• وبلاگ : اخبار پارسي بلاگ
  • يادداشت : نسخه ي جديد سايت پارسي بلاگ
  • نظرات : 13 خصوصي ، 82 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6      
     
    + كابربدون وبلاگ 
    سلام مجدد.پاسخ كامنت پست قبلي را خواندم.در مورد آرشيو ماهيانه.طبعا نظر مهندسين طراح مهم است اما آرشيو خودكار ماهيانه بسيار معمول و مرسوم است.دسته بندي مطالب بر اساس فهرست موضوعي خب اين اختياري است اما مدام رفتن و آرشيو كردن مطالب ماهيانه كمي....در خصوص يك فضاي 500 كيلو بايتي هم براي موسيقي فكر كنيد.هنوز هم در مورد يكي شدن پنل مديريت ساده و پيشرفته و كنترل قالب اصرار دارم.
    پاسخ

    سلام. از پيشنهادهاي شما ممنون. آرشيو خودكار هم مزايا و معايب خودش رو داره مثل روش فعلي. در كل روش فعلي راحتي بيشتري به كاربر از لحاظ نحوه ي انتخاب صفحات ارشيو عنوان و ... ميده . موضوع اصلي كه مدنظرمون .. ساده سازي نوع آرشيو فعليه. در مورد فضا براي فايل هم تصميم هايي داريم ولي مشخص نيست كي عملي بشه.

    با سلام و عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمة الزهرا (س).
    مدير محترم پارسي بلاگ :
    زحمات بي دريغ شما و خدمات ارزنده تان به وبلاگ نويسان دنياي مجازي اينترنت قطعا علاوه بر اجر مادي داراي اجر معنوي نيز ميباشد.
    دورادور دست شما را مي بوسم و از طرف كليه پارسي بلاگي هاي عزيز از شما كمال قدر داني را دارم.
    امكانات جديد شما مايه فخر ما بر كليه وبلاگ نويسان اينترنتي است وجاي هيچگونه انتقادي را باقي نگذارده..
    با تشكر.ياعلي مدد.

    پاسخ

    سلام. از لطف شما ممنونيم ولي خب هميشه جاي كار و انتقاد هستا...
    + از قديمي هاي فراري پارسي بلاگ! 

    رقبت =رغبت

    پشتيبن= پشتيبان

    شرمنده به خاطر اشتباه تايپي

    + از قديمي هاي فراري پارسي بلاگ! 

    سلام عليكم ...

    از اينكه مميزي هاي سليقه اي پارسي بلاگ در مورد انتخاب نوشته ها و وبلاگ هاي برتر را حذف كرديد بسيار سپاس گذارم ...

    در مورد پيشرفته بودن و نيز كيفيت بالاي پارسي بلاگ هيچ شكي نداشتم و ندارم و هر فرد منصفي هم به اين اعتراف خواهد رسيد كه «پيشرفته ترين سيستم» واقعا براندازه ي پارسي بلاگ بوده و هست اما مشكل من و بسياري از دوستان پارسي بلاگي، همين مميزي هاي سليقه اي بود كه به توسط بعضي از مثلا مديران محتوايي شكل مي گرفت و از اينكه ميبينم كه حداقل اين افراد در اعمال سليقه شان محدودترشده اند خوشحالم و عنقريب با رقبت فراوان دوباره از بلاگفا به اينجا نقل مكان خواهم كرد ...

    هميشه گفته ام وباز هم ميگويم كه پارسي بلاگ هميشه به نظرات كاربرانش اهميت داده و راحتي و آرامش كاربرانش مدنظر بوده و اين را در ارائه بروز رساني هاي ماهانه ي سيستم پارسي بلاگ و خدمات گوناگون و نيز راه اندازي وبلاگ پشتيبن فني اش به اثبات رسانيده ...

    با سپاس از زحماتتان ....ياحق

    + كابربدون وبلاگ 
    چيزي كه در سرويس فعلي تغيير قابل توجهي كرده سرعت لود شدن صفحات است.اميدواريم اين سرعت به لود شدن وبلاگها هم منتقل شود.الحق والانصاف پارسي بلاگ در مقايسه با ساير سرويس هاي وبلاگ فارسي پيشرفت خوبي داشته.امنيت و امكانات از مزاياي اين سرويس هست.اما باز هم ساده تر كنيد.
    + كاربربدون وبلاگ 
    موفق باشيد.به فكر ارشيو ماهيانه خودكار هم باشيد.اينطوري بهتر است.منوهاي روي صفحه مديريت(ايكونها) با توجه به منوي سمت راست اگرچه زيباست اما ضرورتي ندارد.در بخش نمايش آخرين ياداشتهاي وبلاگ ترتيبي فراهم شود بغير از پستهاي موجود آن دسته از پستهايي به نمايش در ايد كه در صفحه موجود نيست.
     <    <<    6