سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

یکی از سوالات و یا پیشنهادهایی که معمولا کاربران مطرح میکنن در مورد قالبهای وبلاگ هاست.برای اطلاع بیشتر این عزیزان و کاربرانی که بعضا با این سوال مواجه میشن باید عرض کنیم، در حال حاضر در سایت پارسی بلاگ 96 قالب وبلاگ با طرحهای و گروه های مختلف وجود داره. تعدادی از این قالبها هم با تنوع رنگی طراح شدن تا کاربران راحت تر از اونها استفاده کنن. طبق آخرین تصمیم گیری هایی که در راستای سیاست گذاری هایی سایت انجام شد مقرر شد فعلا تغییری در بخش قالب ها و افزایش تعداد اونها نداشته باشیم ولی برای اینکه تنوعی هم در این بخش ایجاد بشه لینک دوتا از سایت هایی که قالب های پارسی بلاگ طراحی کرده بودن رو در بخش انتخاب قالب برای علاقه مندان به قالب های جدید و متنوع قرار دادیم که کاربران میتونن با مراجعه به اون سایتها از قالب های متنوع اونها استفاده کنن. از دوستان خوبمون در سایتهای پرشین وبلاگ و رونما نیز بخاطر این قالبهای قشنگشون تشکر میکنیم.

قالبهای رایگان و جدید پارسی بلاگی
تصویر بخشی از صفحه انتخاب قالب

ضمنا تعدادی از کاربران قالبهای زیبایی رو طراحی کرده بودن و برامون ارسال کردن که در همینجا ضمن تشکر از این عزیزان و پوزش از اونها ازشون درخواست داریم که در صورت تمایل قالبهای خودشون رو در وبلاگی برای استفاده کاربران از اونها قرار بدن و آدرس صفحه رو برای ما ارسال کنند تا بعد از تایید شدن لینک اون وبلاگ یا صفحه نیز به بخش انتخاب قالب اضافه بشه و دیگر کاربران بتونن از زحمتان اونها استفاده کنن.
ضمنا مدیران سایت های دیگه ای که قالب های پارسی بلاگی طراحی کردن هم میتونن آدرس صفحه های مخصوصی قالب های پارسی بلاگی شون رو برای ما ارسال کنن (از طریق بخش نظرات همین وبلاگ) تا بعد از تایید شدن لینک اونها نیز به بخش قالبها اضافه بشه.

با تشکر                  
پشتیــبانی فنی سایت پارسی بلاگ


اسلایدر