• وبلاگ : اخبار پارسي بلاگ
  • يادداشت : رفع اشكال لينك مستقيم و درج تصوير
  • نظرات : 1 خصوصي ، 28 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + رقيه 
    ببخشيد چطوري تو وبلاگم تصوير بزارم لطفا دقيق توضيح بدهيد هر كاري ميكنم نميشه ؟ممنونم
    پاسخ

    سلام. آدرس اينترنتي تصوير رو در بخش درج تصوير وارد كنيد. فراموش نكنيد اگه عكستون اينترنتي نيست اول اون رو در آلبوم تصاويرتون اپلود كنيد بعد از اون ادرسش رو به عنوان تصوير اينترنتي استفاده كنيد

    با سلام

    من در وبم در بلگفاست آيا بايد از به ژارسي بلاگ بيايم؟

    وقتي متني را بر روي ژيوند روزانه ميخوام بزارم يا لينك آدرس اينترنتي از كجا بيارم؟

    من چگونه ميتونم تصوير درج كنم.ممنون

    سلام

    چطوري ميتونم مطالب زيادي رو تو وبلاگم جا بدم اخه هرچي اضافه مي كنم بعضي از قبلي ها حذف ميشه اگه ميشه راهنمايي كنيد سپاس گذارم

    چه طوري مي تونم مطالب زيادي رو در وبلاگم اپ كنم اخه هر چي مينويسم توش جا نميشه و بعضي از متن ها هم پاك ميشه.

    اگه ميشه منو راهنمايي كنيد سپاسگذارم

    سلام

    آيا امكاني وجود دارد كه بوشد يك متن از يك وبلاگ را اي ميل كرد؟

    اگر جوابتان منفي است در صورت امكان انچنين امكاني قرار دهيد.

    با تشكر

    سلام. جواب سريع و كامل شما به سؤال‏هايم، جدّاً تحسين مرا برانگيخت. از اين پس هر نوع انتقاد، و پيشنهادي داشته باشم، سريع خدمتتان ارسال خواهم كرد. در اين جا چند مزيّت پارسي بلاگ بر بلاگفا را (البته از نظر بنده) خدمتتان عرض مي‏كنم.

    1. امكان جابجايي پيوندهاي روزانه، به آسان‏ترين راه.

    2. انتخاب وبلاگ برگزيده.

    3. امكان چينش مساوي يادداشت‏ها از دو طرف.

    در ضمن هنوز قالب مورد پسندم را در پارسي بلاگ پيدا نكرده ام. من به دنبال يك قالب ساده و در صورت امكان مذهبي با يك رنگ آبي جذّاب هستم كه كليّه ي مطالب خودم و امكانات وبلاگ از قبيل پيوندهاي روزانه، نواي وبلاگ، معرّفي خودم و غيره را جدا سازد. رنگ آبي وبلاگم اصلاً مورد پسندم نيست. اصلاً رنگ آبي را براي قسمت‏هاي يادداشت نمي‏پسندم. دنبال قالبي شبيه قالب اين وبلاگ مي‏گردم:

    http://www.baharafarin.blogfa.com

    پاسخ

    با عرض سلام و تشکر مجدد. اميدواريم با امکانات بي شمار پارسي بلاگ بيشتر آشنا شويد و استفاده از آنها رضايت شما را نيز به دنبال داشته باشد.راستي در مورد چينش مساوي ياداشت از دوطرف منظورتون رو متوجه نشدم. اما در مورد قالب دلخواهتان بايد بگم پارسي بلاگ بيش از 90 قالب در خود سيستم براي کاربران در نظر گرفته که اميدوارم بتونيد از بين اونها قالب مورد علاقه ي خود رو پيدا کنيد .. احتمالا قالبهاي بخش ساده بيشتر با سليقه شما منطبق باشن .. يه سر به بخش ساده بزنيد ..

    سلام.

    1. من نوشته‏هايم را ابتدا در برنامه‏ي ورد تايپ مي‏كنم و سپس در يادداشت مي‏چسبانم. متأسّفانه بين خطوط، فاصله‏ي زياد ايجاد مي‏كند و هنوز نتوانسته‏ام اين اشكال را بر طرف كنم. همين كار را در بلاگفا انجام مي‏دهم و مشكلي ايجاد نمي‏شود و نوشته‏ها بسيار زيبا به نمايش در مي‏آيد. لطفاً مرا راهنمايي كنيد.

    2. مزيّت ديگري نيز در بلاگفا وجود دارد كه دوست دارم در پارسي بلاگ هم راه‏اندازي شود تا از آن استفاده كنم. در درج تصوير در بلاگفا امكان نصب تصوير در چپ، راست، بالا، پايين و غيره وجود دارد؛ اما در پارسي بلاگ فقط يك حالت در نظر گرفته شده است.

