سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

بنام خدا

اعیاد مبارک قربان و غدیرخم را به همه کاربران خوب پارسی بلاگ تبریک عرض میکنم. به این مناسبت، سیستم پرداخت اینترنتی سایت به گونه ای برنامه ریزی شده است که در فاصله زمانی بین دو عید، به هر پرداخت اینترنتی ، معادل 20 درصد آن پرداخت، بعنوان هدیه ویژه به اعتبار پرداختی افزوده خواهد شد.

افزون بر آن، مدتها بود که کاربران خوب پیام رسان، تقاضای ارائه امکان مشاهده فهرست کاربران آنلاین را مطرح کرده بودند. این امکان به تازگی در قالب یکی از خدمات طلایی سایت ارائه شده است. شایان ذکر است که این فهرست، فقط شامل کاربرانی است که در پیام رسان حضور و فعالیت دارند و  کل کاربرانی که در سایت پارسی بلاگ آنلاین هستند لزوماً در این فهرست مشاهده نخواهند شد.
امکان بازنشر پیامهای ارسالی نیز، قابلیت جدیدی است که کاربران پیام رسان می توانند از آن بهره ببرند. با این گزینه، پیام بازنشر شده، مانند پیامهای ارسالی شخص در انواع فهرستهای پیام رسان قابل مشاهده خواهد بود.
در بخش مشخصات فردی، ازین پس امکان ورود استان و شهر محل سکونت کاربران وجود دارد. با تکمیل دقیق این گزینه ها، در آینده "همشهری بودن"  و "هم استانی بودن" ویژگیهایی خواهد بود که می تواند در  بخشهای مختلف سایت، کاربران را به هم مرتبط نماید.

مدیر پارسی بلاگ


اسلایدر