سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

در روزهایی که گذشت تغییراتی در سایت ایجاد شد و امکانات جدیدی نیز به سایت اضافه گردید که عنوان این تغییرات و امکانات به شرح ذیل می باشد.
1- تغییر فنی در بخش نظرات وبلاگ که سرعت صفحه نظرات را در حد قابل قبولی افزایش خواهد داد.
2- اضافه شدن امکان استفاده از پاسخ مدیر از طریق صفحه ی مدیریت یادداشت ها و پیام ها.
3- اضافه شدن پاسخ مدیر به صفحه ی پیام های ارسال شما.
4- اضافه شدن تصویر نظر دهنده به صفحه ی ویرایش نظرات وبلاگ.
5- نمایش تصویر نویسندگانِ وبلاگ گروهی به همراه نظرات ارسالی آنها
6- نمایشِ وضعیت نظر دهنده در یاهو به صورت اتوماتیک برای کلیه ی ایمیل های یاهوی صفحه نظرات وبلاگ ها.
7- تغییر در صفحه های گروه ها و بحث های گروه بخش پارسی یارِ

**********

1- صفحه نظرات وبلاگ های پارسی بلاگ بخاطر امکانات بسیار زیاد آن مانند ادیتور متن ، نمایش تصویر نظر دهنده، امضاء الکترونیک، ارزیابی متن وبلاگ به صورت سمبلیک، نمایش وبلاگ روز ، ... در بعضی از سیستم ها با سرعت خوبی اجرا نمی گردید. برای افزایش سرعت این صفحه و رضایت کاربران، طراحی فنی و گرافیکی این صفحه بدون کاستن از امکانات این صفحه - که مفصلا در بخش امکانات سایت قابل ملاحظه می باشد - تا بحال در چند مرحله باز بینی شده است و آخرین تغییرات نیز به تازگی در این صفحه ایجاد گردید. این تغییرات باعث افزایش سرعت صفحه نظرات در حد قابل قبولی خواهد گردید.

2- امکان استفاده از پاسخ مدیر از طریق صفحه مدیریت یادداشت ها و پیام ها نیز به سیستم اضافه گردید. استفاده از این امکان که یکی از امکانات پرکاربرد سایت پارسی بلاگ می باشد، تا قبلا از این فقط از طریق صفحه نظرات در دسترس بود که با درخواست تعدادی از کاربران به صفحه ی مدیریت یادداشت ها وپیام ها اضافه گردید تا کاربران به راحتی بتوانند از طریق صفحه مذکور اقدام به نوشتن پاسخ پیام رسیده کنند. شایان ذکر است پس از نوشته شدن پاسخ مدیر، برای شخص نظر دهنده ایمیلی جهت آگاه شدن از دریافت پاسخ مدیر ارسال می گردد.

3- نمایش پاسخ های داده شده به نظرات شما در صفحه ی پیام های ارسالی شما.
تا کنون برای مشاهده ی پاسخ پیامی که برای نوشته ی شما در دیگر وبلاگ ها از طریق بخش پاسخ مدیر ارسال می شد باید به صفحه نظرات وبلاگی که در آن نظر داده بودید مراجعه می کردید و پس از یافتن نظر خود پاسخ آن را مشاهده می نمودید. با اضافه شدن امکان مذکور شما می توانید پاسخ مدیر مربوط به نظر خود در دیگر وبلاگهای پارسی بلاگی را در صفحه ی پیام های ارسالی خود مشاهده نمائید.

4- تصویر شخص نظر دهنده به صفحه ی مدیریت یادداشت ها وپیام ها نیز اضافه گردید.

5- یکی از امکاناتی که چندی پیش به سایت پارسی بلاگ اضافه گردید، نمایش تصاویر نویسندگان وبلاگ گروهی در وبلاگ ها می باشد. با تغییرات جدید تصاویر نویسندگان وبلاگ گروهی به همراه نظرات آنها نیز ارسال خواهد شد. قابل ذکر است نمایش تصویر شخص نظر دهنده در صفحه نظرات با استفاده از امضاء الکترونیک انجام می گیرد. لذا نویسندگان وبلاگ گروهی برای نمایش تصویرشان به همراه نظر حتما باید از امضاء الکترونیک مخصوص خود استفاده نمایند.

6- نمایش وضعیت شخص نظر دهنده در یاهو به صفحه نظرات از طریق ایکون مخصوص وضعیت یاهو کنار پست الکترونیک شخص نظر دهنده باعث خواهد شد، چنانچه شخص نظر دهنده با ای دی ایمیل یاهوی خود در یاهو مسنجر آن لاین می باشد وضعیت وی برای صاحب وبلاگ و دوستانی که در صفحه نظرات حضور دارند به نمایش دراید.

7- با ایجاد تغییر در صفحه ی گروه ها و صفحه ی بحث های گروه از این به بعد تنها افراد عضو گروه می توانند در بحث ها شرکت کنند یا بحث جدیدی را ایجاد نمایند.

 ضمن معذرت خواهی از کلیه عزیزانی که به خاطر تغییرات جدید با مشکل مواجه شدند، به اطلاع می رساند کلیه پاسخ های مدیر بخش نظرات وبلاگ ها که قبلا ارسال شده است، ظرف روز های آینده به سیستم اضافه خواهد شد.

شما حق دارید رضایت خود را از ما طلب نمائید.
پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ


اسلایدر