سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 86/3/24 نظر

بی شک عمل وحشیانه ی ای که در شهر سامرا صورت گرفت نزد هر انسان صاحب عقلی و حتی بدون تعصبات مذهبی محکوم شده است. پارسی بلاگ نیز مانند سایر نهادها و ارگان ها انزجار خود را از این فاجعه اعلام میدارد و همصدا با همه ی شما عزیزان این عمل را محکوم میدارد.

به درخواست تعدادی از کاربران صفحه ای برای اعلام انزجار شما دوستان در نظر گرفته شد که میتوانید با مراجعه به این صفحه انزجار خود را اعلام دارید و همدردی خود را با ولیعصر اعلام نمائید.
» برای ورود به صفحه اینجا کلیک نمائید.

ضمنا در همین راستا طرح ختم صلواتی نیز از سوی دفتر توسعه وبلاگ های دینی برگزار میشود که برای شرکت در این طرح نیز به صفحه های زیر میتوانید مراجعه نمایئد.

» وبلاگ دفتر توسعه وبلاگ دینی

» سایت دفتر توسعه وبلاگ دینی


بخش پشتیبانی فنی سایت پارسی بلاگ


یکی از سوالات و یا پیشنهادهایی که معمولا کاربران مطرح میکنن در مورد قالبهای وبلاگ هاست.برای اطلاع بیشتر این عزیزان و کاربرانی که بعضا با این سوال مواجه میشن باید عرض کنیم، در حال حاضر در سایت پارسی بلاگ 96 قالب وبلاگ با طرحهای و گروه های مختلف وجود داره. تعدادی از این قالبها هم با تنوع رنگی طراح شدن تا کاربران راحت تر از اونها استفاده کنن. طبق آخرین تصمیم گیری هایی که در راستای سیاست گذاری هایی سایت انجام شد مقرر شد فعلا تغییری در بخش قالب ها و افزایش تعداد اونها نداشته باشیم ولی برای اینکه تنوعی هم در این بخش ایجاد بشه لینک دوتا از سایت هایی که قالب های پارسی بلاگ طراحی کرده بودن رو در بخش انتخاب قالب برای علاقه مندان به قالب های جدید و متنوع قرار دادیم که کاربران میتونن با مراجعه به اون سایتها از قالب های متنوع اونها استفاده کنن. از دوستان خوبمون در سایتهای پرشین وبلاگ و رونما نیز بخاطر این قالبهای قشنگشون تشکر میکنیم.

قالبهای رایگان و جدید پارسی بلاگی
تصویر بخشی از صفحه انتخاب قالب

ضمنا تعدادی از کاربران قالبهای زیبایی رو طراحی کرده بودن و برامون ارسال کردن که در همینجا ضمن تشکر از این عزیزان و پوزش از اونها ازشون درخواست داریم که در صورت تمایل قالبهای خودشون رو در وبلاگی برای استفاده کاربران از اونها قرار بدن و آدرس صفحه رو برای ما ارسال کنند تا بعد از تایید شدن لینک اون وبلاگ یا صفحه نیز به بخش انتخاب قالب اضافه بشه و دیگر کاربران بتونن از زحمتان اونها استفاده کنن.
ضمنا مدیران سایت های دیگه ای که قالب های پارسی بلاگی طراحی کردن هم میتونن آدرس صفحه های مخصوصی قالب های پارسی بلاگی شون رو برای ما ارسال کنن (از طریق بخش نظرات همین وبلاگ) تا بعد از تایید شدن لینک اونها نیز به بخش قالبها اضافه بشه.

