سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

      با سلام خدمت همه ی شما دوستان محترم و تبریک اعیاد فرخنده ای که سپری شد.
بحمدالله قسمتی از تغییراتی و امکاناتی که در سایت ایجاد کرده بودیم از چهارشنبه 21/1/86 برای عموم قابل دسترسی است و برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این تغییرات لیست این تغییرات و همچنین توضیح مختصری رو برای هرکدوم در اینجا ارائه میکنیم و از کاربران عزیز هم تقاضا داریم هرجا که در سایت اختلالی مشاهده کردن از طریق صفحه نظرات همین وبلاگ اعلام کنن تا هرچه سریعتر این مشکلات و اختلالات حل بشه.

تغییرات جدید :

      1 - اضافه شدن بخش ( لیست کل یادداشت های این وبلاگ ) به وبلاگ ها
      2- اضافه شدن بخش توضیحاتِ لینک های قسمت لینک های روزانه
      3- تغییرات در بخش درج تصویر ویرایشگر متن و امکان اضافه کردن توضیحات و تعیین موقعیت به تصویر مورد نظر
      4- سازگار کردن بخش هایی از مدیریت سایت با مرورگر فایرفاکس
     
      1- وبلاگ هایی که از قالب های پیش فرض سایت پارسی بلاگ استفاده کردن و تابه حال در قالب وبلاگشون تغییری ایجاد نکرده باشن میتونن در انتهای وبلاگ و زیر یادداشت های وبلاگشون لیست کل یادداشت های وبلاگشون رو با لینک مستقیم مشاهده کنن. وبلاگهایی هم که از قالب های مخصوص خودشون استفاده میکنن یا قالب خود رو ویرایش کردن میتونن با مراجعه به صفحه ویرایش قالب تگ مربوط به این امکان رو مشاهده کنن و با قرار دادن اون در هر بخش از وبلاگ ، لیست کل یادداشت ها رو به وبلاگشون اضافه کنن.
در وبلاگ ها، 15 یادداشت جدید وبلاگ (اعم از آرشیوی و غیر آرشیوی) به ترتیب تاریخ نوشته شدن با لینک مستقیم نمایش داده میشن و سایر نوشته های وبلاگ - در صورتی که بیش از 15 یادداشت باشن - با لینک (همه ی عناوین ) برای عزیزان قابل دسترسی خواهد بود.
همچنین یادداشت هایی که به دلیل آرشیو نشدن در وبلاگ نمایش داده نمیشن نیز با این امکان در دسترس بینندگان وبلاگ قرار میگیرن.

      2- یکی از امکاناتی که کاربران متعددی درخواست اون رو داشتن، اضافه شدن بخش توضیحات برای لینک هایی بخش لینک های روزانه (لینک باکس) بود. با تغییرات جدید این بخش نیز به صفحه ی لینک های روزانه اضافه شد .
توضیحاتی که کاربران برای لینکها در نظر میگیرن ، هنگامی که موس بر روی اون لینک قرار بگیره نمایش داده میشه.
ضمنا کاربران محترم میتونن با ویرایش کردن لینک های قبلی موجود در بخش لینک های روزانه ی وبلاگشون برای اونها نیز توضیحات رو اضافه کنن.

      3- امکان اضافه کردن توضیحات به تصاویری که در یادداشت های وبلاگ قرار میدین و تعیین موقعیت برای تصویر مورد نظر نیز به بخش درج تصویر ویرایشگر متن اضافه شد.
قبلا کاربرهایی که تصمیم به اضافه کردن توضیحات به تصویر و تعیین موقعیت برای تصویر داشتن باید این کار رو از طریق ویرایشگر اچ تی ام ال خود انجام میدادن اما از این به بعد در بخش درج تصویر این امکانات به راحتی در دسترس کاربران عزیز قرار گرفت.
هرچند اکثر کاربران عزیز این نکته رو میدونن ولی ذکر مجدد این نکته خالی از لطف نیست که :
توضیحاتی که شما به تصویر موجود در یادداشت اضافه میکنید علاوه بر این که با قرار گرفتن موس روی تصویر به نمایش درمیاد، در مواردی که تصویر به هر دلیلی نمایش داده نشه، توضیحات اون برای کاربران نمایش داده میشه و همچنین در جستجوی تصاویر موتور های جستجو نیز کاربرد بسیار زیادی داره.

      4- با ایجاد تغییرات جدیدی در سایت بخشی از مشکلاتی که کاربران استفاده کننده از مرورگر فایرفاکس داشتن حل شده و انشاء الله در مراحل بعد بخش های دیگر رو نیز با این مرورگر هماهنگ خواهیم کرد. از عزیزانی که از این مرورگر استفاده میکنن هم خواهش داریم که در صورت مشاهده ی مشکلاتی در برنامه حتما از طریق صفحه نظرات این وبلاگ ما رو در جریان قرار بدن.

البته کاربران عزیز توجه داشته باشن با توجه به ایجاد تغییرات جدید چنانچه در صفحه ای یا بخشی مشکلی مشاهده کردن حتما یکبار Cashe دستگاهشون رو پاک کنن و بعد از باز کردن مجدد صفحه اون بخش رو تست کنن و اگه باز هم مشکل به قوت خود باقی بود مشکل رو به ما گزارش کنن.


اسلایدر