سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگوارای سالار شهیدان، برخی از تغییرات و خدمات جدیدی که در روزهای اخیر در پارسی بلاگ انجام شد به شرح زیر اعلام میشود.

1- مطابقت صفحه نظرات و تعدادی از صفحات بخش دوست یابی سایت (پارسی یار) با مرورگرهای فایرفاکس
2- نمایش لیست دوستان موجود در لینکدونی بر اساس تاریخ به روز شدن وبلاگشان
3- اضافه شدن قالب محرم و افزاش سرعت تعدادی از قالب های پر طرفدار
4- اضافه شدن لیست آخرین گفتگوهای بخش دوست یابی سایت (پارسی یار) به صفحه ی اصلی پارسی بلاگ

***********

1- تعدادی از صفحات سایت من جمله صفحه نظرات وبلاگ ها و صفحه ی گروه ها و گفتگوهای بخش دوست یابی سایت (پارسی یار) با مرورگر فایرفاکس هماهنگ گردید و بازدیدکنندگان و استفاده کنندگان از این صفحات می توانند بدون مشکل از این بخش ها استفاده نمایند.
2- با تغییراتی که در بخش لینکدونی وبلاگ ها ایجاد گردید از این به بعد کلیه لینک های پارسی بلاگیِ موجود در لینکدونی وبلاگ ها بر اساس تاریخ به روز رسانی وبلاگ ها در وبلاگ ها به نمایش درخواهند آمد. با استفاده از این امکان بسیار کاربردی مراجعه کنندگان به وبلاگ ها با مشاهده ی لینکدونی و تغییرات موجود در آن می توانند از به روز شدن وبلاگ دوستان خود و دیگران مطلع گردند.
شایان ذکر است این امکان فعلا فقط برای لینک های پارسی بلاگی (لینک وبلاگ های پارسی بلاگ موجود در لینکدونی) وجود دارد و به زودی برای کلیه لینک های موجود در لیست دوستان نیز اضافه خواهد شد و تا قبل از اضافه شدن کامل ، به جز لینک های پارسی بلاگی ، سایر لینک ها بر اساس تنظیمات صاحب وبلاگ به نمایش در خواهند آمد.
همچنین استفاده از این امکان پس از تکمیل به صورت اختیاری خواهد شد.
3- به مناسبت فرار رسیدن ایام محرم ، قالبی با عنوان محرم به بخش قالبهای مذهبی اضافه گردید که علاقه مندان می توانند از این قالب به عنوان قالب وبلاگ خود برای این ایام استفاده نمایند.

همچنین تعدادی از قالب های پرطرفدار نیز به قالب سریع تبدیل گردیدند که به دوستانی که از این قالب ها برای وبلاگ خود استفاده میکنند پیشنهاد می گردد حتما قالب خود را مجددا از صفحه ی انتخاب قالب انتخاب نمایند.


(تصویر تعدادی از قالب های سریع شده و قالب محرم )

4- لیست آخرین گفتگوهای موجود در بخش دوست یابی سایت (پارسی یار) یکی از تغییراتی بود که از روزهای آغازین این هفته در سایت ایجاد گردید.
با این تغییر از این به بعد آخرین گفتگوهای بخش دوست یابی در صفحه اصلی به نمایش در خواهد آمد و علاقه مندان میتوانند با عضویت در این گروه ها در گفتگوهای گروه ها شرکت نمایند و اطلاعات خود را در گروه ها با دیگران به اشتراک گذارند.
قابل ذکر می باشد لیست مذکور بر اساس گفتگوهای به روز شده به نمایش در خواهند آمد و گفتگوهایی که شرکت کننده ای در بحث نداشته باشد به تدریج و با ایجاد گفتگوهای جدید در لیست نمایش داده نخواهند شد.


اسلایدر