سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

به نام خدا
پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1390 را به حضور تمام کاربران خوب پارسی بلاگ تبریک عرض می کنیم. متاسفانه نوروز امسال مصادف است با کشتار خونین مسلمانان در دنیای اسلام، کشورهای بحرین، لیبی، یمن و... که این وقایع ناگوار شیرینی سال نو را در کام همه آزادمردان غیور ایران زمین تلخ می کند. امیدواریم هر چه زودتر این فجایع ناگوار پایان پذیرد.
مجله پارسی نامه، هدیه نوروزی پارسی بلاگ برای سال 1390 است. این مجله شامل مجموعه ای است از نوشته های مفید، زیبا و ارزشمند ارسال شده در وبلاگها. این نوشته ها در طی یک فرایند مشخص، و به موازات ارسال یادداشتها در وبلاگهای پارسی بلاگ، توسط دبیران مجله گزینش می شوند و بصورت شبانه روزی و مستمر، در مجله انتشار می یابند.
هدف از راه اندازی این مجله، بازنشر نوشته های مفید، جالب توجه و ارزشمند تولید شده در پارسی بلاگ و پیام رسان است که در اکثر اوقات، بخاطر عدم وجود ارتباطات وبلاگی گسترده، ناخوانده باقی می ماند. به این ترتیب، قلم ها، افکار  و ایده های ارزشمندی که مجال ظهور و بروز پیدا نکرده، راهی مناسب برای ارتباط با مخاطبان گسترده عمومی پیدا می کند.
مجله توسط شورای دبیران و با مدیریت سردبیر، اداره می شود. سردبیر، بصورت فصلی در بازه های زمانی سه ماهه توسط مدیر سایت پارسی بلاگ منصوب می گردد و شورای دبیران با پیشنهاد سردبیر و تایید مدیر سایت، انتخاب می شوند.
انتخاب مطالب مجله توسط شورای دبیران انجام می شود. این گزینش بر اساس آیین نامه ی مشخصی است که فعلاً مراحل تکمیلی خود را طی می کند و به محض نهایی شدن به اطلاع کاربران عزیز خواهد رسید.
مطالب مجله شامل سه بخش است : پستهای وبلاگی منتخب از پارسی بلاگ، پیامهای منتخب از پیام رسان و پستهای وبلاگی انتخاب شده خارج از پارسی بلاگ. در کنار عنوان هر مطلب در صفحه اصلی مجله، یک مربع رنگی کوچک است که با نگاه داشتن نشانگر ماوس بر روی آن، نام دبیری که این مطلب را برای مجله ارسال نموده به نمایش در می آید.
در دوره اول، سرکار خانم سادات موسوی، مدیر وبلاگ عاشقانه ی تو بعنوان سردبیر مجله پارسی نامه، انتخاب شده اند (متن حکم انتصاب) و تیم شورای دبیران نیز توسط ایشان انتخاب شده و در حال تکمیل  شدن است که به محض نهایی شدن، به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید.
برای همه کاربران عزیز سال 90 را سالی سرشار از موفقیت و بهروزی آرزومندیم.

مدیر پارسی بلاگ


بنام خدا
با کمال تاسف با خبر شدیم جناب آقای سرهنگ فغانی مدیر وبلاگ "عشق آباد، شهر من" دارفانی را وداع گفته اند.

سرهنگ فغانی

ایشان مربی ممتاز ملی در ورزشهای رزمی و مدیرکل سابق آموزش عقیدتی سیاسی ناجا بودند که دو روز قبل به علت عارضه ی قلبی درگذشتند و دیروز در بهشت زهرا به خاک سپرده شدند. از طرف مدیریت سایت و کاربران پارسی بلاگ، این مصیبت را به خانواده مرحوم تسلیت عرض میکنیم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت الهی آرزومندیم.

لینکهای مرتبط : + و +


بنام خدا
ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم را به حضور کاربران عزیز تبریک عرض می نماییم.
از مدتها قبل که بخش خدمات طلایی سایت راه اندازی شد، کاربران زیادی درخواست داشتند که امکان پرداخت آنلاین و اینترنتی برای شارژ و افزایش اعتبار کاربری آنها فراهم آید. اینک بحمدالله پس از طی حدود دو ماه عملیات اداری و فنی، این امکان اماده بهره برداری و استفاده دوستان شده است.
این امکان از طریق صفحه خانگی، بخش صندوق اعتباری، و نیز از طریق  بخش مدیریت/حساب اعتباری/پرداخت اینترنتی قابل دسترسی است.

نمایش تصویر در وضیعت عادی

فعلاً از اعتبار کاربری، به منظور حذف تبلیغات وبلاگ و تخصیص فضای بارگذاری استفاده می شود . در آینده ان شا الله خدمات دیگری نیز به این بخش افزوده خواهد شد.
تلاش ما در جهت رضایت همیشگی کاربران فرهیخته و نجیب پارسی بلاگ است و امید که بتوانیم روز به روز خدمات بهتر و پیشرفته تری را برای شما عزیزان داشته باشیم.

