا سنتر مرتفع شد و در حال حاضر امکان استفاده از کلیه ی بخش های سایت برای مراجعه کنندگان و کاربران فراهم می باشد. بابت مشکل پیش آمده، از شما کاربران و مراجعه کنندگان گرامی که با شکیبایی خود به ما شوق و انگیزه‏ی خدمت می‏دهید، پوزش میخواهیم.
مسئول پشتیبانی سایت پارسی بلاگ


طی تغییراتی که پنج شنبه 23/آبان/87 در پارسی بلاگ ایجاد شد، امکانات جدید و کاربردی به سایت اضافه گردید.
از جمله این امکانات، امکان اختصاص کلمه ی کلیدی برای هر یادداشت و دسته بندی یادداشتهای هر وبلاگ بر اساس کلمات کلیدی و همچنین ایجاد آرشیو خودکار یا دستی به دلخواه کاربر در وبلاگها می باشد.
به کاربران گرامی و خوانندگان عزیز پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این امکانات جدید و نحوه ی استفاده از آنها توضیحات زیر را مطالعه کنند. توضیحات تکمیلی آرشیو خودکار و کلمات کلیدی...

ضمن عرض سلام خدمت کاربران و مراجعه کنندگان سایت پارسی بلاگ و ضمن تبریک دهه ی کرامت به همه ی شما بزرگواران.
تغییرات جدیدی، که تقریبا از ابتدای مهرماه در پارسی بلاگ اعمال شد و مراحل تست و نهایی خود رو سپری کرد را به اطلاع شما می رسانیم.
- اضافه شدن تگهای جدید عنوان یاددشت و لینک مستقیم یادداشت برای لینکهای کمکی و لینک مستقیم یادداشت به شیوه ی دلخواه کاربران (توضیحات بیشتر)
- فعال شدن و دسترسی به کلیه لینکهای دامینی وبلاگ مانند لینک مستقیم دامینی هر یادداشت و ... (مخصوص وبلاگهایی که دامین به وبلاگ متصل کرده اند)
نمونه 1:
لینک مستقیم دامینی یکی از وبلاگهایی که به وبلاگ خود دامنه متصل کرده اند
http://fcpersepolis.ir/716691.htm
نمونه2:
لینک صفحه ی دوم و صفحه ی لیست کل یادداشتهای یکی از وبلاگهایی که به وبلاگ خود دامنه متصل کرده اند
http://rend.ir/TitleList.aspx?ID=2010 و http://rend.ir/?P=2
- تغییرات در Rss صفحه نظرات وبلاگها و اضافه شدن تصویر نظر دهنده و همچنین پاسخ مدیر به نظر در Rss صفحه نظرات.
- فعال و نهایی شدن صفحه Atom وبلاگها
- معرفی آدرسهای مستقل جدید برای نویسندگان وبلاگ گروهی
- تغییرات در بخش درج لینک ویرایشگر متن و امکان درج لینکهایی که در صفحه ی جدید یا همان صفحه باز شوند و اضافه کردن توضیحات به لینکهای متن
- تطابق بیشتر بخش های مختلف سایت و صفحه نظرات وبلاگها با نسخه ی جدید مرورگر فایرفاکس
چنانچه بخشهایی از سایت و صفحه نظرات وبلاگها نیاز به تطابق بیشتر با مرورگر فایرفاکس را دارند از طریق صفحه نظرات همین وبلاگ اعلام کنید تا بررسی و تغییرات لازم اعمال شود

با تشکر
پشتیبانی فنی سایت پارسی بلاگ


اسلایدر