سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 85/12/24 نظر

با سلام خدمت همه ی شما کاربران و خوانندگان عزیز. ضمن تسلیت ارتحال نبی اکرم محمد مصطفی (ص) ، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) ، پیشاپیش فرارسیدن سال 1386 رو به همه ی شما دوستان گرامی تبریک میگیم و از خداوند متعال برای همه ی شما عزیزان در سال نو علاوه بر سلامتی و سعادت آرزوی روزهایی بسیار خوب و قشنگ همراه با پیشرفت در سایه ائمه اطهار و معصومین علیهما السلام رو داریم. شما هم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

از اونجایی که رسم شده در سال نو هرکس به عزیزانش هدیه میده پارسی بلاگ هم برای شما عزیزان هدیه ای - هرچند ناقابل (این جمله هم رسمه) - آماده کرده که امیدوارم باعث خوشحالی ، راحتی حال شما در امر وبلاگ نویسی و پیشرفتهای روزمرتون بشه.

هدیه ی اول امکان تبادل لینک با دوستانتون به صورت اتوماتیک (صفحه ی تقاضای تبادل لینک در بخش میهمانان و دوستان )
و هدیه دوم هم امکان ارسال پیام مخصوص اعضا در گروه های پارسی یار

برای آشنایی با این تغییرات بسیار کاربردی و مفید کلیک کنید...

مسابقه وبلاگ نویسی محرم که با همت تعدادی از وبلاگ نویسان برگزار شده بود به پایان رسید و نتایج آن نیز اعلام شد.
این مسابقه که با موضوعات مختلف و محوریت تهاجم فرهنگی برگزار گردید، تا 30 بهمن 1385 ادامه داشت و با انتخاب وبلاگ های برگزیده و اعلام جوایز برندگان به کار خود پایان داد.
اسامی وبلاگهای برگزیده و جوایز تعلق گرفته به آنها:
1- بهترین آرزوهایم تقدیم تو باد       1400000 ریال
2- ثقلین                                1000000 ریال
3- پاییزی                               800000 ریال
4- بین الحرمین                       500000 ریال
5- ایران اسلام                        500000 ریال

** توضیحات بیشتر و تکمیلی


اخبار پارسی بلاگ چهارشنبه 85/12/9 نظر

نمایش لوگوی دوستان و لینک های دوستان (بخش لینکدونی وبلاگ ) به ترتیب تاریخ به روز شدن وبلاگها اختیاری شد.
پس از اضافه شدن امکان نمایش لوگو و لینک های دوستان بر اساس تاریخ به روز شدن ، تعدادی از کاربران درخواست امکان استفاده اختیاری از این قابلیت را داشتند لذا امکان غیرفعال نمودن امکان مذکور نیز به سیستم اضافه گردید. امکان مذکور به صورت پیش فرض برای کاربران فعال است و دوستانی که مایل به تغییر در این حالت و عدم استفاه از امکان نمایش لوگوها و لینک ها به ترتیب تاریخ به روز شدن هستند می توانند با مراجعه به صفحه مشخصات کاربری در بخش مدیریت وبلاگ خود این امکان را غیر فعال نمایند(شکل 1).

تصویر شماره 1 - بخشی از صفحه مشخصات کاربری وبلاگ
(تصویر شماره 1 - بخشی از صفحه مشخصات کاربری وبلاگ)

قابل ذکر است امکان نمایش لینک های لینکدونی به ترتیب تاریخ به روز شدن فعلا تنها برای لینک هایی به وبلاگ های پارسی بلاگی فعال می باشد و سایر لینک ها به ترتیب دلخواه کاربران به نمایش در خواهند آمد. همچنین با قرار گرفتن موس بر روی لینک های پارسی بلاگی بخش لینکدونی ، تاریخ به روز شدن وبلاگ مذکور برای شما به نمایش درخواهد آمد.


با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز و تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع).
امروز شنبه 5 اسفند 1385 تغییرات جدیدی در بخش مدیریت وبلاگ ها ایجاد شد که شرح تعدادی از آنها برای آشنایی شما عزیزان در زیر قابل مشاهده می باشد.

