سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
اخبار پارسی بلاگ

به نام خدا
پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی سال 1390 را به حضور تمام کاربران خوب پارسی بلاگ تبریک عرض می کنیم. متاسفانه نوروز امسال مصادف است با کشتار خونین مسلمانان در دنیای اسلام، کشورهای بحرین، لیبی، یمن و... که این وقایع ناگوار شیرینی سال نو را در کام همه آزادمردان غیور ایران زمین تلخ می کند. امیدواریم هر چه زودتر این فجایع ناگوار پایان پذیرد.
مجله پارسی نامه، هدیه نوروزی پارسی بلاگ برای سال 1390 است. این مجله شامل مجموعه ای است از نوشته های مفید، زیبا و ارزشمند ارسال شده در وبلاگها. این نوشته ها در طی یک فرایند مشخص، و به موازات ارسال یادداشتها در وبلاگهای پارسی بلاگ، توسط دبیران مجله گزینش می شوند و بصورت شبانه روزی و مستمر، در مجله انتشار می یابند.
هدف از راه اندازی این مجله، بازنشر نوشته های مفید، جالب توجه و ارزشمند تولید شده در پارسی بلاگ و پیام رسان است که در اکثر اوقات، بخاطر عدم وجود ارتباطات وبلاگی گسترده، ناخوانده باقی می ماند. به این ترتیب، قلم ها، افکار  و ایده های ارزشمندی که مجال ظهور و بروز پیدا نکرده، راهی مناسب برای ارتباط با مخاطبان گسترده عمومی پیدا می کند.
مجله توسط شورای دبیران و با مدیریت سردبیر، اداره می شود. سردبیر، بصورت فصلی در بازه های زمانی سه ماهه توسط مدیر سایت پارسی بلاگ منصوب می گردد و شورای دبیران با پیشنهاد سردبیر و تایید مدیر سایت، انتخاب می شوند.
انتخاب مطالب مجله توسط شورای دبیران انجام می شود. این گزینش بر اساس آیین نامه ی مشخصی است که فعلاً مراحل تکمیلی خود را طی می کند و به محض نهایی شدن به اطلاع کاربران عزیز خواهد رسید.
مطالب مجله شامل سه بخش است : پستهای وبلاگی منتخب از پارسی بلاگ، پیامهای منتخب از پیام رسان و پستهای وبلاگی انتخاب شده خارج از پارسی بلاگ. در کنار عنوان هر مطلب در صفحه اصلی مجله، یک مربع رنگی کوچک است که با نگاه داشتن نشانگر ماوس بر روی آن، نام دبیری که این مطلب را برای مجله ارسال نموده به نمایش در می آید.
در دوره اول، سرکار خانم سادات موسوی، مدیر وبلاگ عاشقانه ی تو بعنوان سردبیر مجله پارسی نامه، انتخاب شده اند (متن حکم انتصاب) و تیم شورای دبیران نیز توسط ایشان انتخاب شده و در حال تکمیل  شدن است که به محض نهایی شدن، به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید.
برای همه کاربران عزیز سال 90 را سالی سرشار از موفقیت و بهروزی آرزومندیم.

مدیر پارسی بلاگ


اسلایدر