• وبلاگ : اخبار پارسي بلاگ
  • يادداشت : متولدين امروز و فردا و تغييرات جديد
  • نظرات : 2 خصوصي ، 10 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خدا

    سلام عليكم

    چند نكته:

    1. جهت سرعت در بارگذاري بهتر است به گذاشتن لينك متولدين امروز و فردا بسنده كنيد و كل ليست باز نشود. بسياري نمي‏خواهند از اين ليست باخبر شوند. چه ضرورتي است كه اين به ديگران تحميل شود. اين صفحه يك نقصي هم دارد و آن اين است كه صفحه شناسنامه همان صفحه وبلاگ است؛ نه شناسنامه؛ در حالي كه بايد لينك پارسي‏يار باشد. اگر تاريخ آخرين به روزرساني هم افزوده مي‏شد، خيلي بهتر مي‏شد. ما اگر اين وبلاگ ها را كه باز مي‏كنيم غير فعال‏اند و سال‏هاست در آن پستي نوشته نشده است.

    2. با توجه به اين كه قريب به اتفاق اهالي وبلاگ‏ها از اينترنت معمولي و نه پرسرعت استفاده مي‏كنند، اگر به گونه‏اي مي‏شد كه حق انتخاب براي افراد بود كه مي‏توانستند، گزينه‏اي را بزنند كه فقط لينك باشد و آيكن‏ها نباشد؛ نظير آنچه در مديريت گروهي براي اعضا چنين است. ما وقتي وارد صفحه مديريت مي‏شويم، بايد كلي صبر كنيم كه اين حدود چهل آيكن باز شود.

    3. در سايت‏هاي مثل بلاگفا برخي از امكاناتي در صفحه يادداشت وجود دارد كه در سايت شما وجود ندارد؛ نظير لينك بازشونده در صفحه جدا يا هاي‏لايت كردن نوشته و مانند آنها. بهتر است اين امكانات هم افزوده شود.

    با عرض پوزش و آروزي توفيق

    پاسخ

    با سلام و تشكر از شما و ممنون از نكاتي كه فرموديد. 1- اين موضوع مطرح خواهد شد و در مورد آن تصميم گيري مجدد خواهد شد. مورد پارسي يار هم اصلاح شد. در مورد فعال بودن و غير فعال بودن ابتدا تصميم بر اين بود كه فقط فعال هاي ماه هاي اخير در ليست ظاهر شوند ولي به دلايلي تصميم بر اين شد كه فعلا تمام اعضاي ليست در ليست قرار بگيرند 2- مورد دوم فكر كنم با تصميم گيري در مورد اول بررسي و حل خواهد شد 3 - در مورد امكانات جعبه اديتور بايد عرض كنم اگر شما از كاربران قديمي سايت ما باشيد حتما بايد با جعبه ويرايش متن ساده و پيشرفته ما آشنا مي بوديد . قبلا اين امكاناتي كه شما گفتيد + چندين امكان كاربردي ديگر در جعبه متن ها بود و حتي كاربران ميتوانستند جعبه متن پيشفرض خود را انتخاب كنند اما به درخواست گروه زيادي از كاربران كه گفتند جعبه متن ساده كفايت ميكنه ماهم جعبه متنهاي پيشرفته را حذف كرديم . اما در خصوص امكاناتي كه فرموديد تصميم گيري خواهد شد و موارد مهم تر و كاربردي تر به صفحه اضافه خواهد شد