سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

به نام خدا
 بیست و یکمین برنامه ی صوتی رادیو قند پارسی که با رویکرد طنز و محوریت اتفاقات پارسی بلاگ و پارسی یار اجرا میشود جمعه 18 بهمن ماه 1392 منتشر شد.


در این برنامه که با نویسندگی و گویندگی سرکار خانم پروانگی آماده شده است به مسائل مختلفی مثل فعالیت دبیران پارسی نامه، سبد کالای کاربران!، علت وقفه ی طولانی مدت برنامه های رادیو قند پارسی و ... پرداخته شده است.


رادیو قند پارسی در حقیقت یک پادکست است. پادکستها برنامه های رادیویی ضبط شده و آفلاین هستند که با موضوعات مختلف عمدتا در محیطهای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می‌شوند. پادکستها یک رسانه ی نوظهور هستند که با توجه به ویژگیهای خاص خود به شدت مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته اند. این روزها کمترین شبکه اجتماعی مجازی را میتوان یافت که پادکستها به آن راه پیدا نکرده باشند.


پادکستهای رادیو قند پارسی اختصاصا جهت انتشار در پارسی بلاگ ساخته می شوند و مدیریت و تدوین آنها را ذره بین زنده بر عهده دارد. اعضای هیات تحریریه این رسانه ی پادکستی را کابران فعال پارسی بلاگ برعهده دارند. کاربرانی چون: پروانگی، بلای آسمونی، زهرابانو، هاله، نگین خانوم، طلوع، الهه و ...


اگر دوست دارید شما هم در اجرای برنامه های رادیو قند پارسی شریک باشید به این اتاق مراجعه کنید: http://parsiyar.ir/hajiabad/Rooms/2872

لوگوی رادیو قند پارسی


اسلایدر