سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

با سلام خدمت شما همراهان گرامی
شکر خدا تغییرات جدید سایت از پنج شنبه 7/4/86 در سایت لحاظ شد.
برخی از این تغییرات به شرح ذیل می باشند.
1- تغییر گرافیکی صفحه ی اصلی و بخش مدیریت سایت
2- اضافه شدن بخش میز کار ساده و پیشرفته در قسمت مدیریت
3- اضافه شدن منوی میانبر ابزارهای میزکار ساده در قسمت بالایی منوی مدیریت
4- اضافه شدن صفحه درج تصویر خودم و امکان قرار دادن مستقیم تصویر از کامپیوتر شخصی به عنوان تصویر خودم
5- تغییرات در صفحه ی صندوق پیام ها

تصویر میز کار ساده ی بخش مدیریت سایت پارسی بلاگیکی از مهمترین اهدافی که در تغییرات جدید سایت مد نظر گرفته شد ساده سازی بخش مدیریت و امکانات سایت بود در همین راستا در بخش مدیریت وبلاگ میزکارهای ساده و پیشرفته طراحی شد. در میز کار ساده - که معمولا به صورت پیش فرض با ورود کاربران به صفحه در حال نمایش می باشد - لینک های اصلی که اغلب کاربران بیشتر با اونها سر و کار دارن با عناوینی گویا و ساده در دسترس خواهند بود.
در بخش میز کار پیشرفته کلیه ی لینک های قبلی با عناوین قبل خود برای کاربران ارائه میشود.
چنانچه کاربران یکی از حالتهای ساده یا پیشرفته را برای میز کار خود انتخاب کرده و پس از اتمام کار از مدیریت خارج یا صفحه را ببندند در مراجعه بعدی به بخش مدیریت میز کار انتخابی در مرحله قبل برای وی به نمایش در خواهد آمد.
علاوه بر میز کار ساده و پیشرفته امکانات بخش پارسی بلاگ و پارسی یار به شکلی از یکدیگر تفکیک شد که در هر مرحله فقط یکی از آنها قابل نمایش باشند و تعدد لینکهای موجود در مدیریت باعث سر در گمی کاربران نشوند.

منوی میانبر صفحات موجود در بخش مدیریت یکی دیگر از بخش هایی است که در تغییرات جدید به بخش مدیریت اضافه شد. در این بخش کلیه ی صفحات موجود در بخش میز کار ساده با کلیک بر روی آیکون مربوط در دسترس می باشند. برای راحتی هرچه بیشتر کاربران ابزارهای این بخش نیز (مانند میزهای کار) به دو بخش وبلاگ و پارسی یار تقسیم شده اند و ابزارهای بخش وبلاگ با زمینه ی زرد رنگ و ابزارهای بخش پارسی یار با زمینه ی قرمز کم رنگ در دسترس کاربران می باشند.

با تغییری که در سیستم ایجاد شد از این به بعد کاربران سایت به راحتی می توانند تصویر خود را مستقیما از تصاویر موجود در دستگاه شخصی خود انتخاب کنن.
تصویر مورد نظر اونها به صورت اتوماتیک به سایز استاندارد بخش تصویر شناسنامه (عرض 110 پیکسل) تبدیل خواهد شد و به عنوان تصویر فرد در بخش های مختلف سایت و وبلاگ نمایش داده خواهد شد.
برای راحتی هرچه بیشتر کاربران لینک مستقیمی نیز برای انتخاب تصویر شناسنامه (تصویر خودم) در میز کار ساده و منوی میانبر ایجاد شد که با کلیک بر روی آن بدون مراجعه به بخش مشخصات فردی امکان درج تصویر فراهم خواهد بود.


(تصویر بالا - بخش منوی میانبر لینک ها)

(تصویر پایین- صفحه ی درج تصویر خودم)

با تغییراتی که در بخش صندوق پیام های پارسی یار ایحاد شد از این به بعد کلیه ی بخش های صندوق پیام ها (مانند پیامهای مستقیم ، پیام های گروهی، درخواست دوستی ها و ...) از طریق لینک صندوق پیامها در دسترس خواهند بود و با مراجعه به این صفحه لینک صفحاتی که حاوی پیام باشند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
توجه داشته باشید، چنانچه به صفحه ی صندوق پیامها مراجعه کردید و برخی از لینکها برای شما به نمایش در نیامد به معنی خالی بودن صندوق مورد نظر می باشد.

امیدواریم تغییرات جدید باعث راحتی هر چه بیشتر شما کاربران گرامی شود. با توجه به تغییرات جدید امکان بروز مشکل در برخی صفحات وجود خواهد داشت چنانچه با موردی برخورد نمودید حتما اطلاع دهید تا برطرف گردد.

با تشکر
بخش پشتیبانی فنی


اسلایدر