1- اضافه شدن صفحه ی خانگی به بخش مدیریت و نمایش آن به عنوان صفحه ی ابتدایی بخش مدیریت.
با اضافه شدن صفحه ی خانگی، از این به بعد کلیه ی کاربران با مراجعه به بخش مدیریت وبلاگ خود، ابتدا وارد صفحه ی مذکور خواهند شد. در این صفحه اطلاعاتی در خصوص وضعیت وبلاگ و تعداد پیام های آخرین یادداشتِ وبلاگ و تعداد بازدیدهای وبلاگ وی به همراه اطلاعاتی در خصوص وضعیت صندوق پیام های پارسی یار وی به وی داده خواهد شد و کاربر مراجعه کننده به بخش مدیریت خود در خصوص مسیر بعدی حرکت در مدیریت وبلاگ تصمیم خواهد گرفت. به عنوان مثال با مراجعه به صندوق پیام می تواند پیام های ارسال شده توسط دوستان خود را مطالعه نماید و به آنها پاسخ دهد و یا برای اضافه کردن یادداشت جدید می تواند از طریق لینک صفحه یادداشت ها و پیام ها وارد صفحه مذکور شود.

تصویر صفحه ی خانگی پارسی بلاگ - صفحه ی جدید مدیریت
( تصویر صفحه ی خانگی )

لینک هایی که در صفحه خانگی برای کاربران در نظر گرفته شده اند شامل:
الف) لینک به آخرین یادداشت وبلاگ
ب) لینک به صفحه ویرایش پیام های آخرین یادداشت
ج) لینک به صفحه نظرات آخرین یادداشت وبلاگ به همراه نمایش تعداد پیام های آخرین یادداشت به تفکیک پیام های خصوصی و عمومی
د) لینک به صفحه یادداشت ها و پیام های وبلاگ برای اضافه کردن یادداشت جدید یا ویرایش یادداشته های قبلی وبلاگ
و) نمایش آمارهای بازدید وبلاگ به همراه لینک به صفحه آمارهای کلی وبلاگ
ز) لینک به صندوق پیام های بخش پارسی یار و آمارهای صفحه پارسی یار که شرح آن در همین خبر آمده است
ح) لینک به صفحه ی اخبار پارسی بلاگ

2- جدا شدن پیام های بخش پارسی یار به تفکیک نوع آن ( پیام های مستقیم، پیام های گروهی ، پیام های مدیران گروه ها برای اعضای گروه خود و ...)
تا قبل از جدا شدن پیام های بخش پارسی یار، کلیه پیام هایی که برای کاربران ارسال می شد در صفحه ی جدیدترین پیام ها به نمایش در می آمد. با تغییرات جدید از این بعد کلیه ی پیام ها به تفکیک در صفحات مخصوص خود به نمایش در خواهد. این صفحات عبارتند از:صندوق پیام های پارسی یار
الف) صفحه پیام های مستقیم: حاوی کلیه پیام هایی است که کاربران از طریق بخش پارسی یار به صورت مستقیم برای دوستان خود ارسال نموده اند.
ب) صفحه پیام های گروهی: حاوی کلیه پیام هایی است که کاربران از طریق بخش پارسی یار و از طریق صفحه ی ارسال پیام گروهی ارسال نموده اند.
ج) صفحه پیام های مدیران گروه ها برای اعضای گروه ه خود: همانگونه که قبلا توضیح داده شد، مدیران گروه ها می توانند برای اعضای گروه خود پیامی را به صورت گروهی ارسال نمایند. پیام هایی که کاربران از طریق این امکان دریافت مینمایند در صفحه ی پیام های مدیران گروه ها به نمایش در خواهد آمد
د) درخواست های دوستی: حاوی کلیه درخواست های دوستی بخش پارسی یار شما می باشد.
ه) درخواست های عضویت در گروه شما: چنانچه شما مدیر گروهی باشید که عضویت در آن گروه نیاز به تایید شما داشته باشد درخواست های کاربران برای عضویت دراین گروه ها در این صفحه به نمایش در خواهد آمد.
و) نظرهای رسیده: حاوی کلیه نظراتی است که کاربران دیگر در مورد شما بیان داشته اند و شما هنوز آنها را تایید یا رد ننموده اید. این پیام ها پس از تایید شما در صفحه پارسی یار شما به نمایش در خواهند آمد. پس از آنکه نظری را تایید نمودید آن نظر در صفحه ی آرشیو اظهار نظر قابل حذف می باشد.

3- امکان آرشیو کردن یا حذف کردن گروهی پیام های رسیده در بخش پارسی یار
با توجه به استفاده زیاد اکثر کاربران از بخش های ارسال پیام های پارسی یار معمولا صفحه ی پیام ها حاوی تعداد زیادی از پیام های آرشیو نشده و حذف نشده بود. با اضافه شدن امکان جدید، کاربران می توانند به راحتی موارد خود را به صورت گروهی جهت آرشیو کردن یا حذف کردن انتخاب نمایند.
البته توجه داشته باشید که امکان فوق برای پیام های مستقیم، پیام های گروهی و پیام های مدیران گروهها برای اعضای خود وجود دارد.


