سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
بنام خداولادت حضرت زهرا
با عرض سلام و تبریک به خاطر ولادت باسعات حضرت مادر، زهرای اطهر سلام الله علیها، هدیه ای ناقابل برای کاربران پارسی بلاگ در نظر گرفته شد.
همانطور که کاربران عزیز مطلع هستند، در پارسی بلاگ امکان حذف تبلیغ از وبلاگ کاربران وجود دارد. این کار با پرداخت مبلغ ناچیزی بابت بخشی از هزینه های هر وبلاگ، فراهم می گردد.
هر کاربر صندوق اعتبار مخصوص خود را دارد که از آن صندوق می تواند برخی سرویسها را از جمله حذف تبلیغ خریداری نماید. فعلاً فقط همین سرویس قابل بهره برداری است و بقیه سرویسها به مرور زمان، در آینده به سیستم اضافه می گردد.
هدیه ی این تولد مبارک، واریز نمودن مبلغ 10 هزار ریال به صندوق اعتباری هر کدام از کاربران پارسی بلاگ است. کاربران می توانند با مراجعه به بخش (حذف تبلیغات) و خرید تبلیغ، از اعتبار مذکور استفاده نمایند.
استفاده از این هدیه تا دو هفته امکان پذیر است.

بنام خدا
متاسفانه دیروز قبل از ظهر (18 خرداد) دسترسی به بعضی سایتها از جمله پارسی بلاگ در بعضی از نقاط ایران با اختلالاتی مواجه شد و این در حالی بود که خارج از کشور، دسترسی بدون هیچ مشکلی بر قرار بود.
با تحقیقات و پیگیری هایی که به انجام رسید، مشخص شد مشکل در بخشی از مسیریابهای داخل کشور است که با تلاش مسئولین مربوطه، تا حدود ساعت ده صبح امروز، مشکل بطور کامل حل شد.
امیدواریم دیگر شاهد اینگونه اختلالات شبکه اینترنتی کشور، که گاه خسارات جبران ناپذیری به بخش های خصوصی وارد می سازد، نباشیم.
از صبر و شکیبایی کاربران عزیز پارسی بلاگ سپاسگزاریم.

پشتیبانی فنی پارسی بلاگ

با امکان جدیدی که به سایت پارسی بلاگ اضافه شد پس از این کاربران سایت می توانند تبلیغات پارسی بلاگ در وبلاگشان را حذف نمایند.
همچنین ویرایشگر متن جدیدی هم به صفحه ی ارسال یادداشت اضافه شد و از این به بعد کاربران می توانند به دلخواه خود از ویرایشگر ساده یا پیشرفته استفاده کنند. ادامه خبر...

اسلایدر