سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

در روزهایی که گذشت تغییرات مختلفی در سایت صورت گرفت که بخشی از آنها که نیاز به توضیح دارد را در این یادداشت برای شما بیان خواهیم کرد.
      ارسال پیام گروهی توسط مدیر گروه به اعضای گروه خود:امکان ارسال پیام گروهی توسط مدیر گروه برای اعضای گروه یکی از امکانات جدید سایت می باشد که به سایت اضافه شده است. این امکان در صفحه اصلیِ گروه قرار دارد و برای مدیر گروه (ایجاد کننده ی گروه) به نمایش در خواهد آمد. مدیر گروه با استفاه از این امکان می تواند برای اعضای گروه خود پیامی ارسال نموده و آنها را از وضعیت گروه و بحث ها با خبر نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را به آنها منتقل نماید.

      امکان حذف بحث توسط مدیر گروه و شخص ایجاد کننده: تا قبل از اضافه شدن امکان مذکور، امکان حذف بحث ها در قسمت پارسی وجود نداشت. از این پس علاوه بر ایجاد کننده ی بحث، مدیر گروه نیز می تواند بحث های ایجاد شده را، در صورت لزوم حذف نماید. البته مدیران گروه ها و ایجاد کننده های بحث که تصمیم به حذف بحث می گیرند باید توجه نمایند، با حذف بحث، کلیه نظرات موجود در آنها نیز حذف خواهد شد و قابل بازگشت نیز نخواهد بود. لذا در تصمیم خود برای حذف پیام تامل کافی نمائید. همچنین دوستانی نیز که قبلا به دلیل عدم آشنایی با سیستم بحث هایی بدون استفاده ای ایجاد نموده اند می توانند با مراجعه به گروه مذکور و در قسمت تابلوی گفتگوها بحث هایی را که ایجاد نموده اند را حذف نمایند.


اسلایدر