سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

      ضمن عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما دوستان عزیز در این ماه پر خیر و برکت . در هفته ی اخیر تغییرات زیادی در بخش های مختلف سایت ایجاد شد از این رو در این بخش سعی خواهیم نمود شما را با برخی از این تغییرات و نحوه ی استفاده از امکانات جدید آشنا کنیم. عنوان این تغییرات به شرح ذیل می باشد.

      1- صفحه ای شدن یادداشت های در حال نمایش وبلاگ 
      2- صفحه ای شدن یادداشت های بخش فهرست موضوعی یادداشت ها (آرشیو موضوعی یادداشت ها)
      3- صفحه ای شدن یادداشت های آرشیو شده 
      4- تخصیص صفحه ی مستقل برای هر یک از نویسندگان وبلاگ های گروهی حاوی نوشته های خود
      5- نمایش تعداد یادداشت های هر یک از نویسندگان وبلاگ گروهی و مدیر وبلاگ در کنار اسم آنها
      6- اضافه شدن بخش امکانات و تصویر پیشنهادی کاربران به صفحه ی اصلی سایت پارسی بلاگ
      7- سریع شدن تعدادی از قالبهای گروه های مختلف قالبها

            یکی از تغییراتی که در وبلاگ ها ایجاد شد صفحه ای شدن بخش های مختلف سایت از جمله صفحه ی اصلی وبلاگ، بخش یادداشت های فهرست بندی شده و یادداشت های آرشیو شده بود. با این تغییر از این به بعد یادداشت های موجود در این بخش ها به صورت صفحه به صفحه برای بینندگان به نمایش در خواهد آمد. کاربران گرامی توجه داشته باشن که تعداد یادداشت های در حال نمایش برای هر صفحه بر اساس عدد انتخابی کاربران به عنوان تعداد یادداشت در حال نمایش وبلاگ ( در صفحه ی مشخصات کاربری ) می باشد. به عنوان مثال اگر کاربری تعداد یادداشت در حال نمایش وبلاگ خود را 5 انتخاب کرده باشد و در وبلاگ خود 8 یادداشت آرشیو نشده داشته باشد ، یادداشت های وبلاگ وی در دو صفحه ( که لینک صفحات به صورت متحرک در بالا و پایین یادداشت ها در دسترس می باشد) به نمایش در خواهد آمد. 
      تذکر1 : چنانچه تعداد یادداشتهای هر یک از بخش ها از تعداد انتخابی کمتر باشد لینک متحرک مذکور در وبلاگ به نمایش در نخواهد آمد. 
      تذکر2: برای عدم نمایش لینک متحرک مذکور در صفحه ی اصلی وبلاگ باید یادداشت های بیشتر از تعداد یاددشت در حال نمایش را آرشیو نمائید.
      تذکر 3: این صفحات به گونه ای طراحی شده اند که دارای آدرس مستقل می باشند و می توان از آنها در سایر موارد نیز استفاده کرد.

      امکان جدیدی که در تغییرات جدید به سایت اضافه شد تخصیص صفحه ی مستقل برای هر یک از نویسندگان وبلاگهای گروهی و نمایش کل یادداشت های مربوط به وی به صورت مستقل می باشد. از طریق این صفحه ی مستقل، بینندگان وبلاگ ها و خود نویسندگان می توانند به کل یادداشت هایی که توسط یک نویسنده نوشته شده دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند. لینک این صفحات در حال حاضر در وبلاگهایی که از قالبهای استاندارد پارسی بلاگ استفاده میکنند در دو بخش در دسترس می باشد. بخش اول با کلیک بر روی نام نویسنده ی متن در ذیل هر یک از یادداشت ها و بخش دوم با کلیک بر روی عدد تعداد یادداشت های هر یک از نویسندگان وبلاگ که مقابل اسم هر یک از نویسندگان وبلاگ در قسمت نویسندگان (بخش درباره ی خودم وبلاگ) به نمایش در آمده است.
همانگونه که احتمالا در وبلاگ های گروهی مشاهده کرده اید عددی در مقابل نام هر یک از نویسندگان وبلاگ گروهی در بخش نویسندگان وبلاگ ، به نمایش در می آید. این عدد بیانگر تعداد یادداشت های این نویسندگان در وبلاگ مذکور می باشد. با کلیک بر روی این عدد کل یادداشت های مربوط به نویسنده ی مذکور به نمایش در خواهد آمد.
تذکر1: صفحه مربوط به هر یک از نویسندگان مخصوص بوده و امکان استفاده از لینک ها در سایر موارد نیز می باشد.
تذکر2: آدرس مستقل صفحه ی مدیر وبلاگ همیشه به شکل زیر خواهد بود
Name.parsiblog.com/Author.htm که در آن به جای Name اسم هاست وبلاگ قرار می گیرد.

      به همراه تغییرات جدید ، تغییراتی نیز در صفحه ی اصلی سایت پارسی بلاگ ایجاد شد و لیستی از مهمترین امکانات سایت به همراه توضیحات مربوط به هریک از آنها در صفحه ی اصلی قرار گرفت که مطمئنا مطالعه این بخش اطلاعات جدید و آشنایی بیشتری با قابلیت های پارسی بلاگ را در اختیار مطالعه کنندگان قرار خواهد داد. ما نیز به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با جنبه های مختلف سایت پارسی بلاگ حتما مروری بر این بخش داشته باشید.

      ضمنا بخش تصویر پیشنهادی کاربران نیز به صفحه ی اصلی اضافه شد که معمولا به صورت روزانه از بین تصاویر پیشنهادی کاربران، تصویری به همراه لینک پیشنهاد کننده در این بخش قرار خواهد گرفت.
ضمن تشکر از کلیه ی دوستان عزیزی که طی این چند روز برای ما تصاویر بسیاری ارسال کردند از عزیزان تقاضا داریم در ارسال تصاویر به ابعاد تصویر دقت کنند و حتما تصویر رو در سایز اعلام شده بفرستند. ضمنا فراموش نکنند که اسم وبلاگ خود رو نیز برای ما ارسال کنند.


اسلایدر