سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

با سلام خدمت همه ی شما کاربران و خوانندگان گرامی و ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، امیدواریم در این روزهای سرد زمستونی محافل گرم و پرباری داشته باشید.

پارسی بلاگ طبق روال همیشگی در حال تغییر و تحول بوده و برای آشنایی بیشتر شما دوستان محترم با تغییرات جدید، برخی از این تغییرات رو در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد و سایر تغییرات رو هم در فرصت مناسب دیگه ای منعکس خواهیم کرد.

از جمله تغییراتی که در هفته های اخیر در پارسی بلاگ روی داد به موارد زیر میشه اشاره کرد

1- منطبق شدن ادیتور اصلی متن در صفحه ی ارسال متن و صفحه نظرات با مرورگر فایرفاکس
2- مستقیم شدن لینک صفحه ی نظرات و امکان استفاده از صفحه نظرات در دیگر صفحات
3- تغییر محدودیت حجم یادداشت های ارسالی به 20 هزار کارکتری برای هر یادداشت
4- تغییرات در فهرست کل یادداشت های وبلاگ و جدا شدن نوشته های آرشیو شده
5- نمایش تصویر صاحب وبلاگ در صفحه ی مستقیم فهرست کل یادداشت های وبلاگ
1- یکی از مواردی که تا کنون کاربران زیادی خواستار اجرای آن شده بودند امکان استفاده از ادیتور فعلی ویرایش متن و نظر در مروگر فایرفاکس بود. با تغییراتی که در این ادیتور صورت گرفت این خواسته ی کاربران اجرا شد و همکنون امکان استفاده از کلیه ی امکانات ادیتور فعلی در مرورگر فایرفاکس در صفحه ی ارسال و ویرایش یادداشت و همچنین صفحه ی نظرات وبلاگ ها وجود دارد.

2- به درخواست تعدادی از کاربران و برای راحتی هر چه بیشتر صاحبان سایتها و ... با تغییرات فنی که در صفحه نظرات ایجاد شد از این به بعد صاحبان وبلاگها یا مراجعه کنندگان ، به لینک مستقیم صفحه نظرات دسترسی خواهند داشت و می توانند از آنها در صفحات دیگر (اعم از سایتها و وبلاگها) استفاده کنند.

3- به منظور افزایش سرعت وبلاگ ها تغییرات فنی در بخش های مختلف سایت از جمله قسمت یادداشت ها صورت گرفت. یکی از این تغییرات اعمال محدودیت بیست هزار کارکتری برای هر یادداشت بود. برای مشاهده ی توضیحات تکمیل تر در خصوص این تغییر به این یادداشت وبلاگ پشتیبانی فنی مراجعه کنید.

4 و 5- به منظور بهبود سرعت بارگذاری وبلاگها با تغییرات فنی که در بخش فهرست کل یادداشت های وبلاگ - که معمولا پایین یادداشت های وبلاگ به نمایش در می ایند - به وجود آمد یادداشت های آرشیو شده از این لیست جدا شد و با لینک مجزایی در همان قسمت به نمایش در می آیند.

همچنین در صفحه ی مستقل لیست کل یادداشت های وبلاگ نیز، تصویر صاحب وبلاگ به همراه لینک مستقیم به صفحه ی مشخصات صاحب وبلاگ نیز قرار گرفت. (صفحه ی مستقل لیست کل یادداشت های این وبلاگ)


اسلایدر