سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

بنام خدا

غدیر مولا امیرالمومنین

باسلام خدمت کاربران عزیز پارسی بلاگ و تبریک به مناسبت عید سعید غدیر، دو عیدی ناقابل به میمنت این عید بزرگ خدا برای شما عزیزان داریم.

اول اینکه مبلغ 15000 ریال بعنوان عیدی در صندوق اعتبار همه کاربران واریز شده که میتوانند از آن برای حذف تبلیغات از صفحه وبلاگشان استفاده کنند. گفتنی است که استفاده از این امکان فقط تا تاریخ پنجشنبه 26 آذرماه ممکن خواهد بود. استفاده از صندوق اعتباری برای خدمات کاربری دیگری هم در نظر گرفته شده که به تدریج عرضه خواهد شد.

دوم امکان به روزرسانی وبلاگ از داخل نرم افزار ورد (از مجموعه نرم افزارهای آفیس) نسخه 2007 به بعد، بدون نیاز به بارگذاری و نصب هرگونه نرم افزار جدید، و با بهره گیری از استاندارد MetaWeblog فراهم شده است. برای توضیحات بیشتر به وبلاگ پشتیبانی فنی سایت، نوشته ی "روش جدید به روز رسانی وبلاگ از راه ورد" مراجعه فرمایید.

شاد و پیروز باشید


سلام.
متاسفانه امروز بر اثر به روزرسانی خودکار
سیستمهای امنیتی ویندوز و بروز اشکال در حین اعمال آن، مشکلاتی در سرویس
دهنده بروز کرد که باعث شد چند ساعتی، سرویس قطع گردد. عامل مشکل را برطرف
کردیم. از همه عزیزان بابت این موضوع عذر خواهی میکنیم و از صبر و شکیبایی
شما متشکریم.

منتظر خبرهای خوب درباره امکانات جدید سایت باشید.
پشتیبانی فنی سایت

بنام خدا
تا کنون رویه تعامل پارسی بلاگ با سایتهای همکار در زمینه تبلیغات اینترنتی، بر اساس اعتماد و احترام متقابل بوده و خوشبختانه در اکثر موارد، دوستان همکار نشان داده اند که شایسته ی اعتماد هستند و می توانند در یک فضای کاری اینترنتی، درک درستی از منافع متقابل داشته باشند و قواعد یک کسب و کار سالم را رعایت کنند.
در این میان و با وجود امانتداری و خوش حسابی اکثریت قریب به اتفاق همکاران، مواردی بوده، که طرف مقابل تصور کرده چون فضا اینترنتی است می تواند با سوء استفاده از اعتماد و صداقت مدیران سایت، اقدام به کلاهبرداری و عدم صداقت و شفافیت کند.
این رویه خیانت در امانت هم در مورد بعضی همکاران دولتی اتفاق افتاده و هم در تعامل با سایتهای خصوصی. ما تا کنون بنا بر این نداشتیم که موضوع را ، با افکار عمومی و مخاطبان اینترنتی پارسی بلاگ و نیز کاربران و مدیران دیگر وب سایتهای فارسی زبان مطرح کنیم و ترجیحمان بر این بوده که با تساهل، شکیبایی و مدارا مسائل را حل کنیم اما متاسفانه به این نتیجه رسیدیم که راهی جز اعلام عمومی و معرفی اینگونه کلاه برداران اینترنتی برایمان نمانده است.

یکی از موارد کلاهبرداری اینترنتی، سایت وب کلیک webclick.ir  بوده که همکاری ما به واسطه فردی که خودشان را آقای عالی پور معرفی کردند انجام می شد (ظاهرا مدیر این سایت هستند). این سایت، در طی نزدیک 6 ماه خدمات گیری از تبلیغات سایت پارسی بلاگ، تنها نزدیک به 30 درصد از تعهداتش را عملی کرد و مبلغ قابل توجهی از تعهدات را پس از چندین بار قول مساعد، تسویه نکرده، و دیگر به هیچ تماس تلفنی یا ایمیل هم پاسخ نمی دهند.

ما ضمن پیگیری مسئله از مجاری قانونی مربوطه، به همه وبلاگ نویسان و مدیران سایتهای ایرانی هشدار می دهیم که از همکاری از با این سایت کلاهبردار  اجتناب کنند. ضمناً ازین پس، دیگر  بکار گیری هر گونه کد یا لینک مربوط به این سایت، در وبلاگهای پارسی بلاگ مجاز نخواهد بود و لینک ها و بنرها بطور خودکار حذف خواهد شد.


اسلایدر