با سلام خدمت همه دوستان عزیز ..
دوستانی که از بخش تالارهای گفتگوی سایت استفاده میکنن حتما امروز سه شنبه 1 اسفند 1385 شاهد تغییراتی در صفحه گفتگوها و صفحه ی جدیدترین پیام های بخش مدیریت وبلاگ خودشون بودن.
تغییراتی که درصفحه تالارهای گفتگوها و صفحه ی جدیدترین پیام های بخش مدیریت وبلاگ ایجاد شد باعث بالا رفتن سرعت بارگذاری این صفحه ها خواهد شد و صفحه ها سریعتر برای دوستان به نمایش در خواهد اومد.
البته دوستان توجه داشته باشند که به دلیل تغییرات فنی که در این صفحه ایجاد شد، متاسفانه تصاویر ارسال کننده ی نظرهای قبلی در گفتگوها به نمایش درنخواهد آمد و برای نمایش مجدد تصاویر در گفتگوهای قبلی دوستان میتونن پیام ارسالی خود برای گروه ها رو ویرایش کنن.
همچنین با توجه به سوالاتی که برای برخی از دوستان در زمینه ی نحوه ی ویرایش پیام های ارسالی برای گروه پیش اومده بود ذکر این نکته لازم به نظر می رسه که، دوستانی که در گفتگوها شرکت میکنن برای ویرایش یا حذف نظر ارسالی خودشون برای گروه ها و همچنین مدیرهای گروه ها برای مدیریت نظرات اعضای گروهشون باید بر روی لینک [ویرایش نظرات شما] که در پایین جعبه ارسال پیام قرار داره کلیک کنن و وارد صفحه ویرایش و ارسال نظر بشن . در اونجا مدیرها کلیه پیام های گروه خودشون رو می بینن و میتونن از امکانات مدیریتی خودشون استفاده کنن و ارسال کننده های نظر ها هم میتون از طریق همین صفحه نسبت به حذف یا ویرایش پیام های خودشون اقدام کنن. (تصویر مقابل )

همچنین تصویر فرستنده ی پیام های پارسی یار نیز به صفحه ی آرشیو پیام ها اضافه شد البته کاربران گرامی توجه کنند ، پیام هایی که بعد از این تغییر آرشیو شوند به همراه تصویر شخص فرستنده پیام به نمایش در خواهند آمد.
اما برای علاقه مندان به قالب های فانتزی هم باید عرض کنیم که شاید این روزها در بخش قالب های فانتزی قالب عشق آسمانی رو که جدیدا اضافه شده ، دیده باشید.
بله قالب عشق آسمانی با تصویر زیر به سیستم اضافه شد و قالب دفتر آبی - از قالب های بخش گوناگون - هم با تغییرات فنی به قالب های سریع تبدیل شد. به دوستانی که از این قالب استفاده کردند و از صفحه ی ویرایش قالب تغییراتی در اون ایجاد کردن توضیه میشه حتما قالب خود رو مجددا انتخاب کنن تا تاثیر افزایش سرعت بارگذاری رو در وبلاگ خودشون شاهد باشن.


(قالب عشق آسمانی)        (قالب دفتر آبی)


در روزهایی که گذشت تغییرات مختلفی در سایت صورت گرفت که بخشی از آنها که نیاز به توضیح دارد را در این یادداشت برای شما بیان خواهیم کرد.
      ارسال پیام گروهی توسط مدیر گروه به اعضای گروه خود:امکان ارسال پیام گروهی توسط مدیر گروه برای اعضای گروه یکی از امکانات جدید سایت می باشد که به سایت اضافه شده است. این امکان در صفحه اصلیِ گروه قرار دارد و برای مدیر گروه (ایجاد کننده ی گروه) به نمایش در خواهد آمد. مدیر گروه با استفاه از این امکان می تواند برای اعضای گروه خود پیامی ارسال نموده و آنها را از وضعیت گروه و بحث ها با خبر نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را به آنها منتقل نماید.

