سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

در روزهای آغازین آذر ماه سال 1386 پارسی بلاگ شاهد تغییراتی بود که مانند اکثر امکاناتی که تا کنون از سرویس پارسی بلاگ دیده بودید، بسیار مفید، کاربردی و منحصر به فرد می باشند. این تغییرات به قرار زیر میباشند.تصویر بخشی از صفحه ی ارسال و ویرایش یادداشت پارسی بلاگ

1- آژاکسی شدن صفحه ی ارسال و ویرایش یادداشت
2- آژاکسی شدن صفحه ی ویرایش نظرات
3-جدا شدن بخش متولدین امروز و فردای سایت از صفحه ی خانگی

با توجه به استفاده ی بسیار زیاد اغلب وبلاگ نویسان از بخش ارسال و ویرایش یادداشت و صفحه ی ویرایش یادداشت ها، طبق روال کاری همیشه گی پارسی بلاگ، در جهت فراهم کردن بهترین امکانات برای وبلاگ نویسی راحت کاربران، صفحات مذکور از نو و با استفاده از تکنیک آژاکس بازنویسی گردید و پس از این کاربران پارسی بلاگ میتوانند به راحتی و با سرعتی فوق العاده اقدام به ارسال یادداشت و همچنین ویرایش یادداشت های قبلی خودشون نمایند و از وبلاگ نویسی در پارسی بلاگ لذت ببرند.
پارسی بلاگ در سال 1384 نیز با ارائه ی نرم افزار فوق العاده سریع و کاربردی پارسی بلاگ ورد سرعت بی نظیر ارسال و ویرایش یادداشت را به کاربران خود هدیه کرده بود و این اقدام نیز هدیه ی کوچکی به کاربران دوست داشتنی این خانه ی پرمحبت به شمار میاد.

همچنین به درخواست تعدادی از کاربران، بخش متولدین سایت از صفحه ی خانگی جدا شد و لینک آن نیز در صفحه ی خانگی و صفحه ی اصلی سایت و بخش پارسی یار برای دوستان قابل دسترسی می باشد.


جناب آقای مهندس فخری مدیر سایت پارسی بلاگ بعد از ظهر چهارشنبه 30 آبان 1386 از ساعت 15:30 در میزگرمهندس فخری، مدیر سایت پارسی بلاگد اینترنت و دین، مهمان شبکه سراسری صدای جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

این میزگرد علاوه بر شبکه ی سراسری صدا همزمان از طریق سایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش خواهد شد.

          »پخش زنده ی شبکه ی سراسری صدا


بنام خدا
مشکل کند شدن بارگذاری سایت پارسی بلاگ و وبلاگهای اون در برخی ساعتهای خاص در طول شبانه روز، مدتیه که بعضاً باعث اختلال در کار وبلاگها و امر سرویس دهی به کاربران شده. قبل از هرچیزی بابت این مشکل از تمام کاربران سایت و همچنین مراجعه کنندگان محترم معذرت میخواهیم. 
 سرور سایت پارسی بلاگ توسط یکی از بهترین و معتبرترین دیتا سنترهای داخلی پشتیبانی میشه و تاکنون از حیث پشتیبانی و سایر موارد فنی با کمترین مشکل روبرو بودیم. اخیراً به دلیل بالا رفتن ترافیک این دیتا سنتر در برخی از ساعات شبانه روز (خصوصاً ساعات اولیه شب)، مشکل کمبود پهنای کل شبکه مربوطه، باعث عدم تامین باند مورد نیاز و کند شدن سیستم پارسی بلاگ شده است. ما مدتی است در حال پیگیری و بررسی راههای مقتضی برای حل مشکل هستیم و سعی خواهیم کرد به خواست و یاری خدا، در کوتاهترین زمان ممکن کیفیت خدمات را به سطح مطلوب قبلی برسانیم.

از صبر و حوصله کاربران و یاران همیشگی ما در این خانه محبت، پارسی بلاگ صمیمانه قدردانی و تشکر میکنیم.

پشتیبانی فنی


به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران و امکان ارتباط بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان با تیم فنی سایت پارسی بلاگ جهت راهنمایی ها و رفع اشکالات آنها وبلاگ پشتیبانی فنی سایت پارسی بلاگ نیز راه اندازی شد.

کاربران و بازدیدکنندگان سایت در تمام ساعات طول روز می توانند سوالها و مشکلات فنی وبلاگهای خود را در این وبلاگ مطرح کنند و از طریق بخش پاسخ مدیر در صفحه نظرات همان یادداشت پاسخ خود را دریافت نمایند.

همچنین در این وبلاگ سعی خواهد شد که به صورت هفتگی سوالاتی که اغلب از سوی کاربران پرسیده می شود و یا موارد فنی که نیاز به توضیحات دارند ، برای آشنایی بیشتر کاربران و بازدیدکنندگان توضیح داده شود.

آدرس وبلاگ پشتیبانی فنی: www.Help.ParsiBlog.com


اسلایدر