سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ یکشنبه 85/9/26 نظر

برخی از تغییرات جدید سایت پارسی بلاگ

1- امکان دسترسی نویسنده های وبلاگ گروهی به نظرات خصوصی رسیده برای متن های خود
2- امکان استفاده نویسنده های وبلاگ گروهی از امضاء الکترونیک
3- امکان استفاده از پاسخ مدیر ِ صفحه نظرات برای نویسنده های وبلاگ گروهی
4- برطرف کردن مشکل صفحه پیوندهای روزانه (لینک باکس) در صفحات وبلاگ های دیگر
5- امکان درج شکلک (Bullet) در کنار لینک های صفحه لینک باکس وبلاگ
6- عدم نمایش مجدد صفحه نظرات بعد از ارسال پیام به صورت اتوماتیک و اضافه شدن لینک بازگشت به صفحه نظرات در صفحه پیام های خصوصی

یکی از مواردی که نویسنده های وبلاگ گروهی مکررا خواستار آن بودند افزایش امکانات مدیریتی نویسنده های بود. تا قبل از تغییرات جدید نویسنده های وبلاگ گروهی امکان ورود به صفحه پیام های خصوصی با شناسه خود را نداشتند و همچنین از امضاء الکترونیک و پاسخ مدیر نیز نمیتوانستند استفاده کنند. بحمد الله با ایجاد تغییرات جدید امکان ورود به صفحه پیام های خصوصی با شناسه مخصوص نویسنده وبلاگ گروهی نیز فراهم شد و نویسنده ها به راحتی با وارد کردن مشخصات کاربری خود در صفحه پیام های خصوصی میتوانند وارد صفحه مذکور شوند و پیام های خصوصی را مطالعه نمایند. همچنین آنها قادر خواهند بود با مشخصات کاربری خود اقدام به ارسال پاسخ مدیر برای پیام های رسیده نمایند و همچنین از امضاء الکترونیک نیز استفاده نمایند.
موارد قابل تاکید این قسمت ذکر این نکته می باشد که استفاده از امکانات فوق برای نویسنده های وبلاگ گروهی، تنها برای متنهایی که نویسنده ی آن باشند فعال می باشد و در سایر موارد این امکانات فعال نمی باشد.
نکته ی دیگر نیز این که همانطور که میدانید اگر در ارسال نظر از امضاء الکترونیک استفاده نمایید نیازی به پرکردن قسمت نام و آدرس پست الکترونیک و آدرس وبلاگ نیست و این بخش ها به صورت اتوماتیک پرخواهند شد، در مواردی که نویسنده وبلاگ گروهی از امضاء الکترونیک استفاده نماید در صورت خالی بودن بخش اسم، این قسمت به صورت اتوماتیک با عنوان وبلاگ به همراه نام نویسنده وبلاگ گروهی که صاحب امضاء می باشد پر خواهد شد.

تغیرات در صفحه لینک باکس وبلاگ
اخیرا بخاطر تغییرات فنی در برخی قسمت های سایت مشکلی در صفحات پیوند روزانه (لینک باکس) ایجاد گشته بود که باعث عدم قرار گرفتن لینک باکس در دیگر صفحات میشد. بحمدالله این مشکل نیز مرتفع گردید و از این به بعد شما دوستان عزیر به راحتی میتوانید اقدام به ساختن لینک باکس در مدیریت وبلاگ خود نمایید و دوستان شما نیز میتوانند از لینک باکس شما در وبلاگ خود استفاده نمایند.
(یکی از مواردی که باعث افزایش تعداد نمایش های وبلاگ شما خواهد شد استفاده از لینک باکس می باشد. با هر بار نمایش لینک باکس شما در وبلاگ های دیگر آمار وبلاگ شما نیز افزایش خواهد یافت)
همچنین امکان درج شکلک (Bullet) در ابتدای لینک ها نیز فراهم شد.
با این امکان کاربران میتواند در ایجاد لینک باکس از شکلک های موجود در کنار هر لینک به صورت جدا استفاده نمایند. این کار جدا از افزایش بر زیبایی صفحه شما میتواند در مواردی نیز باعث تاکید بر لینک خاصی نیز گردد.
برای استفاده از شکلک ها تنها کافیست بعد از نوشتن عنوان و لینک مورد نظر یکی از شکلکها را نیز به همراه آن انتخاب نمایید و برروی دگمه ی ارسال کلیک نمایید.
شکلک های انتخاب شده در صفحه لینک باکس شما و آرشیو آن به همراه لینک های شما به نمایش در خواهند آمد.
نمونه ی از صفحه ی لینک باکس را در پایین همین وبلاگ میتوانید مشاهده نمایید.

تغیرات در صفحه نظرات وبلاگ ها
اغلب کاربرانی که در صفحه نظرات وبلاگ ها نظری ارسال می نمایند تمایل به نمایش مجدد پیام ها بعد از ارسال نظر خود ر ا ندارند لذا با تغیری که در صفحه نظرات ایجاد گردید زین پس بعد از ارسال نظر صفحه ای حاوی لینک بازگشت به صفحه و لینک بستن صفحه به نمایش در خواهد آمد و بازدیدکننده به دلخواه خود مقصد بعدی را انتخاب مینماید. همچنین لینک بازگشت به صفحه نظرات نیز به صفحه پیام های خصوصی اضافه گردید تا کاربران در صورت تمایل پس از مطالعه پیام های خصوصی به صفحه پیام ها بازگردند.


اسلایدر