با تشکر                  
پشتیــبانی فنی سایت پارسی بلاگ


اخبار پارسی بلاگ چهارشنبه 86/3/9 نظر

با سلام و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواریِ شهادت کوثر آل عبا (س) و همچنین سالگرد ارتحال رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) خدمت همه ی شما عزیزان.
طی روزهایی که گذشت تغییرات فنی مهمی در سایت پارسی بلاگ صورت گرفت که باعث افزایش سرعت سایت در حد چشمگیر و قابل قبولی خواهد شد.
بیشتر این تغییرات فنی و زیرساختی در بخش وبلاگ ها بود و از دیروز سه شنبه 8/خرداد /86 در کل وبلاگ ها لحاظ شد و سیستم فعلا در حال تست و اشکال زدایی است.
البته در همینجا بخاطر مشکلاتی که در این روزها برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت بوجود آمد - و یا بوجود خواهد آمد - پوزش می طلبیم . احتمالا این مشکلات و اختلالات ظرف امروز و فردا با نهایی شدن تغییرات سایت به پایان خواهد رسید و فعالیت سایت به روال قبلی خود برخواهد گشت و ان شاء الله قطعی های و یا عدم دسترسی ها به حداقل خودش خواهد رسید.
علاوه بر تغییر فنی که در ساختار وبلاگ ها داشتیم تغییرات دیگه ای هم در بخش های دیگه داشتیم که برخی از اونها به شرح زیر می باشد.
     1- اضافه شدن امکان لینک به صفحه شخصی نویسندگان وبلاگ گروهی در بخش نویسندگان وبلاگ گروهی (مخصوص وبلاگهای گروهی)
از این به بعد مدیران وبلاگ گروهی، قادرخواهند بود لینک صفحه شخصی نویسنده گان وبلاگ رو به مشخصات نویسندگان اضافه کنند. برای این کار مدیران وبلاگ های گروهی باید به صفحه وبلاگ گروهی (در مدیریت) مراجعه کنند و فیلد لینک صفحه ی نویسنده رو تکمیل نمایند. قابل ذکر است که لینک مذکور بر روی اسم نویسنده اضافه میشود و ایمیل وی نیز در کنار اسم وی بر روی حرف (@) برای بازدیدکنندگان در دسترس خواهد بود.
     2- صفحه ای شدن بخش نظرات وبلاگ ها به منظور بالاتر رفتن سرعت صفحه نظرات
چنانچه وبلاگی بیش از 15 کامنت عمومی داشته باشد ، هر 15 کامنت در یکی صفحه مجزا برای وی به نمایش درخواهد آمد و لینک دسترسی به صفحه های دیگر نیز در قسمت بالا و پایین بخش نظرات قابل دسترسی خواهد بود. این تغییر هم تا حد قابل قبولی سرعت لود شدن صفحه نظرات را افزایش خواهد داد.

از کلیه کاربران و بازدیدکنندگان عزیز تقاضا داریم اختلالاتی که با اونها مواجه میشن رو از طریق صفحه نظرات همین وبلاگ به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به بررسی و رفع آن بپردازیم.


نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از تاریخ 24/2/1386 در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شده بود در تاریخ 31/2/86 به کار خود پایان داد.
متاسفانه در روزهای پایانی برگزاری نمایشگاه فرصت انعکاس اخبار پیش نیومد به همین دلیل از همه ی عزیزان عذر میخواهیم.
    در طول برگزاری نمایشگاه وبلاگ نویسان زیادی به غرفه پارسی بلاگ مراجعه کردن و گفتگوهای نمایشگاه رسانه های دیجیتال - پارسی بلاگ - اردیبهشت 86خوبی هم صورت گرفت و نظرات ، پیشنهادها و انتقادهای مفید و بجایی هم مطرح شد که امیدواریم به پیشرفت سایت کمک کنه. 
    تعدادی از مراجعین هم از فرصت استفاده کردن و مشکلات و سوالات خودشون رو مطرح کردن که تقریبا مشکل تمام دوستان حل شد. (یکی از مواردی که خیلی از کاربران مراجعه کننده به غرفه مطرح میکردن مشکل فراموش کردن مشخصات کاربری لازم جهت ورود به بخش مدیریت وبلاگشون بود. )
    مهمان های سرشناس مختلفی از صنفها و قشرهای مختلف مثل سیاسیون، کارگردانان ، گویندگای، دوبلرها، مجریان و ... هم به غرفه پارسی بلاگ تشریف آوردن و دفتر خاطرات پارسی بلاگ رو - که متاسفانه فرصت آن لاین کردنش پیش نیومد - با نوشته های خودشون تزئین کردن.
      پیشنهادهایی زیادی برای شروع همکاری از طرف سایت های مختلفی در طول نمایشگاه ارائه شد که بررسی همه اونها رو موکول به بعد از نمایشگاه کردیم و به زودی اونها رو بررسی خواهیم کرد. مطمئنا از اون دسته پیشنهاد ها که به توسعه سایت کمک کنه استقبال خواهیم کرد.
    متاسفانه بخاطر مشکل فنی کوچکی که برای دی وی دی وبلاگ ها به وجود اومد تکثیر دی وی دی رو به بعد از نمایشگاه موکول کردیم تا چک های نهایی و تغییرات نهایی هم انجام بشه و دی وی دی رو با کیفیت بالاتری به دوستان ارائه کنیم. عزیزانی هم که دی وی دی رو پیش خرید کردن مطمئن باشن به زودی و از اوایل هفته آینده - اگه مشکل خاصی پیش نیاد - کار ارسال دی وی دی ها رو انجام خواهیم داد. 
    در کل نمایشگاه رسانه های دیجیتال با تمام تلخی ها و شیرینی هاش دستاوردهای بسیار خوبی برای پارسی بلاگ داشت و فرصت بسیار مناسبی رو برای ایجاد ارتباط صمیمانه میان پارسی بلاگ و اعضای این خانه ی محبت به وجود آورد. از همه ی عزیزانی که در طول برگزاری نمایشگاه ما رو مورد لطف قرار دادن تشکر می کنیم ضمنا از مسئولان برگزار کننده ی نمایشگاه هم تشکر مخصوصی داریم.
    حرفهای درگوشی:
    - یه تشکر ویژه از خانواده محترم مرحوم حسن نظری که در طول زمان برگزاری نمایشگاه زحمت های زیادی رو بخاطر ما متقبل شدن
    - هنوز پس لرزه های نمایشگاه توی پارسی بلاگ ادامه داره و کارهای به روال عادی برنگشته


