سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

با سلام خدمت همه دوستان عزیز ..
دوستانی که از بخش تالارهای گفتگوی سایت استفاده میکنن حتما امروز سه شنبه 1 اسفند 1385 شاهد تغییراتی در صفحه گفتگوها و صفحه ی جدیدترین پیام های بخش مدیریت وبلاگ خودشون بودن.
تغییراتی که درصفحه تالارهای گفتگوها و صفحه ی جدیدترین پیام های بخش مدیریت وبلاگ ایجاد شد باعث بالا رفتن سرعت بارگذاری این صفحه ها خواهد شد و صفحه ها سریعتر برای دوستان به نمایش در خواهد اومد.
البته دوستان توجه داشته باشند که به دلیل تغییرات فنی که در این صفحه ایجاد شد، متاسفانه تصاویر ارسال کننده ی نظرهای قبلی در گفتگوها به نمایش درنخواهد آمد و برای نمایش مجدد تصاویر در گفتگوهای قبلی دوستان میتونن پیام ارسالی خود برای گروه ها رو ویرایش کنن.
همچنین با توجه به سوالاتی که برای برخی از دوستان در زمینه ی نحوه ی ویرایش پیام های ارسالی برای گروه پیش اومده بود ذکر این نکته لازم به نظر می رسه که، دوستانی که در گفتگوها شرکت میکنن برای ویرایش یا حذف نظر ارسالی خودشون برای گروه ها و همچنین مدیرهای گروه ها برای مدیریت نظرات اعضای گروهشون باید بر روی لینک [ویرایش نظرات شما] که در پایین جعبه ارسال پیام قرار داره کلیک کنن و وارد صفحه ویرایش و ارسال نظر بشن . در اونجا مدیرها کلیه پیام های گروه خودشون رو می بینن و میتونن از امکانات مدیریتی خودشون استفاده کنن و ارسال کننده های نظر ها هم میتون از طریق همین صفحه نسبت به حذف یا ویرایش پیام های خودشون اقدام کنن. (تصویر مقابل )

همچنین تصویر فرستنده ی پیام های پارسی یار نیز به صفحه ی آرشیو پیام ها اضافه شد البته کاربران گرامی توجه کنند ، پیام هایی که بعد از این تغییر آرشیو شوند به همراه تصویر شخص فرستنده پیام به نمایش در خواهند آمد.
اما برای علاقه مندان به قالب های فانتزی هم باید عرض کنیم که شاید این روزها در بخش قالب های فانتزی قالب عشق آسمانی رو که جدیدا اضافه شده ، دیده باشید.
بله قالب عشق آسمانی با تصویر زیر به سیستم اضافه شد و قالب دفتر آبی - از قالب های بخش گوناگون - هم با تغییرات فنی به قالب های سریع تبدیل شد. به دوستانی که از این قالب استفاده کردند و از صفحه ی ویرایش قالب تغییراتی در اون ایجاد کردن توضیه میشه حتما قالب خود رو مجددا انتخاب کنن تا تاثیر افزایش سرعت بارگذاری رو در وبلاگ خودشون شاهد باشن.


(قالب عشق آسمانی)        (قالب دفتر آبی)


اسلایدر