سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

در ادامه ی روند تغییرات سایت پارسی بلاگ و ارتقا کمی و کیفی سایت در اواسط بهمن ماه 86 تغییرات مهمی در بخش وبلاگها و بخش مدیریت وبلاگها انجام گرفت. هرچند این تغییرات بیشتر در قسمت نرم افزار سایت (پشت صحنه ی سایت) اتفاق افتاد و تغییرات قابل مشاهده ای نبود ولی تاثیر قابل توجهی در افزایش سرعت و کیفیت سایت داشت. در این سری تغییرات بعد از مطالعات و تلاشهای فراوان، بخش مدیریت و نمایش سایت با حفظ تمام امکانات قبلی بر اساس جدیدترین متدهای برنامه نویسی باز نویسی شد و بعد از گذراندن مراحل آزمایشی متعدد به صورت عمومی در وبلاگهای پارسی بلاگ اعمال شد.

در کنار این تغییرات نرم افزاری، ارتقای سخت افزاری مهمی هم در سرور سایت انجام شد تا در چهارمین سال فعالیت سایت پارسی بلاگ علاوه بر به روز بودن نرم افزار سایت، همچنان سخت افزار بروز و مدرنی داشته باشیم و کاربران سایت با ضریب اطمینان بیشتری به فعالیت در سایت مشغول باشند.

قابل ذکر است اعمال این تغییرات، در برخی روزها باعث بروز مشکلاتی برای کاربران شد که بعد از سپری شدن یکی دو روز این مشکلات مرتفع شد و خدمات دهی سایت به اغلب کاربران و مراجعه کنندگان به روال عادی بازگشت. پارسی بلاگ از همینجا از تمام عزیزانی که در خلال انجام این تغییرات دچار مشکل شدند عذر میخواهد.

علاوه بر تغییرات سخت افزاری و نرم افزاری فوق تغییراتی در بعضی قسمتهای قبلی سایت به وجود آمد که برای آشنایی کاربران و استفاده ی بهتر از این قسمتها به برخی از اونها اشاره میکنیم:

     1- نحوه ی طراحی قالبها و تگهای ضروری و غیر ضروری سایت تغییر کرد. (برای آشنایی با تغییرات طراحی قالب به وبلاگ پشتیبانی مراجعه کنید)

     2- تگ جدید <*BlogTitle*> جایگزین تگ <*Title*> شد و وظیفه ی تگ <*Title*> محدود به نمایش در قسمت نوار عنوان مرورگر ها شد ( توضیح در خبر قبلی همین وبلاگ و وبلاگ پشتیبانی)

     3- امکان بازیابی قالب دلخواه به قسمت ویرایش قالب اضافه شد

     4- امکان چک کردن اعتبار (تکراری نبودن) نام هاست و اسم کاربری در فرم عضویت و اعتبار اسم کاربری در ویرایش مشخصات کاربری به سایت اضافه شد

ضمن آرزوی موفقیت برای همه شما        

پشتیبانی فنی سایت        


اسلایدر