مدیر پارسی بلاگ


اخبار پارسی بلاگ یکشنبه 89/11/10 نظر

به نام خدا

با سلام به کاربران عزیز پارسی بلاگ
چندیست امکان ایجاد اتاق در پیام رسان برای شما مهیا شده است. اتاق های پیام رسان محفلهای عمومی یا خصوصی هستند که برای فعالیت متمرکز روی موضوعی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. رسانه ی اتاق  میتواند تصویر، کلیپ صوتی و یا تصویری، کلیپ موبایل و یا فایل فلش باشد که دربالای صفحه اتاق و در یک جایگاه ثابت قرار می گیرد. زمان فعالیت که گزینه ای اختیاریست، ساعاتی از شبانه روز را که مدیر اتاق مایلست فقط در آن محدوده ی زمانی اتاق فعال باشد، تعیین می کند. در صورتی که اتاق خصوصی باشد، فقط اعضای اتاق به پیامهای آن دسترسی خواهند داشت. اتاقهای عمومی در دسترس همه کاربران و بازدیدکنندگان پارسی بلاگ خواهد بود و پیامهای آن در موتورهای جستجو نیز  فهرست خواهند شد .
   کاربردهای معمول که برای این اتاق متصور است میتواند شامل برگزاری مراسم مذهبی مانند روضه و سوگواری، جشن ها مانند جشن تولد کاربران، جشن فارغ التحصیلی و یا اعیاد دینی و ملی، و نیز مراسم عادی مانند برگزاری جلسات علمی و تخصصی، پرسخ و پاسخهای دینی، خانوادگی، انواع مشاوره ها، جلسات تفسیر و ترجمه قرآن کریم، محافل علمی در موضوعات مختلف، اتاقهای سرگرمی و تفریح و ... باشد. ایجاد و مدیریت اتاق و محتوای آن، بایستی با توجه به قوانین سایت پارسی بلاگ باشد.
علاوه بر مراسمات، اتاقها میتواند برای برگزاری مباحثات موضوعی کاربران در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، مسائل روز کشور و جهان و ... مورد استفاده قرار گیرند. چند مثال پر کاربرد اتاقها در پیام رسان پارسی بلاگ می تواند موارد زیر باشد :
روضه  و عزاداری امام حسین علیه السلام، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، و...، جشن تولد کاربران پارسی بلاگ، مباحث سیاسی روز ایران و جهان، طرح ایده های جدید فرهنگی
افسران جنگ نرم، کلبه ی یاد شهدا ، لطیفه های از آب گذشته، داستانهای کوتاه و ...

علاوه بر امکان اتاقها، ده قالب جدید نیز به بخش مدیریت اضافه شده که هشت عدد از آنها مطابق با امکانات جدید طراحی قالب میباشد. این امکانات طی چند ماه گذشته به سیستم اضافه گردیده بود وبه همراه راهنمای کدهای جدید ارئه شد. این قالب ها علاوه بر زیبایی و سادگی دارای لینک های مخصوص مدیریت وبلاگ نیز هست.

 

( امکانات قالب ها ( برای نمونه قالب شماره 131

1) بخش کد شمارنده وبلاگ که در این قسمت می توانید کدهای شمارنده مانند کد وبگذر یا پرشین از قسمت تنظیمات را قرار دهید.

2) قابلیت تغییر تصویر بنر وبلاگ از قسمت تنظیمات در مدیریت و بدون نیاز به ویرایش قالب.

3)  بخش اختصاصی کد اچ تی ام ال که در بخش تنظیمات می توانید کد و عنوان کد های خود وارد نماید .

4) بخش کدهای اسکریپت مربوط به جلوه های ویژه، یا عملگرهای خاص که در بخش تنظیمات می توانید اضافه کنید .

5) تگ پیام رسان در قالب وبلاگ که آخرین ده پیام ارسالی شما را در وبلاگ به نمایش در می آورد.

6) لینک به بخش مدیریت هر بخش که در زمان فعال بودن شما در قسمت مدیریت، می توانید بخش های مختلف وبلاگ خود از جمله پست ها , پیوند دوستان و... را به راحتی با کلیک روی قسمت تنظیمات ویرایش کنید.

7) منو بار کشویی که به کمک سیستم جدید قالب امکان پذیر شده است.

8) صفحه بندی جدید که به کمک سیستم جدید قالب امکان پذیر شده است.

9) امکان آوردن لینک و عنوان پست بعدی و پست قبلی برای هر پست وبلاگ.

  .تمامی خصوصیات فوق  بجز منو بار کشویی را هر هشت  قالب دارا می باشند .تصاویر بقیه قالب ها را در زیر میتوانید مشاهده کنید

 


اسلایدر