سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

به منظور افزایش امنیت سایت، بخش ورود به مدیریت وبلاگها (لاگین) و مشخصات کاربری کاربران در مسیر خود بین دستگاه شخصی کاربران و سرویس دهنده با استفاده از الگوریتمهای معتبر  رمز گذاری شد و تغییراتی در قسمت ورود به مدیریت سایت ایجاد شد.
طبق قواعد و شیوه های رایج دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت ، معمولا بسته های اطلاعاتی در مسیر خود از سرویس گیرنده تا سرویس دهنده از مسیرهای مختلفی عبور میکنند و یکی از شیوه هایی که معمولان نفوذگران برای به خطر انداختن امنیت سایتها از آن استفاده میکنند به دست آوردن مشخصات کاربران در مسیرهایی مختلف تبادل اطلاعات بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده است.
سایت پارسی بلاگ به منظور پیش گیری و حفظ امنیت کاربران خود، اطلاعات ارسالی کاربران در مسیرهای خود از مبدا تا مقصد و برعکس با استفاده از الگوریتمها و متدهای معتبر رمزگذاری کرد و تغییرات فنی در بخشهای مورد نیاز اعمال نمود.
      ** چنانچه کاربری پس از تغییرات جدید - که از سه شنبه 4 تیر 87 در سایت اعمال شد - در ورود به مدیریت وبلاگ خود (علاوه بر وارد کردن مشخصات صحیح ) با مشکل مواجه شدند ابتدا از موارد زیر مطمئن شوند و سپس از طریق ارسال کامنت خصوصی در همین یادداشت مشخصات خود را برای ما ارسال کنند تا بررسی و اقدامات لازم برای رفع مشکل آنها انجام شود:
      1- ابتدا کش دستگاه خود را پاک کنید و سپس مجددا امتحان کنید
برای حذف کردن کش در مرورگر اکسپلورر ویندوز از منوی تولز بخش اینترنت آپشن گزینه ی دیلیت فایلز را انتخاب کنید
      2- مشخصات کاربری شما (اسم کاربری یا پسورد) فارسی نباشد و اگر فارسی است اطلاع دهید تا اقدامات لازم انجام شود

پشتیبانی فنی سایت پارسی بلاگ         


اسلایدر