سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

به منظور افزایش سرعت و کیفیت بخش نظرات و همچنین وبلاگ های سایت پارسی بلاگ، صفحه نظرات وبلاگ ها تغییر کرد.
در این تغییرات، صفحه نظرات با استفاده از تکنیک آژاکس بازنویسی شد و از این به بعد کاربران و نظردهندگان از سرعت بسیار بالای این تکنیک در ارسال نظر و یا ارسال پاسخ نظر (پاسخ مدیر وبلاگ به نظرها) بهره مند خواهند شد. (این امکان در مرورگرهای اکسپلورر قابل استفاده می باشد)

با تغییرات اینترفیسی (گرافیکی) این صفحه تلاش شد تا سرعت بارگذاری ابتدایی این صفحه نیز افزایش داشته باشد که امیدواریم این تغییر نیز محسوس و مفید باشد.

صفحه نظرات جدید سایت پارسی بلاگ با استفاده از تکنیک آژاکس

همچنین با ایجاد تغییرات در صفحه نظرات ، تصویر صاحب وبلاگ به همراه لینک وبلاگ، لینک مستقیم متن ، صفحه ی شخصی وی نیز به صفحه ی نظرات یادداشتها اضافه گردید و در بالای این صفحه قابل رویت می باشد.

ضمنا مشکلی که در بخش انتقال مطلب به وبلاگ ، پس از اختلال در دامنه ی اصلی سایت پرشین بلاگ ایجاد شده بود نیز مرتفع گردید و از این به بعد کاربران مانند گذشته می توانند از بخش انتقال مطلب نیز استفاده کنند.

همچنین لینک مشاهده ی قالب نیز در به صفحه ی انتخاب قالب اضافه شد تا کاربران بتوانند قبل از انتخاب قالب بتوانند صفحه را مشاهده نمایند و سپس نسبت به انتخاب قالب دلخواه اقدام کنند. این لینک در صفحه ی انتخاب قالب قابل مشاهده و استفاده می باشد. (در حال حاضر نزدیک به یکصد قالب در داخل سایت پارسی بلاگ برای استفاده کاربران سایت موجود می باشد.)

برای تجربه ی صفحه نظرات جدید تنها کافیست نظر خود را از طریق صفحه نظرات همین یادداشت برای ما ارسال کنید!
پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سرویس خدمات وبلاگ فارسی


اسلایدر