      امکان حذف بحث توسط مدیر گروه و شخص ایجاد کننده: تا قبل از اضافه شدن امکان مذکور، امکان حذف بحث ها در قسمت پارسی وجود نداشت. از این پس علاوه بر ایجاد کننده ی بحث، مدیر گروه نیز می تواند بحث های ایجاد شده را، در صورت لزوم حذف نماید. البته مدیران گروه ها و ایجاد کننده های بحث که تصمیم به حذف بحث می گیرند باید توجه نمایند، با حذف بحث، کلیه نظرات موجود در آنها نیز حذف خواهد شد و قابل بازگشت نیز نخواهد بود. لذا در تصمیم خود برای حذف پیام تامل کافی نمائید. همچنین دوستانی نیز که قبلا به دلیل عدم آشنایی با سیستم بحث هایی بدون استفاده ای ایجاد نموده اند می توانند با مراجعه به گروه مذکور و در قسمت تابلوی گفتگوها بحث هایی را که ایجاد نموده اند را حذف نمایند.


ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگوارای سالار شهیدان، برخی از تغییرات و خدمات جدیدی که در روزهای اخیر در پارسی بلاگ انجام شد به شرح زیر اعلام میشود.

1- مطابقت صفحه نظرات و تعدادی از صفحات بخش دوست یابی سایت (پارسی یار) با مرورگرهای فایرفاکس
2- نمایش لیست دوستان موجود در لینکدونی بر اساس تاریخ به روز شدن وبلاگشان
3- اضافه شدن قالب محرم و افزاش سرعت تعدادی از قالب های پر طرفدار
4- اضافه شدن لیست آخرین گفتگوهای بخش دوست یابی سایت (پارسی یار) به صفحه ی اصلی پارسی بلاگ

برای مشاهده جزئیات کامل اخبار تغییرات کلیک کنید

در روزهایی که گذشت تغییراتی در سایت ایجاد شد و امکانات جدیدی نیز به سایت اضافه گردید که عنوان این تغییرات و امکانات به شرح ذیل می باشد.
1- تغییر فنی در بخش نظرات وبلاگ که سرعت صفحه نظرات را در حد قابل قبولی افزایش خواهد داد.
2- اضافه شدن امکان استفاده از پاسخ مدیر از طریق صفحه ی مدیریت یادداشت ها و پیام ها.
3- اضافه شدن پاسخ مدیر به صفحه ی پیام های ارسال شما.
4- اضافه شدن تصویر نظر دهنده به صفحه ی ویرایش نظرات وبلاگ.
5- نمایش تصویر نویسندگانِ وبلاگ گروهی به همراه نظرات ارسالی آنها
6- نمایشِ وضعیت نظر دهنده در یاهو به صورت اتوماتیک برای کلیه ی ایمیل های یاهوی صفحه نظرات وبلاگ ها.
7- تغییر در صفحه های گروه ها و بحث های گروه بخش پارسی یارِ

جزئیات بیشتر خبر

اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 85/10/14 نظر

متاسفانه با خبر شدیم جناب آقای حسن نظری مدیر وبلاگِ Aznoor.ParsiBlog.com در تاریخ 13/10/1385 به علت سکته ی مغزی دار فانی را وداع گفتند.

آقای نظری یکی از وبلاگ نویسانِ خوب و فعال سایت پارسی بلاگ بودند که برای ایشان آرزوی آرامش داریم.
ضمن آرزوی علو درجات برای این عزیز از خداوند متعال، برای خانواده این مرحوم و بستگان وی صبر آرزومندیم

مراسم تشیع پیکر دوست عزیزمان آقای حسن نظری
زمان: جمعه 14 دی ساعت 8 صبح
مکان:تهران نو (دماوند) - ایستگاه ارباب مهدی - کوچه شهید اکبر میر حسینی - بن بست طاهر - پلاک 27


متاسفانه با خبر شدیم آقای رضا ابوالقاسمی پور یکی از کاربران سایت و همسرشان مرحوم شدند. گویا علت حادثه گاز گرفتگی بوده است. آقای ابوالقاسمی پور از کاربران خوب سایت پارسی بلاگ و ساکن شهر دزفول بوده اند. در این حادثه، فقط فرزند ایشان - که خود نیز یکی از کاربران سایت می باشند - زنده مانده اند.

پارسی بلاگ برای آقای ابوالقاسمی پور و همسر مرحومه ی ایشان آرزوی آرامش، مغفرت و رحمت دارد.

وبلاگ آقای ابوالقاسمی پور که ظاهرا مدتی بود توسط ایشان حذف شده بود به درخواست تعدادی از علاقه مندان به این عزیز و با کسب اجازه از نزدیکان ایشان مجددا بازیابی گردید و هم اکنون در آدرس زیر قابل مشاهده می باشد.

  • وبلاگ مرحوم ابوالقاسمی
  • وبلاگ فرزند ایشان
  • وبلاگ یکی از دوستان نزدیک ایشان
  • متن خبر در خبرگزاری مهر

  • اسلایدر