سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ یکشنبه 89/11/10 نظر

به نام خدا

با سلام به کاربران عزیز پارسی بلاگ
چندیست امکان ایجاد اتاق در پیام رسان برای شما مهیا شده است. اتاق های پیام رسان محفلهای عمومی یا خصوصی هستند که برای فعالیت متمرکز روی موضوعی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. رسانه ی اتاق  میتواند تصویر، کلیپ صوتی و یا تصویری، کلیپ موبایل و یا فایل فلش باشد که دربالای صفحه اتاق و در یک جایگاه ثابت قرار می گیرد. زمان فعالیت که گزینه ای اختیاریست، ساعاتی از شبانه روز را که مدیر اتاق مایلست فقط در آن محدوده ی زمانی اتاق فعال باشد، تعیین می کند. در صورتی که اتاق خصوصی باشد، فقط اعضای اتاق به پیامهای آن دسترسی خواهند داشت. اتاقهای عمومی در دسترس همه کاربران و بازدیدکنندگان پارسی بلاگ خواهد بود و پیامهای آن در موتورهای جستجو نیز  فهرست خواهند شد .
   کاربردهای معمول که برای این اتاق متصور است میتواند شامل برگزاری مراسم مذهبی مانند روضه و سوگواری، جشن ها مانند جشن تولد کاربران، جشن فارغ التحصیلی و یا اعیاد دینی و ملی، و نیز مراسم عادی مانند برگزاری جلسات علمی و تخصصی، پرسخ و پاسخهای دینی، خانوادگی، انواع مشاوره ها، جلسات تفسیر و ترجمه قرآن کریم، محافل علمی در موضوعات مختلف، اتاقهای سرگرمی و تفریح و ... باشد. ایجاد و مدیریت اتاق و محتوای آن، بایستی با توجه به قوانین سایت پارسی بلاگ باشد.
علاوه بر مراسمات، اتاقها میتواند برای برگزاری مباحثات موضوعی کاربران در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، مسائل روز کشور و جهان و ... مورد استفاده قرار گیرند. چند مثال پر کاربرد اتاقها در پیام رسان پارسی بلاگ می تواند موارد زیر باشد :
روضه  و عزاداری امام حسین علیه السلام، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، و...، جشن تولد کاربران پارسی بلاگ، مباحث سیاسی روز ایران و جهان، طرح ایده های جدید فرهنگی
افسران جنگ نرم، کلبه ی یاد شهدا ، لطیفه های از آب گذشته، داستانهای کوتاه و ...

علاوه بر امکان اتاقها، ده قالب جدید نیز به بخش مدیریت اضافه شده که هشت عدد از آنها مطابق با امکانات جدید طراحی قالب میباشد. این امکانات طی چند ماه گذشته به سیستم اضافه گردیده بود وبه همراه راهنمای کدهای جدید ارئه شد. این قالب ها علاوه بر زیبایی و سادگی دارای لینک های مخصوص مدیریت وبلاگ نیز هست.

 

( امکانات قالب ها ( برای نمونه قالب شماره 131

1) بخش کد شمارنده وبلاگ که در این قسمت می توانید کدهای شمارنده مانند کد وبگذر یا پرشین از قسمت تنظیمات را قرار دهید.

2) قابلیت تغییر تصویر بنر وبلاگ از قسمت تنظیمات در مدیریت و بدون نیاز به ویرایش قالب.

3)  بخش اختصاصی کد اچ تی ام ال که در بخش تنظیمات می توانید کد و عنوان کد های خود وارد نماید .

4) بخش کدهای اسکریپت مربوط به جلوه های ویژه، یا عملگرهای خاص که در بخش تنظیمات می توانید اضافه کنید .

5) تگ پیام رسان در قالب وبلاگ که آخرین ده پیام ارسالی شما را در وبلاگ به نمایش در می آورد.

6) لینک به بخش مدیریت هر بخش که در زمان فعال بودن شما در قسمت مدیریت، می توانید بخش های مختلف وبلاگ خود از جمله پست ها , پیوند دوستان و... را به راحتی با کلیک روی قسمت تنظیمات ویرایش کنید.

7) منو بار کشویی که به کمک سیستم جدید قالب امکان پذیر شده است.

8) صفحه بندی جدید که به کمک سیستم جدید قالب امکان پذیر شده است.

9) امکان آوردن لینک و عنوان پست بعدی و پست قبلی برای هر پست وبلاگ.

  .تمامی خصوصیات فوق  بجز منو بار کشویی را هر هشت  قالب دارا می باشند .تصاویر بقیه قالب ها را در زیر میتوانید مشاهده کنید

 


اسلایدر