سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ چهارشنبه 86/3/9 نظر

با سلام و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواریِ شهادت کوثر آل عبا (س) و همچنین سالگرد ارتحال رهبر فرزانه جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) خدمت همه ی شما عزیزان.
طی روزهایی که گذشت تغییرات فنی مهمی در سایت پارسی بلاگ صورت گرفت که باعث افزایش سرعت سایت در حد چشمگیر و قابل قبولی خواهد شد.
بیشتر این تغییرات فنی و زیرساختی در بخش وبلاگ ها بود و از دیروز سه شنبه 8/خرداد /86 در کل وبلاگ ها لحاظ شد و سیستم فعلا در حال تست و اشکال زدایی است.
البته در همینجا بخاطر مشکلاتی که در این روزها برای کاربران و بازدیدکنندگان سایت بوجود آمد - و یا بوجود خواهد آمد - پوزش می طلبیم . احتمالا این مشکلات و اختلالات ظرف امروز و فردا با نهایی شدن تغییرات سایت به پایان خواهد رسید و فعالیت سایت به روال قبلی خود برخواهد گشت و ان شاء الله قطعی های و یا عدم دسترسی ها به حداقل خودش خواهد رسید.
علاوه بر تغییر فنی که در ساختار وبلاگ ها داشتیم تغییرات دیگه ای هم در بخش های دیگه داشتیم که برخی از اونها به شرح زیر می باشد.
     1- اضافه شدن امکان لینک به صفحه شخصی نویسندگان وبلاگ گروهی در بخش نویسندگان وبلاگ گروهی (مخصوص وبلاگهای گروهی)
از این به بعد مدیران وبلاگ گروهی، قادرخواهند بود لینک صفحه شخصی نویسنده گان وبلاگ رو به مشخصات نویسندگان اضافه کنند. برای این کار مدیران وبلاگ های گروهی باید به صفحه وبلاگ گروهی (در مدیریت) مراجعه کنند و فیلد لینک صفحه ی نویسنده رو تکمیل نمایند. قابل ذکر است که لینک مذکور بر روی اسم نویسنده اضافه میشود و ایمیل وی نیز در کنار اسم وی بر روی حرف (@) برای بازدیدکنندگان در دسترس خواهد بود.
     2- صفحه ای شدن بخش نظرات وبلاگ ها به منظور بالاتر رفتن سرعت صفحه نظرات
چنانچه وبلاگی بیش از 15 کامنت عمومی داشته باشد ، هر 15 کامنت در یکی صفحه مجزا برای وی به نمایش درخواهد آمد و لینک دسترسی به صفحه های دیگر نیز در قسمت بالا و پایین بخش نظرات قابل دسترسی خواهد بود. این تغییر هم تا حد قابل قبولی سرعت لود شدن صفحه نظرات را افزایش خواهد داد.

از کلیه کاربران و بازدیدکنندگان عزیز تقاضا داریم اختلالاتی که با اونها مواجه میشن رو از طریق صفحه نظرات همین وبلاگ به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به بررسی و رفع آن بپردازیم.


اسلایدر