سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

با سلام خدمت کاربران و مراجعه کنندگان گرامی و تبریک روز بزرگ شیعه، عید غدیر خم خدمت همه‏ی شما عزیزان.
با توجه به درخواستهای برخی کاربران مبنی بر افزایش فضای آلبوم تصاویر وبلاگ، تصمیم بر این شد که فضای آلبوم تصاویر به نحوی پویا در اختیار کاربران قرار گیرد و آنها بتوانند خود، این فضا را افزایش دهند. به همین خاطر از این به بعد، کاربرها با افزایش زیرمجموعه ی وبلاگشان فضای آلبوم تصاویرشان را نیز اضافه خواهند کرد.
زیر مجموعه ی وبلاگ، افرادی هستند که از طریق وبلاگ شما به پارسی بلاگ دعوت می شوند و به ازای هریک از این افراد دعوت شده، که به عضویت پارسی بلاگ درآیند 100 کیلو بایت به فضای آلبوم تصاویر وبلاگ (که به صورت پیش‏فرض 500 کیلو بایت است) اضافه خواهد شد.
برای دعوت دوستان به پارسی بلاگ و ایجاد زیر مجموعه، دو روش وجود دارد که در صفحه‏ی «دعوت از دوستان» هر دو روش توضیح داده شده است.
روش اول، دعوت گروهی:
در روش دعوت گروهی، لینک مخصوصی در اختیار هر وبلاگ قرار میگیرد و صاحب وبلاگ می تواند به روش‏های مختلف - مانند معرفی در وبلاگ، صفحه‏ی کامنتها، ایمیل و یا ارسال از طریق یاهو مسنجر و ... - این لینک را در اختیار دوستان خود قرار دهد و افرادی که از این طریق عضو پارسی بلاگ می‏شوند، زیر مجموعه‏ی این وبلاگ محسوب خواهند شد. (نمونه‏ی لینک دعوت)

روش دوم، دعوت انفرادی:
در روش دعوت انفرادی، دعوت کننده وارد بخش مدیریت وبلاگ خود می شود و در صفحه‏ی دعوت از دوستان با وارد کردن نام و ایمیل دوست خود، درخواست ارسال دعوتنامه برای شخص مورد نظر ارائه می‏کند و ایمیلی از طرف پارسی بلاگ برای شخص مورد نظر ارسال و از وی نسبت به ورود به جمع پارسی بلاگی‏ها دعوت می‏شود.

نمایش نام دعوت کننده در فرم ثبت نام
در هر دو روش وقتی دعوت شونده فرم ثبت نام را باز می‏کند نام دعوت کننده‏ی وی نیز در فرم ثبت نام ظاهر می‏شود (تصویر بالا) .
لیست دعوت شدگان وبلاگ
لیست کل دعوت شده‏های هر وبلاگ و وضعیت آنها (در حال ثبت نام ، ثبت نام شده) در صفحه‏ی دعوت از دوستان در دسترس صاحب وبلاگ می باشد.
صفحه‏ی دعوت از دوستان در مسیر زیر قرار دارد : مدیریت وبلاگ / میزکار پیشرفته‏ی وبلاگ / میهمانان و دوستان / دعوت از دوستان

اگر هنوز در پارسی بلاگ وبلاگ ندارید از طریق این لینک می‏توانید به عضویت پارسی‏بلاگ در‏آیید.


اسلایدر