سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

بنام خدا
تا کنون رویه تعامل پارسی بلاگ با سایتهای همکار در زمینه تبلیغات اینترنتی، بر اساس اعتماد و احترام متقابل بوده و خوشبختانه در اکثر موارد، دوستان همکار نشان داده اند که شایسته ی اعتماد هستند و می توانند در یک فضای کاری اینترنتی، درک درستی از منافع متقابل داشته باشند و قواعد یک کسب و کار سالم را رعایت کنند.
در این میان و با وجود امانتداری و خوش حسابی اکثریت قریب به اتفاق همکاران، مواردی بوده، که طرف مقابل تصور کرده چون فضا اینترنتی است می تواند با سوء استفاده از اعتماد و صداقت مدیران سایت، اقدام به کلاهبرداری و عدم صداقت و شفافیت کند.
این رویه خیانت در امانت هم در مورد بعضی همکاران دولتی اتفاق افتاده و هم در تعامل با سایتهای خصوصی. ما تا کنون بنا بر این نداشتیم که موضوع را ، با افکار عمومی و مخاطبان اینترنتی پارسی بلاگ و نیز کاربران و مدیران دیگر وب سایتهای فارسی زبان مطرح کنیم و ترجیحمان بر این بوده که با تساهل، شکیبایی و مدارا مسائل را حل کنیم اما متاسفانه به این نتیجه رسیدیم که راهی جز اعلام عمومی و معرفی اینگونه کلاه برداران اینترنتی برایمان نمانده است.

یکی از موارد کلاهبرداری اینترنتی، سایت وب کلیک webclick.ir  بوده که همکاری ما به واسطه فردی که خودشان را آقای عالی پور معرفی کردند انجام می شد (ظاهرا مدیر این سایت هستند). این سایت، در طی نزدیک 6 ماه خدمات گیری از تبلیغات سایت پارسی بلاگ، تنها نزدیک به 30 درصد از تعهداتش را عملی کرد و مبلغ قابل توجهی از تعهدات را پس از چندین بار قول مساعد، تسویه نکرده، و دیگر به هیچ تماس تلفنی یا ایمیل هم پاسخ نمی دهند.

ما ضمن پیگیری مسئله از مجاری قانونی مربوطه، به همه وبلاگ نویسان و مدیران سایتهای ایرانی هشدار می دهیم که از همکاری از با این سایت کلاهبردار  اجتناب کنند. ضمناً ازین پس، دیگر  بکار گیری هر گونه کد یا لینک مربوط به این سایت، در وبلاگهای پارسی بلاگ مجاز نخواهد بود و لینک ها و بنرها بطور خودکار حذف خواهد شد.


اسلایدر