سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

بنام خدا
سرانجام پس از ماهها تلاش شبانه روزی، نسخه جدید بخش مدیریت پارسی بلاگ آماده شد. در این نسخه سعی بر آن بوده که فضایی ساده، جذاب و سریع برای کاربران عزیز سایت فراهم آید. علاوه بر آن بهینه سازی هایی در بخش ارسال و ویرایش یادداشتها انجام شد.
ساختار قالب و تگهای پارسی بلاگ برای مدیریت قالب، کاستی هایی داشت که با مهندسی مجدد سیستم قالبها، امکانات جدید و انعطاف پذیری بسیار بالا برای طراحی قالبهای پارسی بلاگ فراهم آمد و زین پس میتوان قالبهایی بسیار جذاب و زیبا با استانداردهای جدید طراحی نمود.
در ساختار جدید قالبها، امکان گنجاندن پیامها، تصاویر، فیلمها و مواد رسانه ای ارسال شده در بخش پیام رسان به وبلاگ کاربر فراهم گردیده است.
بعض از تنظیمات قالبها هم به بیرون از کد قالب و در یک فرم جداگانه بنام "تنظیمات قالب" انتقال یافت، تا کاربران برای اموری مانند تغییر بنر وبلاگ، درج کد شمارنده، درج کد نظر سنجی و نیز گذاشتن اسکریپتهای خاص ، نیازمند به ویرایش کد قالب نباشند. علاوه بر آن، بخش ویرایش کد قالب هم بهینه سازی شد.
در بخش خدمات طلایی هم قبلاً امکان حذف تبلیغات با پرداخت مبلغی جزئی فراهم آمده بود. با توجه به تقاضاهای بسیاری که از سوی کاربران درباره امکان تخصیص فضای بارگذاری(آپلود) در گذشته صورت گرفته بود، هم اینک این امکان با پرداخت مبلغی اندک فراهم گردید.
علاوه بر آن، امکان انتقال اعتبار بین کاربران مختلف فراهم آمد تا روند گردش اعتبار بین کاربران نیز تسهیل یابد و بهتر بتوانند از امکانات سایت بهره گیرند.
برای دیدن توضیحات بیشتر بصورت تصویری، به وبلاگ پشتیبانی فنی سایت مراجعه فرمایید.


اسلایدر