دیروز پنج شنبه جناب آقای مهندس فخری مدیر سایت پارسی بلاگ در سالن اینترنت نمایشگاه حضور داشتن و ضمن ملاقات با کاربران سایت با تعدادی از مدیران سایت ها و دیگر غرفه ها بازدید داشتن.
آقای فخری امروز جمعه نیز در محل نمایشگاه حاضر خواهند شد و از ساعت 15 بعد از ظهر برای ملاقات با کاربران سایت در غرفه پارسی بلاگ حضور خواهند داشت.
حرفهای در گوشی:
بزنم به تخته به همت مسئولان سالن اینترنت از وضعیت بسیارمناسبی برخوداره
دیروز پنج شنبه تعداد زیادی ازکاربران پارسی بلاگ به غرفه مراجعه کردن و با مسئولان تبادل نظر کردن
ساعت کار نمایشگاه همچنان از 9 صبح تا 18 بعد از ظهره!
و...


چهارشنبه 26/2/86 - نمایشگاه رسانه های دیجیتال سالن شماره 15پارسی بلاگ - نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال

اینترنت سالن اینترنت امروز فعال شد و به عبارتی رسما نمایشگاه توی این سالن افتتاح شد.
دیروز سه شنبه غرفه پارسی بلاگ پذیرای وبلاگ نویسان و بازدیدکنندگان مختلفی بود. البته بعد از ظهر استقبال از نمایشگاه مناسب تر بود اما امروز با اتصال اینترنت نمایشگاه از سرو شکل بهتری برخودار شده.
حرفهای در گوشی:
دی وی دی وبلاگها هنوز به نمایشگاه نرسیده و فعلا برای علاقه مندان پیش فروش میشه
امروز روز سوم آغاز به کار نمایشگاه ولی هنوز تعدای از غرفه ها مشغول غرفه آرایی و چیدمان هستن
تعدادی از مراجعین مشکل فراموشی مشخصاتشون رو مطرح کردن و مشکلشون حل شد
پارسی بلاگ دیروز یکی از معدود غرفه هایی بود که اینترنت داشت البته به لطف غرفه همسایه اش (وب یار)
و ...


نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال از دیروز (24/2/86) ساعت 15 با حضور وزیر محترم ارشاد اسلامی و ... رسما افتتاح شد و آغاز به کار کرد. طی روز (شما بخونید نیمروز ) اول افراد مختلفی از جمله مسئولان و وبلاگ نویسان و ... از نمایشگاه بازدید کردن که متاسفانه چون ازشون کسب اجازه نکردیم از آوردن اسم و آدرسشون فعلا معذوریم. در این مدت که نمایشگاه در حال برگزاریه ( و با توجه به قولی که مسئولان برای ارائه اینترنت به غرفه ها دادن و متاسفانه هنوز عملی نشده) سعی می کنیم اخبار نمایشگاه و حواشی مربوط به غرفه پارسی بلاگ رو به اطلاع شما برسونیم.
البته عکسها رو هم براتون میذاریم ولی فعلا به این پست نمیرسه.
ضمنا دوستانی که برای حضور در نمایشگاه وغرفه پارسی بلاگ برنامه ریزی می کنن در جربان باشن، طی صحبتی که دیروز با آقای مهندس فخری (مدیر سایت) انجام شد قرار شد ایشون پنج شنبه 27/2 و جمعه 28/2 از ساعت 15 در محل نمایشگاه - سالن 15 - غرفه پارسی بلاگ حضور داشته باشن و با کاربرها ملاقات عمومی داشته باشن. آقای مهندس فخری دیروز برای مراسم افتتاحیه در نمایشگاه حاضر بودن و طی همون ساعتها با تعدادی از کاربران سایت ملاقات داشتن و با هم گپ دوستانه ای زدن.
منتظر اخبار و تصاویر بیشتر از نمایشگاه باشید (البته انشاء الله)
تهران - محل دائمی نمایشگاه ها - سالن 15 (جشنواره ملی رسانه های دیجیتال)