    3. اگر پيوندهاي بلاگ به صورتي تنظيم شود كه وسط‏چين شوند، زيباتر خواهد بود.

    4. در صورتي كه امكان آرشيو مطالب به صورت هفتگي و ماهانه و فصلي،‏علاوه بر آرشيو موضوعي كه اكنون وجود دارد،‏فراهم شود، فكر مي‏كنم، مورد پسند بسياري از كاربران خواهد بود.

    5. انتقال مطالب از ورد به صفحه‏ي يادداشت را هم دانلود كردم، اما متأسّفانه تا هفته‏ي پيش جواب نداد. و هر دفعه مجبور به كپي پيست شدم.

    6. اگر ملاك‏هاي انتخاب وب‏نوشت‏هاي منتخب، به طور شفاف اعلام شود، ممنون خواهم شد.

    پاسخ

    با سلام خدمت شما كاربر و دوست گرامي، در مورد مطالبي كه فرموده بوديد به ترتيب پاسخ شما رو خواهم گفت .. در مورد بند 1 و 2 : به احتمال زياد شما از كاربران جديد مي باشيد كه احتمالا از سيستم بلاگفا به اينجا نقل مكان كرديد. اين امكانات و كلي امكانات ديگه همگي در دو اديتور پيشرفته 2000 و xp در سايت وجود داشت كه بخاطر تقاضاهاي بسيار زيادي كه از عدم استفاده اكثر اين موارد حكايت داشت و باعث سنگين شدن اديتور ميشد تن به قبول نه چندان خوشايند حذف اديتورهاي پيشرفته و بالطبع امكانات موجود در آنها داديم، هر چند وجود تعدادي از موارد ضروري به نظر مي رسد كه ان شاء الله به اديتور اضافه خواهد شد. در مورد بند 3 امكان تغيير در نوع چينش لينك ها و تمامي بخش هاي ديگر ياداشت وجود دارد و طرز استفاده از ان مانند تغير نوع چينش نوشته مي باشد و تفاوتي ندارد. در مورد بند 4 در پارسي بلاگ علاوه بر آرشيو موضوعي كه شما بدان اشاره داشتيد امكان آرشيو توسط خود كاربر نيز وجود دارد و كاربر به سليقه خود مي تواند نسبت به آرشيو يادشت ها اقدام كند. امكان آرشيو اتوماتيك نيز ان شاء الله به زودي به سيستم اضافه خواهد شد. در مورد بند 5 و برنامه parsi blog for word اگر دقيق تر مشكل برنامه رو بگيد تا بررسي شود ممنون مي شويم. و در مورد آخرين مطلب كه به كرات سوال شده و پاسخ هم داده شده شما مي توانيد برخي از ملاكهاي مربوط به وبلاگ منتخب و نوشته هاي منتخب را با كليك بر روي ايكون مربوط به راهنمايي انها كه به صورت علامت سوال با كادر نارنجي رنگ درصفحه اصلي وجود دارد پيدا كنيد. با تشكر از لطف شما منتظر پيشنهاد ها و انتقادهاي سازنده شما هستيم.

    سلام آقاي پارسي بلاگ

    چه خبر؟!!

    منظورم اون معضل انتقال كلي (همه) مطالب همراه با نظارت از يه سيستم ديگه به پارسي بلاگ.

    همچنان منتظر خبرهاي خوش از شما هستم

    موفق باشيد

    پاسخ

    عليك سلام . ان شاء الله اگه خبري شد حتما شما رو هم مطلع ميكنيم.

    با سلام وخسته نباشيد و تشكر ويژه

    من يه اشكال جديد كشف كردم و اون اينه كه پياماي خصوصي ، نوشته هاي آرشيو شده باز نمشيشه.....

    بازم تشكر به خاطر خدمات برتر پارسي بلاگ

    موفق باشيد

    پاسخ

    با تشكر از لطف شما، اين مشكل در اولين فرصت مرتفع خواهد شد.
    + احسان 

    با سلام

    اين سيستم عكس خيلي بهتر شده و ديگه Erorr اسكريپت نميده اما الان Erorr 404 ميده و ميگه اين آدرس در پارسي بلاگ ثبت نشده براي ثبت اينجا را كليك كنيد. نميدونم شايد اشكال از اينترنت منه.

    موفق و سربلند باشيد

    پاسخ

    با سلام خدمت شما كاربر گرامي، بله اين مشكلي كه فرموديد بخاطر كش دستگاه خودتان بود كه البته اين مشكل رو هم حل كرديم. الان ديگه نبايد اروري داشته باشيد.
     <      1   2