• وبلاگ : اخبار پارسي بلاگ
  • يادداشت : عيدي غديرانه پارسي بلاگ
  • نظرات : 1 خصوصي ، 29 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    سلام اقامت در چين چه شرايطي رو لازم داره؟
    سلام براي مشاوره رايگان کليک کنيد

    غدير

    غديرشايد!از سطح زمين تا ارتفاع ي که به بلندي
    نقش بسته است براي عده اي چشم اندازي نداشته باشد ولي همان فاصله يا بلندي و يا ارتفاع ناچيز پيامبر از آن استفاده نمود براي معرفي بنده اي از خدا به مردم براي انجام رسالت که فرزند ادم بود کسي که همه وجودش را در راه آفريدگاري که معروف به بنده تقوي و پرهيزکاري است تقديم کرد به معني واقعي کلمه تنها انسان به تکامل رسيده که در آسمان و زمين مشهور بودوهمين طورهم شيطان ملعون از امام علي "ع" بسيار , بسيار ترس داشت معذالک از امام علي "عگ سخن بسياراست علي ايحال دراين خصوص بمناسبت بزرک که مصادف است با عيد ولايت وانديشه هاست تبريک عرض مي نمايم.ناصرروئين فرد.

    به نام خداوندي که در قلبها هميشه جاويدان است
    به نام خداوندي که امام حسين "ع" را آفريد و او را به امامت برگزيد تا به او معرفت داشته باشيم وعشق بورزيم.

    ازامام حسين "ع" سخن گفتن به معني واقعي کلمه از يک طرف درد ناک وهمين طور هم مظهر پاکي رشادت ، فرزند تقوي وپرهيزکاري است که پدرش امام علي "ع" بخاطر دو خصلت انسان بودن ،افسار سيباست وحکومت را برر گردن آنان که با خدعه گري ومکر مي خواستن نمايان قدرت خود کامه خويش شوند آويخت و 23 سال در خانه ماند واينگونه امام حسين "ع" راه جدش را براي چگونه زيستن ادامه داد وهمين شد که جيب ها بر وي چاک ،چاک شد و تا ابد خواهد ماند و تاريخ آن را نوشت و از قول امام حسين گعگ نقل کرد که امام حسين "ع" خود آزاد مرد بود وشما هم آزاد مرد باشيد وباقي بمانيد از طرفي ديگر مايه افتخار و رحمت است که در اين ارتباط واقعيت چنين است که باورش براي شما ها که به امام حسين "ع" معرفت داريد وبه او عشق مي ورزيد باورش لذت بخش است .

    اول ماه محرم يکهزاروسيصدوهشتادوهشت بود پسم حميد رضا خوابيده بود ،نصف شب "ساعت 24 ، 12نصف شب" از واب بيدار شد و فرياد بر آورد ،بابا ! ، بابا ! ، تشنه ام ، برايم آب بياور ، بلند شدم ، رفتم و برايش آب بردم ف همين که در حال نوشيدن اب بود ، اخرين جرعه ب را که نوشيد و ليوان تمام شد با لحني زيبا و اميخته از معنويات فلسفه حقيقت هاي سر گذشت ماه محرم که دشمن زبون و به دور از انسانيت بر لبان حميدرضا جمع شده بود، چنين شد ، سلام بر امام حسين گع" ، نوشيدن اخرين جرعه آب همانا ،و نثار سلام از لبان کوچک ش ، بر امام حسين "ع" هم همانا ، آري ! ، با چشمان بسته و خواب آلود سلام بر امام حسين "ع" نثار نمودن به وجد و سرور امدم و بر خود افتخار نمودم و بر خود باليدم ، وي را بوسيدم و سپس پسرم حميد رضا خوابش برد .

    سلام بر حسيني که بچه هاي پنج ساله هم امام حسين "ع" را هم دوستش دارند و هم او را مي شناسند با قلبي آکنده از معرفت و عشق ، همه وهمه به حسين "ع" معرفت دارند و به او عشق مي ورزند و سينه ها چاک ، چاک خواهد ماند.

    اي حسين ! ، همه ما تشنه لبيک گفتن به کلام خدا هستيم .براي رسيدن و پيوستن به کلام حق با تقوي و پرهيزکاري ، به روي او و بسوي او براي رسيدن به شدن ها و رهائي از عدم ها و فقط رسيدن به رضاي تو .اين است کلام حقيقت ف حقيقتي که در ثانيه هاي اول ماه محرم پسرم حميدرضا هديه اش به امام حسين "ع" نثار کردن سلام به وي است..........

    عيدغديرمبارک
    برادر گرامي مثل اينکه متوجه نشديد گفتم بعد از 10 ثانيه وارد سايت ديگه ميشه چطور از شرش خلاص بشم شششما چطور ميگي درست کار ميکنه
    پاسخ

    با سلام . موردي نديديم. اگر اشکالي شما دارين ما بشما اطمينان ميدم از قالب شما نيست . قالب شما از قالب هاي پارسي بلاگ است و همين قالب رو وبلاگ مدير نيز مي باشد. اگر در پست خاصي چنين اتفاقي مي افتد ادرس پست را درج نماييد.
    http://www.shervin1982.parsiblog.com اين آرس وبلاگ منه خواهش کرم يکي کمکم کنه
    راستي الکي تبليغ نکنيد ما به شما عيدي داديم من از سال 1388 تا الان يک ريال تو حسابم نيومده لااقل بگيد به فاميلامون داديم
    با سلام خدمت شما آقا عجب کاري شد شما اين قالب هاي جديد پارسي بلاگ رو گذاشتيد من هم يکي رو که وسطش گل داره اگر اشتباه نکنم 126 بايد باشه انتخاب کردم الان که ميخوام وارد وبلاگم بشم بع از چند ثانيه وارد اين سايت ميشه به طور اتوماتيک http://azinbox.com طور رو خا رهنماييم کنيد من چيکار کنم اصلا نخواستم قالب جديد شرش ما رو نگيره تو رو خدا کي هست کمکم مشکل حل بشه
    پاسخ

    با سلام وبلاگ شما درست کار مي کند
    + يتلب 

    ولا ما که عيدي نديديم
    اگر ديگران چيزي تو حسابشون هست خيلي خوش شانسند براي ما نوشته 0 ريال
    از عيدي قبلي هم خبري نبود ............
    ممنون از عيدي شما
    + fds 
    The bulk is usually cheaper than in Europe or the United States and barter ante can decidedly abate the absolute bulk of the fake watches . If you"re adequate with barter ante and can handle the added altercation of affairs from abroad, you can absolutely acquisition yourself a arrangement Swiss watch - extenuative hundreds of dollars.



    سلام

    يه اعتراض !

    مديران پارسي بلاگ، ياد ندارم جواب کامنت ديگران را ندهند !

    چرا جواب نميدين ؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟!؟!

       1   2      >