سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز و تبریک ولادت امام موسی کاظم (ع).
امروز شنبه 5 اسفند 1385 تغییرات جدیدی در بخش مدیریت وبلاگ ها ایجاد شد که شرح تعدادی از آنها برای آشنایی شما عزیزان در زیر قابل مشاهده می باشد.

1- اضافه شدن صفحه ی خانگی به بخش مدیریت و نمایش آن به عنوان صفحه ی ابتدایی بخش مدیریت.
با اضافه شدن صفحه ی خانگی، از این به بعد کلیه ی کاربران با مراجعه به بخش مدیریت وبلاگ خود، ابتدا وارد صفحه ی مذکور خواهند شد. در این صفحه اطلاعاتی در خصوص وضعیت وبلاگ و تعداد پیام های آخرین یادداشتِ وبلاگ و تعداد بازدیدهای وبلاگ وی به همراه اطلاعاتی در خصوص وضعیت صندوق پیام های پارسی یار وی به وی داده خواهد شد و کاربر مراجعه کننده به بخش مدیریت خود در خصوص مسیر بعدی حرکت در مدیریت وبلاگ تصمیم خواهد گرفت. به عنوان مثال با مراجعه به صندوق پیام می تواند پیام های ارسال شده توسط دوستان خود را مطالعه نماید و به آنها پاسخ دهد و یا برای اضافه کردن یادداشت جدید می تواند از طریق لینک صفحه یادداشت ها و پیام ها وارد صفحه مذکور شود.

تصویر صفحه ی خانگی پارسی بلاگ - صفحه ی جدید مدیریت
( تصویر صفحه ی خانگی )

لینک هایی که در صفحه خانگی برای کاربران در نظر گرفته شده اند شامل:
الف) لینک به آخرین یادداشت وبلاگ
ب) لینک به صفحه ویرایش پیام های آخرین یادداشت
ج) لینک به صفحه نظرات آخرین یادداشت وبلاگ به همراه نمایش تعداد پیام های آخرین یادداشت به تفکیک پیام های خصوصی و عمومی
د) لینک به صفحه یادداشت ها و پیام های وبلاگ برای اضافه کردن یادداشت جدید یا ویرایش یادداشته های قبلی وبلاگ
و) نمایش آمارهای بازدید وبلاگ به همراه لینک به صفحه آمارهای کلی وبلاگ
ز) لینک به صندوق پیام های بخش پارسی یار و آمارهای صفحه پارسی یار که شرح آن در همین خبر آمده است
ح) لینک به صفحه ی اخبار پارسی بلاگ

2- جدا شدن پیام های بخش پارسی یار به تفکیک نوع آن ( پیام های مستقیم، پیام های گروهی ، پیام های مدیران گروه ها برای اعضای گروه خود و ...)
تا قبل از جدا شدن پیام های بخش پارسی یار، کلیه پیام هایی که برای کاربران ارسال می شد در صفحه ی جدیدترین پیام ها به نمایش در می آمد. با تغییرات جدید از این بعد کلیه ی پیام ها به تفکیک در صفحات مخصوص خود به نمایش در خواهد. این صفحات عبارتند از:صندوق پیام های پارسی یار
الف) صفحه پیام های مستقیم: حاوی کلیه پیام هایی است که کاربران از طریق بخش پارسی یار به صورت مستقیم برای دوستان خود ارسال نموده اند.
ب) صفحه پیام های گروهی: حاوی کلیه پیام هایی است که کاربران از طریق بخش پارسی یار و از طریق صفحه ی ارسال پیام گروهی ارسال نموده اند.
ج) صفحه پیام های مدیران گروه ها برای اعضای گروه ه خود: همانگونه که قبلا توضیح داده شد، مدیران گروه ها می توانند برای اعضای گروه خود پیامی را به صورت گروهی ارسال نمایند. پیام هایی که کاربران از طریق این امکان دریافت مینمایند در صفحه ی پیام های مدیران گروه ها به نمایش در خواهد آمد
د) درخواست های دوستی: حاوی کلیه درخواست های دوستی بخش پارسی یار شما می باشد.
ه) درخواست های عضویت در گروه شما: چنانچه شما مدیر گروهی باشید که عضویت در آن گروه نیاز به تایید شما داشته باشد درخواست های کاربران برای عضویت دراین گروه ها در این صفحه به نمایش در خواهد آمد.
و) نظرهای رسیده: حاوی کلیه نظراتی است که کاربران دیگر در مورد شما بیان داشته اند و شما هنوز آنها را تایید یا رد ننموده اید. این پیام ها پس از تایید شما در صفحه پارسی یار شما به نمایش در خواهند آمد. پس از آنکه نظری را تایید نمودید آن نظر در صفحه ی آرشیو اظهار نظر قابل حذف می باشد.

3- امکان آرشیو کردن یا حذف کردن گروهی پیام های رسیده در بخش پارسی یار
با توجه به استفاده زیاد اکثر کاربران از بخش های ارسال پیام های پارسی یار معمولا صفحه ی پیام ها حاوی تعداد زیادی از پیام های آرشیو نشده و حذف نشده بود. با اضافه شدن امکان جدید، کاربران می توانند به راحتی موارد خود را به صورت گروهی جهت آرشیو کردن یا حذف کردن انتخاب نمایند.
البته توجه داشته باشید که امکان فوق برای پیام های مستقیم، پیام های گروهی و پیام های مدیران گروهها برای اعضای خود وجود دارد.


اسلایدر