سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ دوشنبه 85/9/6 نظر

همونطور که در صفحات پارسی بلاگ می بینید، طرح جدید گرافیکی سایت بر روی سایت قرار گرفت که علاوه بر تغییر گرافیکی از لحاط فنی نیز تغیراتی در سایت انجام دادیم که پیش بینی میشه باعث افزایش سرعت و کارایی سایت بشه. البته فعلا سایت در حال تست است و از همه ی شما عزیزان و کاربران خواهش می کنیم اشکالاتی رو که با اون رو برو می شید رو در اسرع وقت به ما گزارش کنند.
برای گزارش های مشکلات فنی یا پیشنهاد های خود از طریق های زیر می تونید اقدام کنید.

1- وبلاگ اخبار پارسی بلاگ news.parsiblog.com
2- وبلاگ مدیر سایت modir.parsiblog.com
3- پشتیبانی فنی سایت ParsiBloghelp@yahoo.com
4- صفحه نظرات و پیشنهادات parsiblog.com/Contacts.aspx

و اما تغیرات جدید سایت :
1- تغیر در گرافیک سایت
2- اضافه شدن آیکونِ نمایش جنسیتِ نویسنده وبلاگ، در کنار لیست های صفحه ی اصلی
3- اضافه شدن آیکونِ باز کردن همه ی وبلاگ های موجود در لیست های صفحه ی اصلی
4- اضافه شدن آیکونِ باز کردن همه ی صفحات پارسی یار موجود در لیست های صفحه اصلی
5- امکان خصوصی کردن پیام ارسال شده
6- اضافه شدن لینکِ باز کردن همه در بخش های لینکدونی و لینک های روزانه وبلاگ ها

در گرافیک جدید آیکونهایی برای نمایش جنسیت صاحب متن یا وبلاگ درنظر گرفته شده است که برای آقایون آیکون و برای بانوان آیکون به نمایش در میاد.
تعیین جنسیت نویسنده متن یا صاحب وبلاگ بر اساس فرم پرشده توسط صاحب وبلاگ در صفحه مشخصات فردی میباش و افرادی که این قسمت رو پر نکرده باشن آیکون مذکور کنار متون و عنوان وبلاگ اونها نمایش پیدا نمیکنه ..
با کلیک بر روی این آیکون ها وارد صفحه مشخصات فردی صاحب وبلاگ یا متن خواهید شد.

آیکون های باز کردن همه: با توجه به این که تعدادی از خوانندگان وبلاگ ها معمولا پی گیر لیست های موجود در صفحه اصلی هستن و در اغلب موارد بیشتر این لیست ها رو باز میکنند با کلیک بر روی آیکون نمایش همه کل وبلاگ های موجود در اون لیست و همچنین با کلیک بر روی آیکون تمام صفحات پارسی یار اون لیست باز شده و دیگه لازم نیست بر روی هر لینک کلیک کنن.
همین امکان برای بخش های لینک دوستان وبلاگ ها، لوگوی دوستان وبلاگ ها و همچنین بخش پیوندهای روزانه نیز در نظر گرفته شد و به وبلاگ ها نیز اضافه شد.

امکان خصوصی کردن پیام های ارسالی:
همونطور که حتما اطلاع دارید یکی از امکاناتی که پارسی بلاگ برای اولین بار در بین سرویس های وبلاگ اقدام به ارائه اون نمود و تقریبا هنوز هم تنها سیستمیه که این امکان رو داره ، امکان پی گیری پیام ارسالی وبلاگ نویسان میباشه .. یعنی وبلاگ نویسان پارسی بلاگ هر پیامی که به اسم اونها در وبلاگ های پارسی بلاگ ثبت شده باشه رو میتونن پیگیری کنن و اونها رو حذف کنن. برای تقویت بخش مدیریت پیام های ارسالی امکان خصوصی کردن پیام ارسالی نیز به همراه تغییرات جدید به سیستم اضافه شد که برای استفاده از اون باید وارد صفحه ی پیام های ارسالی بشید و در اونجا آیکون مربوط به خصوصی کردن رو حتما مشاهده خواهید نمود ..


اسلایدر