سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

به نام خدا

باطلاع کاربران ارجمندپارسی بلاگ می رساند؛گزارش آماری فعالیت دبیران دور سوم مجله پارسی نامه روز گذشته دروبلاگ این مجله انتشار یافته و دردسترس قرار گرفته است. برای مشاهده گزارش اینجا کلیک کنید.


 نمودار گزارش علکرد دبیران دور سوم

گزارش عملکرددبیران دور سوم مجله

گزارش

 


بنام خدا

با شکر به درگاه الهی انتخابات دور چهارم  شورای دبیران مجله پارسی نامه انجام و منتخبان کاربران برای یک دوره شش ماهه جهت گزینش و اداره ی مجله پارسی نامه انتخاب شدند. پس از آن در طی برگزاری جلسه معارفه دبیران منتخب با فضای کلی کار آشنا و با همکاران جدید و همچنین مدیر مسئول مجله به تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه معرفی سردبیر جدید مجله سرکار خانم آلاء توحیدی و معرفی شورای نظارت بر مجله پارسی نامه و رئیس آن سرکار خانم معصومه سادات موسوی انجام گرفت. 
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به وبلاگ مجله مراجعه فرمایید.

اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 91/11/19 نظر
اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 91/10/7 نظر

بنام خدا
انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف با خبر شدیم سرکار خانم قربانی (مدیر وبلاگ بوی پیراهن یوسف با نام مستعار مهدی جو) همسر یکی از دوستان و کاربران قدیمی پارسی بلاگ، جناب حجةالاسلام و المسلمین آقای مصطفی اسماعیلی (وبلاگ سوزن بان) دراثر عوارض پس از زایمان، به دیار باقی شتافته اند.
از جانب مدیر و تمامی کاربران خونگرم و صمیمی سایت پارسی بلاگ این مصیبت جانکاه را به دوست گرامی جناب آقای اسماعیلی و خانواده محترم و کودک تازه به دنیا آمده، جواد عزیز تسلیت عرض میکنم و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت  الهی و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانیم.


اسلایدر