• وبلاگ : اخبار پارسي بلاگ
  • يادداشت : رفع اشكال لينك مستقيم و درج تصوير
  • نظرات : 1 خصوصي ، 28 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام. جواب سريع و كامل شما به سؤال‏هايم، جدّاً تحسين مرا برانگيخت. از اين پس هر نوع انتقاد، و پيشنهادي داشته باشم، سريع خدمتتان ارسال خواهم كرد. در اين جا چند مزيّت پارسي بلاگ بر بلاگفا را (البته از نظر بنده) خدمتتان عرض مي‏كنم.

    1. امكان جابجايي پيوندهاي روزانه، به آسان‏ترين راه.

    2. انتخاب وبلاگ برگزيده.

    3. امكان چينش مساوي يادداشت‏ها از دو طرف.

    در ضمن هنوز قالب مورد پسندم را در پارسي بلاگ پيدا نكرده ام. من به دنبال يك قالب ساده و در صورت امكان مذهبي با يك رنگ آبي جذّاب هستم كه كليّه ي مطالب خودم و امكانات وبلاگ از قبيل پيوندهاي روزانه، نواي وبلاگ، معرّفي خودم و غيره را جدا سازد. رنگ آبي وبلاگم اصلاً مورد پسندم نيست. اصلاً رنگ آبي را براي قسمت‏هاي يادداشت نمي‏پسندم. دنبال قالبي شبيه قالب اين وبلاگ مي‏گردم:

    http://www.baharafarin.blogfa.com

    پاسخ

    با عرض سلام و تشکر مجدد. اميدواريم با امکانات بي شمار پارسي بلاگ بيشتر آشنا شويد و استفاده از آنها رضايت شما را نيز به دنبال داشته باشد.راستي در مورد چينش مساوي ياداشت از دوطرف منظورتون رو متوجه نشدم. اما در مورد قالب دلخواهتان بايد بگم پارسي بلاگ بيش از 90 قالب در خود سيستم براي کاربران در نظر گرفته که اميدوارم بتونيد از بين اونها قالب مورد علاقه ي خود رو پيدا کنيد .. احتمالا قالبهاي بخش ساده بيشتر با سليقه شما منطبق باشن .. يه سر به بخش ساده بزنيد ..