سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از تاریخ 24/2/1386 در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شده بود در تاریخ 31/2/86 به کار خود پایان داد.
متاسفانه در روزهای پایانی برگزاری نمایشگاه فرصت انعکاس اخبار پیش نیومد به همین دلیل از همه ی عزیزان عذر میخواهیم.
    در طول برگزاری نمایشگاه وبلاگ نویسان زیادی به غرفه پارسی بلاگ مراجعه کردن و گفتگوهای نمایشگاه رسانه های دیجیتال - پارسی بلاگ - اردیبهشت 86خوبی هم صورت گرفت و نظرات ، پیشنهادها و انتقادهای مفید و بجایی هم مطرح شد که امیدواریم به پیشرفت سایت کمک کنه. 
    تعدادی از مراجعین هم از فرصت استفاده کردن و مشکلات و سوالات خودشون رو مطرح کردن که تقریبا مشکل تمام دوستان حل شد. (یکی از مواردی که خیلی از کاربران مراجعه کننده به غرفه مطرح میکردن مشکل فراموش کردن مشخصات کاربری لازم جهت ورود به بخش مدیریت وبلاگشون بود. )
    مهمان های سرشناس مختلفی از صنفها و قشرهای مختلف مثل سیاسیون، کارگردانان ، گویندگای، دوبلرها، مجریان و ... هم به غرفه پارسی بلاگ تشریف آوردن و دفتر خاطرات پارسی بلاگ رو - که متاسفانه فرصت آن لاین کردنش پیش نیومد - با نوشته های خودشون تزئین کردن.
      پیشنهادهایی زیادی برای شروع همکاری از طرف سایت های مختلفی در طول نمایشگاه ارائه شد که بررسی همه اونها رو موکول به بعد از نمایشگاه کردیم و به زودی اونها رو بررسی خواهیم کرد. مطمئنا از اون دسته پیشنهاد ها که به توسعه سایت کمک کنه استقبال خواهیم کرد.
    متاسفانه بخاطر مشکل فنی کوچکی که برای دی وی دی وبلاگ ها به وجود اومد تکثیر دی وی دی رو به بعد از نمایشگاه موکول کردیم تا چک های نهایی و تغییرات نهایی هم انجام بشه و دی وی دی رو با کیفیت بالاتری به دوستان ارائه کنیم. عزیزانی هم که دی وی دی رو پیش خرید کردن مطمئن باشن به زودی و از اوایل هفته آینده - اگه مشکل خاصی پیش نیاد - کار ارسال دی وی دی ها رو انجام خواهیم داد. 
    در کل نمایشگاه رسانه های دیجیتال با تمام تلخی ها و شیرینی هاش دستاوردهای بسیار خوبی برای پارسی بلاگ داشت و فرصت بسیار مناسبی رو برای ایجاد ارتباط صمیمانه میان پارسی بلاگ و اعضای این خانه ی محبت به وجود آورد. از همه ی عزیزانی که در طول برگزاری نمایشگاه ما رو مورد لطف قرار دادن تشکر می کنیم ضمنا از مسئولان برگزار کننده ی نمایشگاه هم تشکر مخصوصی داریم.
    حرفهای درگوشی:
    - یه تشکر ویژه از خانواده محترم مرحوم حسن نظری که در طول زمان برگزاری نمایشگاه زحمت های زیادی رو بخاطر ما متقبل شدن
    - هنوز پس لرزه های نمایشگاه توی پارسی بلاگ ادامه داره و کارهای به روال عادی برنگشته


اسلایدر