سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

به نام خدا

سلام خدمت دوستان و هموبلاگیهای فرهیخته و بزرگوار...
امیدواریم لحظاتی خوب و با موفقیت داشته باشید.

اگر یادتان باشد چند وقت قبل دو برنامه ی اندرویدی توسط تیم فنی پارسی بلاگ به طور رایگان جهت استفاده عموم کاربران تهیه و عرضه شده بود که در همین وبلاگ خبر آن به اطلاع شما رسید.

در ادامه ی این حرکت فرهنگی چندی است که سه برنامه ی ارزشمند دیگر هم آماده عرضه شده که برای تمامی علاقه مندان قابل دسترسی است.

نام برنامه ی اول هست: نور مطهر. همانطوری که از نام این برنامه بر می‌آید مربوط است به اندیشه های آسمانی حکیم شهید قرن استاد مرتضی مطهری. در این برنامه تمامی متون چاپ شده و همچنین  سخنرانی این متفکر بزرگ گنجانده شده است و برای علاقه مندان فرصتی است تا به شکلی آسان مطالب ایشان را مرور کنند.

این برنامه را می‌توانید از اینجا دریافت کنید: http://www.parsiblog.com/android/link/?p=Motahar/Motahar.apk

برنامه ی خدا چیزی نیست جز: سمت خدا. همان برنامه ی محبوب و پرطرفدار مذهبی که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. در برنامه ی سمت خدا متن و صوت تمامی برنامه های تلویزیونی قابل دسترسی است.

اگر دنبال مطالب و صوت سمت خدا هستید اینجا را کلیک کنید: http://www.parsiblog.com/android/link/?p=SamteKhoda/SamteKhoda.apk 

و اما برنامه سوم تیم فنی پارسی بلاگ متن کامل کتاب گرانقدر و اخلاقی شرح چهل حدیث امام خمینی(ره) است. اگر به بازخوانی اندیشه ها و مضامین خاص عرفانی حضرت امام خمینی(ره) علاقه دارید فرصت را از دست ندهید و به این نشانی مراجعه فرمایید: http://www.parsiblog.com/android/link/?p=Arbaein/Arbaein.apk

با تشکر از عنایت شما... پیروز و سربلند باشید.


اسلایدر