سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ
اخبار پارسی بلاگ پنج شنبه 85/12/24 نظر

با سلام خدمت همه ی شما کاربران و خوانندگان عزیز. ضمن تسلیت ارتحال نبی اکرم محمد مصطفی (ص) ، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) ، پیشاپیش فرارسیدن سال 1386 رو به همه ی شما دوستان گرامی تبریک میگیم و از خداوند متعال برای همه ی شما عزیزان در سال نو علاوه بر سلامتی و سعادت آرزوی روزهایی بسیار خوب و قشنگ همراه با پیشرفت در سایه ائمه اطهار و معصومین علیهما السلام رو داریم. شما هم ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نذارید.

از اونجایی که رسم شده در سال نو هرکس به عزیزانش هدیه میده پارسی بلاگ هم برای شما عزیزان هدیه ای - هرچند ناقابل (این جمله هم رسمه) - آماده کرده که امیدوارم باعث خوشحالی ، راحتی حال شما در امر وبلاگ نویسی و پیشرفتهای روزمرتون بشه.

هدیه ی اول امکان تبادل لینک با دوستانتون به صورت اتوماتیک (صفحه ی تقاضای تبادل لینک در بخش میهمانان و دوستان )
و هدیه دوم هم امکان ارسال پیام مخصوص اعضا در گروه های پارسی یار

اگه با پارسی بلاگ و امکانات اون آشنا باشید حتما در جریان هستید که برای اولین بار بین سیستم های ایرانی پارسی بلاگ امکان قرار دادن لینک و لوگوی دوستان در وبلاگ ها رو برای کاربرانش به شکل اتوماتیک در آورد. (تا قبل از ارائه این امکان از سوی پارسی بلاگ ، وبلاگ نویسان باید با دستکاری در قالب و قرار دادن کدهای مخصوص لوگو در قالب خود اقدام به تبادل لینک و لوگو میکردن). همچنین امکان تغییر موقعیت لینک و لوگو در جمع لینکها و لوگوها رو هم به صورت اتوماتیک برای کاربران فراهم کرد. بعد از گذشت مدتی و استقبال خوبی که از این امکان شد پارسی بلاگ امکان قرار دادن لوگوهای فلش به صورت اتوماتیک در جمع لوگوهای دوستان رو هم به جمع امکانات بسیار زیاد خودش اضافه کرد.
اما این بار برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیز امکان تبادل لینک و لوگو به صورت اتوماتیک رو براتون آماده کردیم.
با این امکان فقط با نوشتن یک آدرس وبلاگ (البته فعلا فقط وبلاگای پارسی بلاگی) و کلیک کردن، درخواست تبادل لینک و لوگوی شما از وبلاگ مورد نظر انجام میشه و پس از تایید شدن تقاضا از سمت صاحب وبلاگ مورد نظر ، لینک و لوگوی وبلاگ مورد نظر در لینکدونی وبلاگ شما و لینکدونی وبلاگ مورد نظر قرار خواهد گرفت. به همین راحتی.
در ضمن امکان انتخاب گروهی از لیست دوستان پارسی یار شما هم وجود داره. برای استفاده از این امکان در صفحه ی تقاضای تبادل لینک - که در قسمت میهمانان و دوستان صفحه مدیریت قرار داره - در قسمتاز فهرست پارسی بر روی کلید فهرست کلیک میکنید و لیست دوستان پارسی یار شما نمایش داده میشه. از بینشون انتخاب میکنید و بعدش کلید ارسال تقاضا رو کلیک میکنید. درخواست شما برای کاربرهایی که قبلا درخواست دوستی ازشون نکرده بودید ارسال خواهد شد و از اینجا به بعدش مثل همون روش اول خواهد بود.

راستی این رو هم حتما در نظر داشته باشید که تبادل لینک با دوستان ، علاوه بر افزایش آمارهای بازدید وبلاگ شما، ارزش وبلاگ شما در موتورهای جستجو رو نیز افزایش میده .. این نکته رو هرگز فراموش نکنید.


(تصویر صفحه تقاضای تبادل لینک در بخش میهمانان و دوستان)

دومین هدیه ای که اعلام شد ارسال پیام مخصوص اعضا در گروه های پارسی یار هستش. با این امکان اعضای گروه میتونن نظرهایی رو ارسال کنن که فقط اعضای گروه مجاز به خوندن و دیدن اون نظرها باشن.
از این امکان بسیار کاربردی و مفید از نظر نوع کار تقریبا شبیه همون کامنت خصوصی. یعنی شما در هنگام ارسال پیام برای گروه ها، با تایید کردن ارسال پیام مخصوص اعضا ، پیام مخصوص ارسال میکنید. اعضای گروه هم با ورود به صفحه (یعنی وقتی توی گروه لاگین کنن) پیام های مخصوص رو (که با ایکون مشخص هم شدن) در بین سایر پیام ها مشاهده خواهند کرد.
از اونجایی که این امکانات نیز به تست شدن داره و احتمال داره مشکلاتی در حین استفاده از اونها برای کاربران به وجود بیاد از دوستان عزیز خواهش میکنیم هر گونه خطایی احتمالی رو که با اون مواجه میشن رو از طریق همین بخش برای ما ارسال کنن تا در اولین فرصت اقدام به بررسی و مرتفع کردن خطاها بکنیم. از لطف همه ی شما عزیزان ممنونیم.

بازم سال نو رو تبریک میگیم و ازتون التماس دعا داریم.


اسلایدر