سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

پارسی بلاگ در نمایشگاه رسانه های دیجیتال که از 24 اردیبهشت ماه (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد شرکت خواهد کرد. طبق اعلام مسئولان برگزاری نمایشگاه غرفه پارسی بلاگ در سالن شماره 14 قرار خواهد داشت. پارسی بلاگ - نمایشگاه بین المللی کتاب - سال 84
طی روزهای اخیر تیم فنی تمام تلاش خودش رو به کار گرفته که انشاء الله دی وی دی وبلاگ های سالهای 84 و 85 رو با کیفیتی مناسب به نمایشگاه برسونه. به حمدالله نزدیک به هشتاد درصد کارها انجام شده و اگه مشکل خاصی پیش نیاد این محصول در نمایشگاه عرضه خواهد شد.
البته اغلب کاربران با این محصول  آشنایی دارند ولی برای توضیح سایر اعضا متذکر میشیم که این محصول شامل مجموعه ی کامل وبلاگ های پارسی بلاگ طی سالهای 84 و 85 می باشد و کلیه وبلاگ ها به همراه قالبهای خودشون (در تاریخ 15/2/86) ، تصاویر موجود در متون ، نظرات هر یادداشت و با امکان جستجو در متن و عنوان وبلاگ ها و امکانات دیگری برای علاقه مندان آماده شده.
همچنین به اطلاع عزیزانی که مایل به ملاقات با مدیر و اعضای تیم فنی سایت هستند می رساند که در طول برگزاری نمایشگاه مدیر و سایر اعضای بخش فنی سایت در نوبتهای مختلف در غرفه پارسی بلاگ حضور خواهند داشت و پذیرای همه ی شما دوستان گرامی خواهند بود.
اخبار کامل تر و ... از طریق همین صفحه در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
منتظر حضور همه ی شما عزیزان هستیم.

پارسی بلاگ - نمایشگاه رسانه های دیجیتال - محل دائمی نمایشگاه ها - سالن شماره 15 غرفه شماره 112 .

زمان حضور مدیر سایت در غرفه پارسی بلاگ :


پنجشنبه 27 اردیبهشت، ساعت 15 تا 19.

جمعه 28 اردیبهشت، ساعت 15 تا 19.


اسلایدر