سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

بنام خدا

انالله و انا الیه راجعون


با کمال تاسف و تاثر امروز مطلع شدیم کاربر متدین، دلسوز، فعال و سخت کوش سایت ما و یکی از همکاران اصلی در برگزاری اولین همایش پارسی بلاگ، سر کارخانم مرضیه پژمان یار به دیار باقی شتافتند. علت درگذشت ایشان، غرق شدن در استخر در حین گذراندن دوره آموزش شنا در روز دوشنبه (دیروز) بوده است.
فریاد بی صدا
ایشان مدیر وبلاگ فریاد بی صدا و از نویسندگان وبلاگ عاشقانه (گلنارخانم) بودند که در اولین همایش پارسی بلاگ نیز جزو برگزیدگان هیات داوران مسابقه انتخاب شدند.
پیکر ایشان فعلاً برای بررسی های دقیق در مورد علت حادثه، در پزشک قانونی تهران است و طبق اعلام دوستان، قرار است فردا از مسجد محل سکونتشان تشییع گردند.

مدیریت و جامعه کاربران پارسی بلاگ این ضایعه دردناک را به همسر محترم ایشان، جناب آقای جعفری، دختر دوازده ساله شان، مائده خانم و پدر و مادر و خانواده و دوستان ایشان تسلیت عرض میکند و برای علو روح بزرگ ایشان آرزوی رحمت و غفران الهی دارد.

زمان تشییع جنازه : چهارشنبه 12 خرداد ماه 89 ساعت ده صبح
آدرس : تهران، میدان خراسان - خیابان قیام - کوچه مسجد حوری
مراسم ختم : روز جمعه 14 خرداد ساعت 5 تا 7 عصر، تهران - میدان خراسان- خیابان قیام- مسجد حوری

دوستان این مرحومه، برای جمع آوری ختم قرآن برای شادی روح ایشان وبلاگ "به یاد مرضیه" را راه اندازی کرده اند. عزیزانی که مایل به شرکت در این کار خیر و شاد کردن روح آن از دست رفته هستند، می توانند در این وبلاگ آمادگی خود را اعلام نمایند.


اسلایدر