 


پارسی بلاگ در نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از 24 اردیبهشت ماه (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد. طبق اعلام مسئولان برگزاری نمایشگاه غرفه پارسی بلاگ در سالن شماره 14 قرار خواهد داشت. پارسی بلاگ - نمایشگاه بین المللی کتاب - سال 84
طی روزهای اخیر تیم فنی تمام تلاش خودش رو به کار گرفته که انشاء الله دی وی دی وبلاگ های سالهای 84 و 85 رو با کیفیتی مناسب به نمایشگاه برسونه. به حمدالله نزدیک به هشتاد درصد کارها انجام شده و اگه مشکل خاصی پیش نیاد این محصول در نمایشگاه عرضه خواهد شد.
البته اغلب کاربران با این محصول  آشنایی دارند ولی برای توضیح سایر اعضا متذکر میشیم که این محصول شامل مجموعه ی کامل وبلاگ های پارسی بلاگ طی سالهای 84 و 85 می باشد و کلیه وبلاگ ها به همراه قالبهای خودشون (در تاریخ 15/2/86) ، تصاویر موجود در متون ، نظرات هر یادداشت و با امکان جستجو در متن و عنوان وبلاگ ها و امکانات دیگری برای علاقه مندان آماده شده.
همچنین به اطلاع عزیزانی که مایل به ملاقات با مدیر و اعضای تیم فنی سایت هستند می رساند که در طول برگزاری نمایشگاه مدیر و سایر اعضای بخش فنی سایت در نوبتهای مختلف در غرفه پارسی بلاگ حضور خواهند داشت و پذیرای همه ی شما دوستان گرامی خواهند بود.
اخبار کامل تر و ... از طریق همین صفحه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
منتظر حضور همه ی شما عزیزان هستیم.

پارسی بلاگ - نمایشگاه رسانه های دیجیتال - محل دائمی نمایشگاه ها - سالن شماره 15 غرفه شماره 112 .

زمان حضور مدیر سایت در غرفه پارسی بلاگ :


پنجشنبه 27 اردیبهشت، ساعت 15 تا 19.

جمعه 28 اردیبهشت، ساعت 15 تا 19.


اخبار پارسی بلاگ شنبه 86/2/15 نظر

مسابقه ای با عنوان نامه ای به میترا از سوی یکی از کاربران سایت برگذار می گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در موردِ موضوع و شرایط این مسابقه بر روی لینک زیر کلیک کنید.
»madarenegaran.parsiblog.com

این مسابقه 5 برنده خواهد داشت که به هر یک از برندگان از سوی برگزار کننده مبلغ 30 هزار تومان اهدا خواهد شد.
آخرین مهلت برای شرکت در مسابقه نیز 20 اردیبهشت 86 در نظر گرفته شده است.
شرکت در این مسابقه برای عموم وبلاگ نویسان آزاد می باشد و محدود به سیستم خاصی نیست.


      با سلام خدمت همه ی شما دوستان محترم و تبریک اعیاد فرخنده ای که سپری شد.
بحمدالله قسمتی از تغییراتی و امکاناتی که در سایت ایجاد کرده بودیم از چهارشنبه 21/1/86 برای عموم قابل دسترسی است و برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این تغییرات لیست این تغییرات و همچنین توضیح مختصری رو برای هرکدوم در اینجا ارائه میکنیم و از کاربران عزیز هم تقاضا داریم هرجا که در سایت اختلالی مشاهده کردن از طریق صفحه نظرات همین وبلاگ اعلام کنن تا هرچه سریعتر این مشکلات و اختلالات حل بشه.

تغییرات جدید :

      1 - اضافه شدن بخش ( لیست کل یادداشت های این وبلاگ ) به وبلاگ ها
      2- اضافه شدن بخش توضیحاتِ لینک های قسمت لینک های روزانه
      3- تغییرات در بخش درج تصویر ویرایشگر متن و امکان اضافه کردن توضیحات و تعیین موقعیت به تصویر مورد نظر
      4- سازگار کردن بخش هایی از مدیریت سایت با مرورگر فایرفاکس
      توضیحات مربوط به تغییرات فروردین ماه سایت پارسی بلاگ

اسلایدر