سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

نخستین جشنواره ی بین المللی آخرین منجینخستین جشنواره ی بین المللی آخرین منجی با همکاری سایت پارسی بلاگ و دیگر موسسات و سایتهای معتبر برگزار می شود.
این جشنواره در دوازده رشته ی علمی ، ادبی، هنری ، چند رسانه ای و ... با موضاعات مهدویت برگزار می گردد و وبلاگ نویسانی که وبلاگهایی مرتبط با مهدویت دارند می توانند وبلاگهای خود را در این جشنواره بین المللی ارائه نمایند.
آخرین مهلت ارسال آثار: 26 تیرماه 1387
وبلاگ نویسان
محترم جهت ثبت وبلاگ خود  به این صفحهو صاحبان وب سایت ها نیز میتوانند جهت ثبت سایت خود در این جشنواره به این صفحه مراجعه نمایند.

موضوعات اصلی وب سایت ها و وبلاگها:

  • منجی در ادیان
  • مهدویت و انتظار
  • جوان و فرهنگ انتظار
  • تصویر جامعه مهدوی
  • نقش انقلاب اسلامی در ترویج تفکر مهدویت
  • و کلیه موضوعاتی که به نحوی با موضوع مهدویت در ارتباط باشند

لینک های مرتبط :
      صفحه ی ثبت نام وبلاگ ها و وب سایتها
      شیوه نامه ی ثبت نام 
      اطلاعات بیشتر


به منظور افزایش امنیت سایت، بخش ورود به مدیریت وبلاگها (لاگین) و مشخصات کاربری کاربران در مسیر خود بین دستگاه شخصی کاربران و سرویس دهنده با استفاده از الگوریتمهای معتبر  رمز گذاری شد و تغییراتی در قسمت ورود به مدیریت سایت ایجاد شد.
طبق قواعد و شیوه های رایج دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت ، معمولا بسته های اطلاعاتی در مسیر خود از سرویس گیرنده تا سرویس دهنده از مسیرهای مختلفی عبور میکنند و یکی از شیوه هایی که معمولان نفوذگران برای به خطر انداختن امنیت سایتها از آن استفاده میکنند به دست آوردن مشخصات کاربران در مسیرهایی مختلف تبادل اطلاعات بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده است.
سایت پارسی بلاگ به منظور پیش گیری و حفظ امنیت کاربران خود، اطلاعات ارسالی کاربران در مسیرهای خود از مبدا تا مقصد و برعکس با استفاده از الگوریتمها و متدهای معتبر رمزگذاری کرد و تغییرات فنی در بخشهای مورد نیاز اعمال نمود.
      ** چنانچه کاربری پس از تغییرات جدید - که از سه شنبه 4 تیر 87 در سایت اعمال شد - در ورود به مدیریت وبلاگ خود (علاوه بر وارد کردن مشخصات صحیح ) با مشکل مواجه شدند ابتدا از موارد زیر مطمئن شوند و سپس از طریق ارسال کامنت خصوصی در همین یادداشت مشخصات خود را برای ما ارسال کنند تا بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکل آنها انجام شود:
      1- ابتدا کش دستگاه خود را پاک کنید و سپس مجددا امتحان کنید
برای حذف کردن کش در مرورگر اکسپلورر ویندوز از منوی تولز بخش اینترنت آپشن گزینه ی دیلیت فایلز را انتخاب کنید
      2- مشخصات کاربری شما (اسم کاربری یا پسورد) فارسی نباشد و اگر فارسی است اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود

پشتیبانی فنی سایت پارسی بلاگ         


اسلایدر