سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

باسلام و آرزوی قبولی طاعات وعبادات کاربران عزیزپارسی بلاگ باطلاع می رساند،بنابراعلام آقای مهندس فخری مدیر پارسی بلاگ از روز سوم مردادماه جاری امکان تهیه نسخه پشتیبان ازمحتوای وبلاگ و پیام رسان برای کاربران فراهم شده است. بنابراین پس از این کاربران می تواند از محتوای وبلاگ و پیام رسان خود نسحه پشتنیبان تهیه نموده وفابل پشتیبانی را برروی سیستم خود ذخیره نمایند.قابل ذکر است این امکان از جمله خدمات طلایی سایت محسوب می گردد.برای آشنایی بیشتر کاربران ارجمند با این امکانات جدید،آموزش مختصر نحوه ی دسترسی و تهیه پشتیبان به شرح ذیل ارائه می گردد.

تهیه پشتیبان از وبلاگ :

1- برای دسترسی به بخش تهیه پشتیبان از ستون مدیریت وبلاگ و پیام رسان درصفحه خانگی برروی گزینه خدمات طلایی کلیک کنید و بابازشدن زیر مجموعه برروی ایجاد نسخه پشتیان از وبلاگ کلیلک کنید.با انتخاب کل یادداشت ها شما می توانید از کل وبلاگتان به صورت یکجا مبادرت به تهیه پشتیبان کنیدودرصورتی که تمایل دارید از بخش خاصی از وبلاگتان پشتیبانی بگیرید برروی گزینه بایگانی وبلاگ کلیک کنید.

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/18.jpghttp://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/19.png

2- با انتخاب نوع پشتیبان به پنجره پشتیبان گیری منتقل می شوید.دراین قسمت با استفاده ازگزینه های مربوطه و انتخاب نوع پشتیبانی اعم از کل وبلاگ یا بایگانی و بلاگ و تعیین محدوده بایگانی و درنهایت تاییدو درخواست پشتیان گیری و کسر هزینه خدمات مربوطه ازحساب کاربری شما،نسخه مورد نظر تهیه و درفهرست پشتیبانتان درج می شود.باکلیک برروی لینک درج شده می توانید فایل مربوطه را دانلودوبرروی سیستم شخصی خود ذخیره نمایید.

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/20.png

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/21.png

لینک نمونه فایل پشتیانی گرفته شده از بایگانی وبلاگ اخبارپارسی بلاگ را اینجا مشاهده نمایید.

تهیه پشتیبان از پیام رسان :

 با ورود به بخش خدمات طلایی و انتخاب تهیه پشتیبان از پیام رسان با گزینه های چهار گانه ای مواجه می شوید که به شما اختیار انتخاب پشتیبان گیری از قسمت مورد نظردرپیام رسانتان را می دهد.با کلیک برروی هرکدام به پنجره پشتیبان گیری منتقل می شوید.دراین قسمت نیز مانند بخش قبل کافی ست با انتخاب نوع پشتیبانی مورد نظرو تایید انتخاب و کسر هزینه خدمات مربوطه مبادرت به تهیه قایل پشیبانی نمایید.بعد از تایید لینک پشتیانی درفهرست پرونده پشتیان شما قابل دسترسی خواهد بود. می توانید آن را دانلود و برروی سیستم خود نیز ذخیره نمایید.

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/news/23.png

لینک نمونه فایل پشتیبانی گرفته شده از پیام های ارسالی اخبار پارسی بلاگ را اینجا مشاهده نمایید.


اسلایدر