سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

بنام خدا

اولین همایش وبلاگ نویسان پارسی بلاگ به لطف خداوند مهربان و تلاش و انگیزه دوستان دست اندرکار در تاریخ 5 شنبه 30 اردیبهشت 89 در تهران برگزار شد. برای اطلاع بیشتر، به وبلاگ همایش مراجعه فرمایید.
در این همایش از چند امکان جدید در پارسی بلاگ رونمایی شده که به شرح زیر است :

1. حمایت از قالبهای با استاندارد سایتهای پرشین بلاگ و بلاگفا.
یکی از مواردی که بسیاری از کاربران با آن دست به گریبان هستند، انتخاب قالب مناسب و مطابق سلیقه خود و خوانندگانشان است. با توجه به اینکه تعداد بسیار زیادی از قالبهای آماده طراحی شده طبق استاندارد سایتهای پرشین بلاگ و بلاگفا در شبکه اینترنت در دسترس است، بخاطر ایجاد سهولت در انتخاب قالب کاربران، این امکان ایجاد شد تا کاربران بتوانند با دست باز و گزینه های بسیار زیاد بتوانند طبق سلیقه خود، قالبشان را برگزینند. بار اول که قالب در بخش مربوطه (تغییرات در قالب) قرار گرفت و دکمه ارسال زده شد، قالب بطور هوشمند شناسایی می گردد و در صورت نیاز به تبدیل، به استاندارد پارسی بلاگ ترجمه می شود.

2. مطلب رمز دار
گاهی دوست دارید،‌ مطلبی در وبلاگ بنویسید که فقط دوستان خاص و معدودی بخوانند. پارسی بلاگ این امکان را به شما میدهد که برای هریک از مطالب وبلاگ یک رمز مشخص کنید. تنها با وارد کردن رمز، متن این پست وبلاگ نمایش داده می‌شود. 

3. صفحات اختصاصی
با این قابلیت شما می توانید صفحاتی مجزا از صفحه وبلاگ برای خودتان بسازید، تا محتوایی خاص را به هر صفحه اختصاص دهید و از سویی دیگر در وبلاگتان هم آورده نشود و فقط در این صفحات منتشر شود، ولی جزو دامین وبلاگ شما باشد.

4. تنظیمات پیام رسان
در این بخش، که از لینک موجود در بالای صفحه پیام رسان قابل دسترسی است، می توانید برخی گزینه های را برای پیام رسان خود تنظیم نمایید.

برای اطلاعات بیشتر، به وبلاگ پشتیبانی فنی، مراجعه فرمایید.


اسلایدر