• وبلاگ : اخبار پارسي بلاگ
  • يادداشت : عيدي غديرانه پارسي بلاگ
  • نظرات : 1 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خداوندي که در قلبها هميشه جاويدان است
    به نام خداوندي که امام حسين "ع" را آفريد و او را به امامت برگزيد تا به او معرفت داشته باشيم وعشق بورزيم.

    ازامام حسين "ع" سخن گفتن به معني واقعي کلمه از يک طرف درد ناک وهمين طور هم مظهر پاکي رشادت ، فرزند تقوي وپرهيزکاري است که پدرش امام علي "ع" بخاطر دو خصلت انسان بودن ،افسار سيباست وحکومت را برر گردن آنان که با خدعه گري ومکر مي خواستن نمايان قدرت خود کامه خويش شوند آويخت و 23 سال در خانه ماند واينگونه امام حسين "ع" راه جدش را براي چگونه زيستن ادامه داد وهمين شد که جيب ها بر وي چاک ،چاک شد و تا ابد خواهد ماند و تاريخ آن را نوشت و از قول امام حسين گعگ نقل کرد که امام حسين "ع" خود آزاد مرد بود وشما هم آزاد مرد باشيد وباقي بمانيد از طرفي ديگر مايه افتخار و رحمت است که در اين ارتباط واقعيت چنين است که باورش براي شما ها که به امام حسين "ع" معرفت داريد وبه او عشق مي ورزيد باورش لذت بخش است .

    اول ماه محرم يکهزاروسيصدوهشتادوهشت بود پسم حميد رضا خوابيده بود ،نصف شب "ساعت 24 ، 12نصف شب" از واب بيدار شد و فرياد بر آورد ،بابا ! ، بابا ! ، تشنه ام ، برايم آب بياور ، بلند شدم ، رفتم و برايش آب بردم ف همين که در حال نوشيدن اب بود ، اخرين جرعه ب را که نوشيد و ليوان تمام شد با لحني زيبا و اميخته از معنويات فلسفه حقيقت هاي سر گذشت ماه محرم که دشمن زبون و به دور از انسانيت بر لبان حميدرضا جمع شده بود، چنين شد ، سلام بر امام حسين گع" ، نوشيدن اخرين جرعه آب همانا ،و نثار سلام از لبان کوچک ش ، بر امام حسين "ع" هم همانا ، آري ! ، با چشمان بسته و خواب آلود سلام بر امام حسين "ع" نثار نمودن به وجد و سرور امدم و بر خود افتخار نمودم و بر خود باليدم ، وي را بوسيدم و سپس پسرم حميد رضا خوابش برد .

    سلام بر حسيني که بچه هاي پنج ساله هم امام حسين "ع" را هم دوستش دارند و هم او را مي شناسند با قلبي آکنده از معرفت و عشق ، همه وهمه به حسين "ع" معرفت دارند و به او عشق مي ورزند و سينه ها چاک ، چاک خواهد ماند.

    اي حسين ! ، همه ما تشنه لبيک گفتن به کلام خدا هستيم .براي رسيدن و پيوستن به کلام حق با تقوي و پرهيزکاري ، به روي او و بسوي او براي رسيدن به شدن ها و رهائي از عدم ها و فقط رسيدن به رضاي تو .اين است کلام حقيقت ف حقيقتي که در ثانيه هاي اول ماه محرم پسرم حميدرضا هديه اش به امام حسين "ع" نثار کردن سلام به وي است..........